rightone Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 nog geen telefoontje, 27 mei nog steeds de verwachte leverdatum hopelijk de dinsdag 29 of 30 mei in bezit wie weet......afwachten en tellen.... Quote
Rio_Nick Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 Aanschaf: 4 april 2012 Uitvoering: 1.1 CRDi superpack Kleur: Black Verwachte Levertijd: Begin Mei Op een later tijdstip opzoek naar mooie velgen voor eronder Afgelopen vrijdag het bericht gekregen dat levering nog ca. 3 weken zal duren. Balen, maar ik wacht (on)geduldig af! haha Quote
r_fireboy Geplaatst 16 Mei, 2012 Geplaatst 16 Mei, 2012 aanschaf: 9april 2012 uitvoering: 1.2 cvvt superpack kleur: Graphite Metallic extra: 17" lichtmetaal velgen verwacht: 26mei na telefoontje op 16-mei komt ie ergens in de tweede week van juni (wegens drukte bij kia fabriek) Quote
rightone Geplaatst 18 Mei, 2012 Geplaatst 18 Mei, 2012 er is als het goed is vanavond een boot uit Korea aangekomen in R'dam......goed nieuws nu afwachten hoesnel het allemaal gaat voordat de auto bij de dealer is enz.... Quote
roywillemse Geplaatst 18 Mei, 2012 Geplaatst 18 Mei, 2012 er is als het goed is vanavond een boot uit Korea aangekomen in R'dam......goed nieuws nu afwachten hoesnel het allemaal gaat voordat de auto bij de dealer is enz.... Hoe weet je dat van die boot? Waarschijnlijk staat die van mij er ook bij! Vandaag zei de dealer dat hij op 27 mei gelost zou worden bij hen. Dan hebben ze nog een paar dagen nodig voor het leren interieur, kenteken, etc. Quote
Rio Rio Geplaatst 19 Mei, 2012 Geplaatst 19 Mei, 2012 er is als het goed is vanavond een boot uit Korea aangekomen in R'dam......goed nieuws nu afwachten hoesnel het allemaal gaat voordat de auto bij de dealer is enz.... Grote kans dat de mijne daar ook tussen zit!!!! Hoe kom je aan deze info ? Quote
rightone Geplaatst 19 Mei, 2012 Geplaatst 19 Mei, 2012 Op de site van portofrotterdam kon ik zien dat er de 18e een boot van eukor zou aankomen en op de site van eukor kon ik de vaarroute van de boot opzoeken. Eerst stond daar de hele tijd de geplande aankomsttijd van rotterdam bij en deze was gisteravond ineens weg... Daarom vermoed ik dat de boot aangekomen is maar 100% zeker weten doe ik het niet natuurlijk maar zou wel fijn zijn als de boot daadwerkelijk aangekomen is 1 Quote
Rikkos Geplaatst 20 Mei, 2012 Geplaatst 20 Mei, 2012 aanschaf: midden december 2011 versie: 1.4 diesel full option verwachte levertijd: ???? mei , juni , .. heb ik gewonnen ? grtz Quote
Urbanfoto Geplaatst 20 Mei, 2012 Geplaatst 20 Mei, 2012 aanschaf: midden december 2011 versie: 1.4 diesel full option verwachte levertijd: ???? mei , juni , .. heb ik gewonnen ? grtz Ik ben benieuwd! Laat het vooral eens weten en van welke regio je bent in België. Quote
roywillemse Geplaatst 20 Mei, 2012 Geplaatst 20 Mei, 2012 aanschaf: midden december 2011 versie: 1.4 diesel full option verwachte levertijd: ???? mei , juni , .. heb ik gewonnen ? grtz Gelukkig kunnen we er nog om lachen Ik zit tegen de 6 maanden aan te tikken net als jij... (1 dec 2011 besteld, mogelijk rond 1 juni geleverd). Heeft met het open dak te maken misschien. Zijn er mensen die langer dan 6 maanden wachten? Quote
mcbeef Geplaatst 20 Mei, 2012 Geplaatst 20 Mei, 2012 Ik moest geloof ik 8 dagen wachten, hehe, gewoon gevraagd welke hij had staan... even poetsen en wegwijden. ...Als poetsen al 8 dagen duurt, dan zijn 6 maanden voor het maken van een gat in je dak niet eens gek Quote
Rikkos Geplaatst 20 Mei, 2012 Geplaatst 20 Mei, 2012 Gelukkig kunnen we er nog om lachen Ik zit tegen de 6 maanden aan te tikken net als jij... (1 dec 2011 besteld, mogelijk rond 1 juni geleverd). Heeft met het open dak te maken misschien. Zijn er mensen die langer dan 6 maanden wachten? Als we gaan wenen komt ie toch niet sneller.....het is geen ijsje he . Hoe langer ik moet wachten hoe groter de blijschap als hij er is:-) De mijne is besteld bij een verdeler in de westhoek ( ik noem geen naam want ben niet zeker of dit toegelaten is ) Ik heb op de mijne alles genomen behalve het open dak. Wat me wel opviel is dat ik nog niet 1 kia rio gezien heb in belgie met de 17 inch velgen....is het mss dit?. Hopelijk klopt de post hierboven ergens ivm het ship dat toegekomen is in Rotterdam. Doet me denken aan een verhaal van vrienden die 8 maanden op hun audi a3 hebben moeten wachten en de dag dat ze hem gingen leveren had de vrachtwagen op 100 m van de garage een ongeluk...........a3 total loss Herinnering aan mezelf-----positief blijven. Lol Grtz Quote
Urbanfoto Geplaatst 20 Mei, 2012 Geplaatst 20 Mei, 2012 Als we gaan wenen komt ie toch niet sneller.....het is geen ijsje he . Hoe langer ik moet wachten hoe groter de blijschap als hij er is:-) De mijne is besteld bij een verdeler in de westhoek ( ik noem geen naam want ben niet zeker of dit toegelaten is ) Ik heb op de mijne alles genomen behalve het open dak. Wat me wel opviel is dat ik nog niet 1 kia rio gezien heb in belgie met de 17 inch velgen....is het mss dit?. Hopelijk klopt de post hierboven ergens ivm het ship dat toegekomen is in Rotterdam. Doet me denken aan een verhaal van vrienden die 8 maanden op hun audi a3 hebben moeten wachten en de dag dat ze hem gingen leveren had de vrachtwagen op 100 m van de garage een ongeluk...........a3 total loss Herinnering aan mezelf-----positief blijven. Lol Grtz Idd heb eigenlijk nog gene enkele Rio zien rijden met die bewuste 17 duims velgen. Zou wel straf zijn dat ze die vette velgskes toch niet zouden kunnen leveren. Ik heb ook een bjna full option,buiten het open dak en navigatiesysteem heb ik alles op de Rio. Zou het langs ene kant wel spijtig vinden dat hij 'te laat' wordt geleverd en ik dus mijn euro's zou kunnen terug vragen en afzien van de koop,maar langs de ander kant ga ik me veel spijt afscheid nemen van de pro_cee'd :'(. Laat maar iets weten mocht hij op tijd geleverd zijn Rikkos. Quote
dorus Geplaatst 20 Mei, 2012 Geplaatst 20 Mei, 2012 Ik weet niet hoe ik dit moet vertellen maar ik had mijn Kia rio al 6 weken geleden op kunnen halen. Ik ben geopereerd aan mijn arm en ik mag niet rijden,dus moet ik wachten tot mijn arm genoeg genezen is om auto te kunnen rijden. Dit is een andere manier van wachten. Is niet leuk. ik wil ook niet dat een ander hem de garage uitrijdt. Dat moet ik doen . Ik wil toch wel het gevoel hebben dat ik de eerste ben die er in rijdt. Quote
Kiddy Geplaatst 21 Mei, 2012 Geplaatst 21 Mei, 2012 Hoi, Aanschaf: Besteld 1 maart Uitvoering: 1.2 superpack 5 deurs Kleur: wit Extra's: LM 17" velgen, uitlaatsierstuk, dorpellijsten en schuif/kanteldak Verwachte Levertijd: hopelijk voor 1 juli ivm BPM Vandaag bericht gehad van de dealer; auto is aan land gekomen in Rotterdam (volgens mij met de Asian Empire, de boot die vrijdagavond is aangekomen) en wacht nu op transport naar de dealer. Ik denk dat er deze week nog meer mensen blij worden ... Quote
Baggio Geplaatst 21 Mei, 2012 Geplaatst 21 Mei, 2012 Vandaag bericht gehad van de dealer; auto is aan land gekomen in Rotterdam (volgens mij met de Asian Empire, de boot die vrijdagavond is aangekomen) en wacht nu op transport naar de dealer. Ik denk dat er deze week nog meer mensen blij worden ... Ben benieuwd! Quote
Rikkos Geplaatst 21 Mei, 2012 Geplaatst 21 Mei, 2012 Ben benieuwd! Ik ook ...zal deze week de dealer eens bellen Ik laat jullie iets weten. Grtz Quote
Urbanfoto Geplaatst 21 Mei, 2012 Geplaatst 21 Mei, 2012 Ik ook ...zal deze week de dealer eens bellen Ik laat jullie iets weten. Grtz Ik ben benieuwd. Ik tik af naar maand 5 binnen een week. En nog niet in productie. Quote
rightone Geplaatst 22 Mei, 2012 Geplaatst 22 Mei, 2012 vanochtend ook het antwoord gekregen dat de auto aangekomen was in Nederland, de dealer was verrast dat ik op zich al wist dat er een boot aangekomen was en dat mijn auto daar wellicht op zou staan, nu is het wachten op inklaren en transport. De dealer gaf nu aan dat ik op 6 juni 2012 de auto in bezit zou kunnen krijgen/hebben, hoop natuurlijk eerder (27e mei was de verwachte leverdatum). Quote
Baggio Geplaatst 22 Mei, 2012 Geplaatst 22 Mei, 2012 Telefoontje van de dealer, de boot is aangekomen. 6 of 8 juni mag ik hem komen halen, ik heb er zin in. Quote
roywillemse Geplaatst 22 Mei, 2012 Geplaatst 22 Mei, 2012 Net zelf maar even de dealer gebeld, en die van mij staat ook in de haven! Het is even afwachten hoe snel hij bij de dealer staat; ze hebben ook nog te maken met 2e pinksterdag. Ze durven niks te beloven. Zo dichtbij... Quote
rightone Geplaatst 22 Mei, 2012 Geplaatst 22 Mei, 2012 Net zelf maar even de dealer gebeld, en die van mij staat ook in de haven! Het is even afwachten hoe snel hij bij de dealer staat; ze hebben ook nog te maken met 2e pinksterdag. Ze durven niks te beloven. Zo dichtbij... Maar toch ook nog zover weg...... Quote
Neluzzz Geplaatst 22 Mei, 2012 Geplaatst 22 Mei, 2012 Misschien ben ik niet degene die moet gaan zeuren hoor, aangezien ik de auto vorige week maandag "besteld" heb.(degene die ik krijg stond namelijk al bij de dealer) Maar ze gaven aan dat hij binnen 5 á 10 werkdagen in mijn bezit zou zijn. Hoor ik dan een dag van te voren dat hij klaar voor me staat of wordt dat eerder doorgegeven? Ik ben namelijk jantje ongeduld en had eigenlijk al wel bericht van de dealer verwacht, dat ik bijvoorbeeld vrijdag hem kan komen ophalen. Ik kan niet wachten, ook al is het nog maar een week geleden Ik ben zo'n figuur die precies wil waar hij aan toe is. Ik denk dat ik er morgen maar een belletje aan ga wagen, want het zou heel relaxt zijn als ik dit pinksterweekend er mee kan pronken. Beetje druk op de ketel kan geen kwaad lijkt me. EDIT: Toch maar even gebeld. Ze waren mij vergeten te bellen. Ik kan de auto dinsdag ophalen, de banden van de velgen waren nog niet binnen(vaag) En de subwoofer komt pas over een paar weken, want ze gaan dit op de accessoire lijst zetten. Dus het wordt een standaard iets wat je gewoon kan bestellen. Daar is het het wachten op. Mmmm, niet relaxt, maar ja het is te warm om me daar druk over te maken. Quote
Jordan Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 Misschien ben ik niet degene die moet gaan zeuren hoor, aangezien ik de auto vorige week maandag "besteld" heb.(degene die ik krijg stond namelijk al bij de dealer) Maar ze gaven aan dat hij binnen 5 á 10 werkdagen in mijn bezit zou zijn. Hoor ik dan een dag van te voren dat hij klaar voor me staat of wordt dat eerder doorgegeven? Ik ben namelijk jantje ongeduld en had eigenlijk al wel bericht van de dealer verwacht, dat ik bijvoorbeeld vrijdag hem kan komen ophalen. Ik kan niet wachten, ook al is het nog maar een week geleden Ik ben zo'n figuur die precies wil waar hij aan toe is. Ik denk dat ik er morgen maar een belletje aan ga wagen, want het zou heel relaxt zijn als ik dit pinksterweekend er mee kan pronken. Beetje druk op de ketel kan geen kwaad lijkt me. EDIT: Toch maar even gebeld. Ze waren mij vergeten te bellen. Ik kan de auto dinsdag ophalen, de banden van de velgen waren nog niet binnen(vaag) En de subwoofer komt pas over een paar weken, want ze gaan dit op de accessoire lijst zetten. Dus het wordt een standaard iets wat je gewoon kan bestellen. Daar is het het wachten op. Mmmm, niet relaxt, maar ja het is te warm om me daar druk over te maken. Beste Neluzzz Weet je ook toevallig welke subwoofer dit wordt? En je had het over een filter die ze wilden plaatsen. Heb je daar misschien al wat meer info over? Quote
Neluzzz Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 Volgens mij had die man het over een Pioneer, type nummer weet ik niet. Sorry, voor de rest is het ook voor mij nog een mysterie. Heel irritant trouwens, nadat ik hem gebeld had, kreeg ik een uurtje later een mail met dat ik toch morgen of overmorgen mijn auto kan ophalen. Alles(behalve de sub) was binnen. Ik natuurlijk onwijs blij, de vrouw bericht. Wij helemaal happy. Bel ik hem op om een tijdstip af te spreken, blijkt de werkplaats en de administratie het toch niet helemaal kunnen redden. Oftewijl, het wordt alsnog dinsdag. Dammmm... Maar ja, nu heb ik dinsdag eigenlijk afspraken staan die ik natuurlijk door het nieuws was vergeten. Heb er toch maar even een mailtje heen gestuurd of het toch niet vrijdagmiddag laat of zaterdag kan. Nog geen reactie jammer genoeg.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.