Ga naar inhoud

Wie wacht er nu het langst op zijn/haar Rio?


Tahier01

Aanbevolen Berichten

15 november 2011 is de datum dat ik mijn kia rio 1.1crdi besteld had. er werd gezegd dat dit dus 5 maanden zou duren maar tot op heden nog niets gehoord.

helllllllllllllllllllllp !!!!!!!!!!!!! :(

Nog 1 maandje te gaan ook :P

Bij mij belde de dealer ook pas wanneer de auto op hun terrein stond en niet wanneer deze in nederland is aangekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


mijn rio staat nu een week voor de deur en ik heb de eerste tank leeg gereden. rijdt zeer prettig! verbruik volgens bc 5,7/100km. zelf uitgerekend 6,1l (voornamelijk snelweg). automatische onwaseming inderdaad erg 'gevoelig'. ik heb acht weken geacht, en dat was het meer dan waard. ofwel: het hebben van de zaak is het begin van het èchte vermaak. sorry van de licht/schaduw-werking op de foto's. maar de kleur klopt aardig zo.

post-5940-0-69950600-1331310641_thumb.jpg

post-5940-0-77255600-1331310858_thumb.jpg

post-5940-0-29326200-1331310860_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo...de rio is in ons bezit....rijdt heerlijk, beter dan de punto....

Mooie kleur, veel bekijks..

Foto's volgen......

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Woensdagmorgen om 10 uur gaan we de Rio ophalen!

Nog even geduld helaas dus......

Heb je hem dus toch nog voor ons ;) . En ik heb het nieuwe kenteken al sinds gisteren thuis liggen.

Voor de Belgen: donderdagavond om 17:40 uur verzekering in orde gebracht en nummerplaat vrijdagochtend om 08:30 uur al in huis (na betaling van € 30 natuurlijk :mad: ).

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Kia die wij 4 weken geleden besteld hadden haalde zijn levertijd van 3 weken al niet, maar die van 4 weken ook niet. En vandaag kregen we te horen dat de geplande datum van 16 maart ook niet behaald gaat worden. De Rio staat vast in Rotterdam, schijnt bij Kia wel vaker te gebeuren.

Meer mensen dat soort ervaringen? Toch wel erg frustrerend als je eerst hoopt de auto te ontvangen binnen 3 weken omdat dat werd toegezegd. Je leeft je er dan zo naar uit en ik werd vandaag voor de 3e keer teleurgesteld. Ben ik de enige het bokje? Het schijnt om een 'losprobleem' van de boot te zijn, je zou denken dat daar nog wel meer Rio's op staan en dat er andere gedupeerde zijn :S

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou mooi Grandpa, ik zag je interview van NAK al voorbij komen :wink: Toch jammer dat Kia niet een goede leverindicatie kan geven. Er wordt nu iedere keer gezegd 'dat wordt hem deze week niet meer, maar volgende week wel'. En dat krijg je dan een paar dagen voor de verwachtte leverdatum te horen. En de week daarop wordt het weer een week uitgesteld.

Beetje jammer. Benieuwd hoe dat hele proces in elkaar zit in de haven van Rotterdam en met wat voor soort boot die auto's aankomen. Moeten wel gigantische vrachten zijn, lijkt me :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zie het nut van "wie wacht op" berichten niet als heel erg nuttig.

De meesten posten op zo'n topic en daarna (auto binnen) zijn ze weg als lid.

Ik stel voor de "wie wacht op" berichten te verbieden..

We zouden beter een poll kunnen maken waarin de mensen achteraf hun wachttijd invullen...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Jeroen66475

De meesten posten op zo'n topic en daarna (auto binnen) zijn ze weg als lid.

Ik zie dat als 21e eeuws exhibitionisme. Hetzelfde buitengewoon irritante fenomeen zie je ook op autoweek.nl waar mensen een MyReview schrijven met alleen de mededeling dat ze een nieuwe auto hebben besteld en de belofte dat zodra die binnen is ze uitgebreid verslag zullen doen van hun ervaringen. Nou van 9 van de 10 hoor of lees je dus nooit meer wat. Maar ach, waarom zou je moeite doen om anderen te informeren? Maar zodra er iets kapot of fout gaat wel als eerste alle mogelijke forums binnenstormen om stante pede bevredigd te willen worden liefst zonder zich voor te stellen laat staan te bedanken. Zo het azijn is weer uit de pen, tijd voor koffie :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is bij iedere forum, dus niets nieuws....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is bij iedere forum, dus niets nieuws....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...