Bink058 Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Hitmark veel plezier met je nieuwe bolide ! Quote
Hitmark Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Van harte gefeliciteer Hitmark! Open snel een topic en laat ons genieten van je ervaringen + veel foto's! Kofferbakstrip is prima keuze, je wilt niet weten hoe blij ik hier nu mee ben!!! Ben benieuwd welke kleur je nu hebt? We hebben een rode, denk dat het heel mooi gaat staan.. Heb ook de handgrepen besteld, maakt het helemaal af.. De voorste strip op de bumper werd me afgeraden, deze schijnt niet goed vast te blijven zitten... Keep ya posted.. Quote
ArticSun Geplaatst 5 Maart, 2012 Geplaatst 5 Maart, 2012 Volgens laatste telefoontje met de dealer zou onze diesel rond 20 april binnen moeten komen. Dat gaat dus nog wel even duren, en alweer een stuk later als de eerste geschatte data. En of deze klopt is ook nog maar afwachten, misschien is het ook wel een manier om mij te laten stoppen met bellen . Baal er wel van, je koopt in principe een ding van € 15.000+ en je moet maar afwachten wanneer je iets krijgt. Bij de gemiddelde broodrooster krijg je meer service... (ik zal nu stoppen met typen ). Quote
Gast Jesse Geplaatst 5 Maart, 2012 Geplaatst 5 Maart, 2012 Aanschaf: Maandag 27 februari Uitvoering: Benzine 1.2 Superpack (3-deurs) Kleur: Zwart Extra's: Winterbanden Verwachte Levertijd: +/- 6 weken (afgelopen vrijdag stuurde de dealer mij een mailtje dat de auto eind maart Nederland binnen komt ) Ik wil nog de raamlijstenset en de instaplijsten ook bestellen. De dealer ging alleen nog uitzoeken of deze al beschikbaar waren voor de 3-deurs. Ook zou er uitgezocht worden of de sierrand om de kilometerteller en om het ventilatierooster standaard was bij de nieuwe 3-deurs. Quote
Hitmark Geplaatst 5 Maart, 2012 Geplaatst 5 Maart, 2012 Hitmark veel plezier met je nieuwe bolide ! Tanx :-) Quote
dammie1 Geplaatst 5 Maart, 2012 Geplaatst 5 Maart, 2012 Vandaag gebeld door de dealer, nog 3 nachtjes slapen en dan kunnen we hem ophalen Quote
xtra40 Geplaatst 5 Maart, 2012 Geplaatst 5 Maart, 2012 Vandaag gebeld door de dealer, nog 3 nachtjes slapen en dan kunnen we hem ophalen zo op naar 3 lange dagen wel meteen fototjes maken en plaatsen he vinden we leuk Quote
Riofrankie Geplaatst 5 Maart, 2012 Geplaatst 5 Maart, 2012 Rio 1.2 Superpack (rood) + velgen Eerste keer wezen kijken; vorige week. Proefrit; afgelopen week (aangename verrassing trouwens..!) Aflevering; Auto was op voorraad bij de dealer, dat scheelt... ;<) Zou hem afgelopen zaterdag ophalen, helaas waren kenteken + papieren niet tijdig afgeleverd. Vandaag dus alsnog opgehaald / geleverd. Er staat nu overigens een zwarte in de showroom te wachten op een liefhebber.. ?! Voor hen die nog wachten op levering, sterkte. En zover ik na 100 km recht van spreken heb... Het wachten loont..! ;<) Quote
Hansi2124 Geplaatst 5 Maart, 2012 Geplaatst 5 Maart, 2012 Gefeliciteerd! En waar heb je die auto gekocht? Quote
Hitmark Geplaatst 5 Maart, 2012 Geplaatst 5 Maart, 2012 zo nacht 1 , nog 3 te gaan.. .....spannend. Quote
Drees Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 Gisteren ook telefoontje gekregen, kan hem volgende week ophalen (3 deurs) Quote
xtra40 Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 Gisteren ook telefoontje gekregen, kan hem volgende week ophalen (3 deurs) Zo dus ook voor jou gaat het echte afzien nu in Het weten dat hij er is en dan toch nog zo lang moeten wachten Maar van harte met je nieuwe auto en veel rij plezier toegewenst En we wachten met smart op de foto,s Quote
Brambeer Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 Het wachten wanneer je weet dat de auto er is is inderdaad nog een stuk meer afzien! De eerste 5 maanden zijn voorbij en nu de laatste 2 weken! Maar ik ben ook wel blij dat we nu een datum hebben Quote
ari Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 het lijkt wel sinterklaas tijd. ze kunnen er bijna niet van slapen ,wachten al 2 maanden op een auto. tjonge tjonge. In sommige delen van afrika wachten ze al 2 jaar op water. En als er dan wat valt moeten ze 2 uur lopen naar de plas. Ja daar hebben ze geen kia , Gewoon de benen wagen. Ik moet om dit forum toch echt wel een beetje lachen. Quote
xtra40 Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 het lijkt wel sinterklaas tijd. ze kunnen er bijna niet van slapen ,wachten al 2 maanden op een auto. tjonge tjonge. In sommige delen van afrika wachten ze al 2 jaar op water. En als er dan wat valt moeten ze 2 uur lopen naar de plas. Ja daar hebben ze geen kia , Gewoon de benen wagen. Ik moet om dit forum toch echt wel een beetje lachen. ja ari net als vroeger als sinterklaas in het land was had je ook slapenloze nachten van of je wel wat kreeg en wat je kreeg en op pakjes avond kon je ook niet wachten tot hij er was die beste man hoe laat zou hij komen ???? dit is een beetje vergelijkbaar ja aleen dan voor grote jongens en die mensen met een water te kort ook waneer komt het water en als het er dan is gaan ze ook met zen alle snel halen voor dat het op is maar wel leuk dat er nog iemand is die het leuk vind Quote
Stevie Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 Die van mij staat nog steeds in Rotterdam in de haven. NAK had 3 weken levertijd beloofd, dat halen we dus niet. Waarschijnlijk volgende week auto ophalen, twee weken later dan verwacht. Jammeerrrrrrrrr, maar goed, zoals al genoemd werd: in Afrika hebben ze honger blablabla Quote
royke Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 het lijkt wel sinterklaas tijd. ze kunnen er bijna niet van slapen ,wachten al 2 maanden op een auto. tjonge tjonge. In sommige delen van afrika wachten ze al 2 jaar op water. En als er dan wat valt moeten ze 2 uur lopen naar de plas. Ja daar hebben ze geen kia , Gewoon de benen wagen. Ik moet om dit forum toch echt wel een beetje lachen. Ik zou zeggen, ga er wat in doen in afrika. Gezien je dit belagrijk vindt. 1 Quote
J-J Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 precies, in plaats van je tijd te verdoen op dit forum Quote
Kiddy Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 precies, in plaats van je tijd te verdoen op dit forum Helemaal mee eens! Quote
Hitmark Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 het lijkt wel sinterklaas tijd. ze kunnen er bijna niet van slapen ,wachten al 2 maanden op een auto. tjonge tjonge. In sommige delen van afrika wachten ze al 2 jaar op water. En als er dan wat valt moeten ze 2 uur lopen naar de plas. Ja daar hebben ze geen kia , Gewoon de benen wagen. Ik moet om dit forum toch echt wel een beetje lachen. Het gaat niet over afrika maar over een kia...En het is een hoop geld voor sommige, en als je dan moet wachten op iets wat je betaald heb, en je wachten wordt beloont tja dan ben je blij...net als je 100 km moet lopen voor water... Zeurpiet, moet je het gewoon niet lezen ... maar goed... weer on topic please. 1 Quote
Sjölp Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 het lijkt wel sinterklaas tijd. ze kunnen er bijna niet van slapen ,wachten al 2 maanden op een auto. tjonge tjonge. In sommige delen van afrika wachten ze al 2 jaar op water. En als er dan wat valt moeten ze 2 uur lopen naar de plas. Ja daar hebben ze geen kia , Gewoon de benen wagen. Ik moet om dit forum toch echt wel een beetje lachen. Als je Belg was zou ik zeggen: 'teveel naar Familie op VTM gekeken?' Quote
Stevie Geplaatst 7 Maart, 2012 Geplaatst 7 Maart, 2012 Wat happen we hier allemaal op Ari. Volgens mij helpen we de Afrikanen al aardig goed met al onze watertechnologie en ontwikkelingshulp. Iedereen in NL draagt daar aan bij. De focus op een nieuwe auto is in een westers land vrij normaal hoewel het contrast met arme landen natuurlijk echt extreem is. Goed om daar soms even bij stil te staan. Des al niet te min is de opmerking hier niet op zijn plaats, je bent op een Kia forum en dan is het logisch dat je hier enthousiaste mensen tegenkomt. Beetje te makkelijk wat dat betreft, Ari Nu weer ontopic! De levering van mijn auto gaat dus volgende week plaats vinden en dat is FRUSTREREND. Hoewel het wachten er op ergens ook wel weer leuk is Quote
Sjivas Geplaatst 7 Maart, 2012 Geplaatst 7 Maart, 2012 Wat happen we hier allemaal op Ari. Volgens mij helpen we de Afrikanen al aardig goed met al onze watertechnologie en ontwikkelingshulp. Iedereen in NL draagt daar aan bij. De focus op een nieuwe auto is in een westers land vrij normaal hoewel het contrast met arme landen natuurlijk echt extreem is. Goed om daar soms even bij stil te staan. Des al niet te min is de opmerking hier niet op zijn plaats, je bent op een Kia forum en dan is het logisch dat je hier enthousiaste mensen tegenkomt. Beetje te makkelijk wat dat betreft, Ari Nu weer ontopic! De levering van mijn auto gaat dus volgende week plaats vinden en dat is FRUSTREREND. Hoewel het wachten er op ergens ook wel weer leuk is Je weet wat ze zeggen, hebben van de zaak is het einde van het vermaak........weet niet of dat ook voor de rio telt..... Quote
Sjölp Geplaatst 8 Maart, 2012 Geplaatst 8 Maart, 2012 Zo! Vanaf volgende week donderdag (14/3) staan hier 2 KIA's in de garage Precies zoals beloofd: 8 weken na bestelling Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.