Hitmark Geplaatst 12 April, 2012 Geplaatst 12 April, 2012 Vandaag 2 autotransporters tegen gekomen. Vol met kia's Denk dat er volgende week één paar blij zijn... Quote
J-J Geplaatst 12 April, 2012 Geplaatst 12 April, 2012 Die had je nou mooi in het gespot topic kunnen posten Lijkt me wel leuk om te zien z'n trailer vol met Rio's. Quote
Rio Rio Geplaatst 12 April, 2012 Geplaatst 12 April, 2012 De mijne is na 2 maand bestelling nog altijd niet in productie pfffffff..... Hoe is het mogelijk? Wie heeft er een nieuwe Rio besteld hier op het board dat nog niet op de boot was en die er nu nog op aan het wachten is? Ik heb de mijne op 20 januari besteld en vorige week pas te horen gekregen dat hij op de boot staat, Dus ook bijna 3 maanden gewacht voor productie. Quote
Hitmark Geplaatst 12 April, 2012 Geplaatst 12 April, 2012 Die had je nou mooi in het gespot topic kunnen posten Lijkt me wel leuk om te zien z'n trailer vol met Rio's. Staat het ook bij, had alleen me tel nie bij me.. stond ook nog een sportage bij..en op die andere 2 picanto's Quote
Baggio Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Ik heb de mijne op 20 januari besteld en vorige week pas te horen gekregen dat hij op de boot staat, Dus ook bijna 3 maanden gewacht voor productie. Ik heb die van mij in december besteld en de leverancier NAK kon mij gisteren niets zinnigs vertellen. Leverdatum staat op 8 juni. Er schijnt een nieuwe fabriek in Hongarije te zijn waardoor de leveringen versneld moeten gaan worden. Quote
ArticSun Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Auto in januari besteld en men verwacht hem nog steeds volgende week vrijdag (20 april). Dus 1 boot eerder wellicht? In de tussentijd 3 maanden zonder auto gezeten, dus we kijken er wel naar uit Quote
Jeroen1972 Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 De mijne (1.1 crdi Superpack Wendy Brown) vorige week besteld, en de verwachte levering is al over 2 weken. De dealer had er al 1 besteld, en deze voldoet precies aan mijn eisen. Tevens weet ik nu zeker dat ik hem voor 01 juli op kenteken hebben. Het kon zelfs nog sneller, bij deze dealer stond ook een demo (+- 700km op de teller), deze zou ik ook kunnen krijgen, maar dan wel voor de volledige nieuwprijs. Dus toch maar de 100% nieuwe besteld. Quote
Fedde1980 Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Aanschaf: 31 Maart 2012 Uitvoering: 1.2 cvvt superpack Kleur: Black Extra's: Verwachte Levertijd: Eind Mei Komende woensdag afhalen!!!! Quote
Hitmark Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Komende woensdag afhalen!!!! Dan stond die gisteren op transport, want ik zag een bruine op de transporter staan...helemaal achterop... Quote
rightone Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 vandaag uit nieuwsgierigheid gebeld met "kia.nl" over hoelang een boot nu onderweg is/kan zijn want begin april de dealer gebeld die gaf aan dat de status on boat was met datum 27 mei. De dealer meldde dat dit de datum was dat de auto zou aankomen in NL. Bij Kia.nl konden ze in het systeem kijken en me vertellen dat de planning is dat de boot 18 mei aankomt en mogelijk 27 mei bij de dealer kan zijn dus dat scheelt al weer iets en tevens vertelde hij dat bij wind mee de boot wel eerder kan aankomen maar bij wind tegen het nog wel eens langer kon gaan duren we wachten af! Quote
Presiozo Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 Maar weet je nu ook hoe lang zo'n boot dan moet varen ? of is dat van begin april tot 18 mei ? Quote
rightone Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 nou ja ongeveer 6 weken als je snel rekent en er geen tegenslagen zijn, begin april had ik de dealer gebeld dus denk van begin april tot 18 mei Quote
Jeroen1972 Geplaatst 17 April, 2012 Geplaatst 17 April, 2012 De mijne (1.1 crdi Superpack Wendy Brown) vorige week besteld, en de verwachte levering is al over 2 weken. De dealer had er al 1 besteld, en deze voldoet precies aan mijn eisen. Tevens weet ik nu zeker dat ik hem voor 01 juli op kenteken hebben. Het kon zelfs nog sneller, bij deze dealer stond ook een demo (+- 700km op de teller), deze zou ik ook kunnen krijgen, maar dan wel voor de volledige nieuwprijs. Dus toch maar de 100% nieuwe besteld. YESSS, ik kan hem volgende week al ophalen, hij staat al bij de dealer!! Quote
Trooper Geplaatst 18 April, 2012 Geplaatst 18 April, 2012 Vandaag het verlossende bericht gehad nouja verlossend...... "Goedemorgen, Ik heb zojuist de nieuwe Rio voor u binnen gekregen. Maar van de leasemaatschappij mag uw auto niet eerder gaan rijden dan 30-6. Misschien kunt u dit even nakijken? Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. " daar weer achteraan gaan..... Quote
listige Geplaatst 18 April, 2012 Geplaatst 18 April, 2012 eN JA Hij is binnen staat in de Haven te pronken. ongeduldig wachtend op zijn baasje 1 weekje wachten en gaan met de banaan Quote
xtra40 Geplaatst 18 April, 2012 Geplaatst 18 April, 2012 eN JA Hij is binnen staat in de Haven te pronken. ongeduldig wachtend op zijn baasje 1 weekje wachten en gaan met de banaan Weet je hoelang die week nu nog duurt nu hij er eindelijk is ;-) Quote
ArticSun Geplaatst 18 April, 2012 Geplaatst 18 April, 2012 Nog niets gehoord van de dealer, maar omdat ze elke keer 20 april noemde ga ik er van uit dat die van ons er dan ook staat . Morgen einde van de middag maar even bellen, volgende week redden we ook nog wel, kunnen ze elkaar even gezelschap houden Quote
listige Geplaatst 18 April, 2012 Geplaatst 18 April, 2012 Weet je hoelang die week nu nog duurt nu hij er eindelijk is ;-) :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: Quote
ArticSun Geplaatst 19 April, 2012 Geplaatst 19 April, 2012 Even met de dealer gebelt, auto is vanmorgen bij de dealer aangekomen! *feest* Wordt vanmiddag even terug gebeld voor een definitieve datum om de auto op te halen. Totaal +/- 3 maanden geduurt (20 jan - 20 apr) voor een Kia Rio Comfort Pack, 1.1 diesel in de kleur Wendy Brown (via Kia Lease). Quote
Urbanfoto Geplaatst 19 April, 2012 Geplaatst 19 April, 2012 Even met de dealer gebelt, auto is vanmorgen bij de dealer aangekomen! *feest* Wordt vanmiddag even terug gebeld voor een definitieve datum om de auto op te halen. Totaal +/- 3 maanden geduurt (20 jan - 20 apr) voor een Kia Rio Comfort Pack, 1.1 diesel in de kleur Wendy Brown (via Kia Lease). Tof! De mijne is een week erna besteld en tot op heden nog altijd niet in productie :'(. Zal iets te maken hebben vermoed ik met de 1.4 CRDI dat ik genomen heb. Want tot op heden heb ik hiervan nog geen enkel lid op het boad gezien dat daar melding van maakt dat hij die besteld heeft. Quote
Rio Rio Geplaatst 19 April, 2012 Geplaatst 19 April, 2012 Even met de dealer gebelt, auto is vanmorgen bij de dealer aangekomen! *feest* Wordt vanmiddag even terug gebeld voor een definitieve datum om de auto op te halen. Totaal +/- 3 maanden geduurt (20 jan - 20 apr) voor een Kia Rio Comfort Pack, 1.1 diesel in de kleur Wendy Brown (via Kia Lease). Goed nieuws om te horen! De mijne ook een week later besteld, maar die is al wel "on boat", en wordt eind mei verwacht. @ Urbanfoto: Wanneer heb je de dealer voor het laatst gebeld over de status? Quote
Baggio Geplaatst 19 April, 2012 Geplaatst 19 April, 2012 YES!!!! ik heb de status "on boat" gekregen, verwachte aankomst 27 mei. Nu begint het aftellen echt pas! Quote
KIa-Niels Geplaatst 19 April, 2012 Geplaatst 19 April, 2012 Net een mail gekregen van de dealer je kan hem opkomen haalen in week 17 23t/m 28 April ikke blij hij zou pas mei juni gelever worden dus ruim een maand eerder :D Quote
Urbanfoto Geplaatst 19 April, 2012 Geplaatst 19 April, 2012 Goed nieuws om te horen! De mijne ook een week later besteld, maar die is al wel "on boat", en wordt eind mei verwacht. @ Urbanfoto: Wanneer heb je de dealer voor het laatst gebeld over de status? Vorige week :'(. Ik blijf er niet naar vragen want dan krijg ik daar weer de naam van ongeduldige :'(. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.