RioTom Geplaatst 20 Februari, 2012 Geplaatst 20 Februari, 2012 Vergeet niet dat sommige dealers al een order hebben geplaatst he Quote
Daan007 Geplaatst 20 Februari, 2012 Geplaatst 20 Februari, 2012 Staan gewoon bij accecoires op de website van KIA, 119,- euro. Ik heb deze zelf ook besteld + chrome raamlijsten. Vind ik om eerlijk te zijn wel redelijk veel geld voor een gewoon sierstukje, maar heb al afspraak gemaakt voor eentje te laten lassen en dan word het er eentje aan bijde kanten. Mvg Quote
jvdpol Geplaatst 20 Februari, 2012 Geplaatst 20 Februari, 2012 Volgens mij is het zo dat dealers in groepen nieuwe auto's toegewezen krijgen van de importeur. Dealers in dezelfde regio werken dus samen als gaat om het verkrijgen van nieuwe voorraad. Quote
Tahier01 Geplaatst 21 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 21 Februari, 2012 Volgens mij is het zo dat dealers in groepen nieuwe auto's toegewezen krijgen van de importeur. Dealers in dezelfde regio werken dus samen als gaat om het verkrijgen van nieuwe voorraad. Klopt, dit vertelde mijn dealer mij ook Quote
reabel Geplaatst 21 Februari, 2012 Geplaatst 21 Februari, 2012 Aanschaf: Bestelt eind oktober 2011 via wagenparkbeheerder bij Autohaagzeeuw Uitvoering: Diesel 1.1 CRDI Superpack Kleur: Black Metallic Extra's: NavigatiePack, Schuif Kanteldak, 17 inch Phantom velgen incl. winterbanden Verwachte Levertijd: 8 mei 2012 Heel lang wachten!!!!!!! Quote
Trooper Geplaatst 21 Februari, 2012 Geplaatst 21 Februari, 2012 Aanschaf: Bestelt 20 februari Kia Blokhuis Amersfoort via lease maatschapij Uitvoering: Diesel 1.1 CRDI Superpack Kleur: Wendy brown Extra's: NavigatiePack, 17 inch Phantom velgen Verwachte Levertijd: april / mei Ben benieuwd of deze beter zal bevallen dan mijn ibiza sc uit 2008 Quote
Drees Geplaatst 22 Februari, 2012 Geplaatst 22 Februari, 2012 Hallo, Hierbij mijn status: Aanschaf: 14-10-2011 Uitvoering: Benzine 1.2 ltr Superpack / 3 Deurs Kleur: Bright Silver Extra's: 17 inch Phantom velgen + 15 inch velgen + winterbanden / Privacy glas Verwachte Levertijd: ? Heb nog nergens kunnen vinden wanneer de 3 deurs geleverd worden. Quote
Tahier01 Geplaatst 22 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 22 Februari, 2012 Hallo, Hierbij mijn status: Aanschaf: 14-10-2011 Uitvoering: Benzine 1.2 ltr Superpack / 3 Deurs Kleur: Bright Silver Extra's: 17 inch Phantom velgen + 15 inch velgen + winterbanden / Privacy glas Verwachte Levertijd: ? Heb nog nergens kunnen vinden wanneer de 3 deurs geleverd worden. Dit kan je aan je dealer vragen. Je dealer kan zien of jou Auto nog in backorder staat of al op de boot is. Quote
Brambeer Geplaatst 22 Februari, 2012 Geplaatst 22 Februari, 2012 Aanschaf: Besteld 8 oktber Uitvoering: 1.2 cvvt superpack 3 deurs Kleur: Graphite Extra's: LM 17" velgen en 15" winterbandenset Verwachte Levertijd: ? Quote
ArticSun Geplaatst 23 Februari, 2012 Geplaatst 23 Februari, 2012 Aanschaf: Bestelt 20 januari (via Kia Lease) Uitvoering: Diesel 1.1 CRDI Comfortpack Kleur: Wendy brown Extra's: Parkeersensoren Verwachte Levertijd: maart / april Zo vervelend dat er geen exacte datum gegeven kan worden. Nu maar hopen dat ze maart gaan halen gezien de verhalen die ik ook wel lees over levertijden van 5/6 maanden... Quote
Trooper Geplaatst 24 Februari, 2012 Geplaatst 24 Februari, 2012 Aanschaf: Bestelt 20 januari (via Kia Lease) Uitvoering: Diesel 1.1 CRDI Comfortpack Kleur: Wendy brown Extra's: Parkeersensoren Verwachte Levertijd: maart / april Zo vervelend dat er geen exacte datum gegeven kan worden. Nu maar hopen dat ze maart gaan halen gezien de verhalen die ik ook wel lees over levertijden van 5/6 maanden... Goeie keus! Quote
Brambeer Geplaatst 24 Februari, 2012 Geplaatst 24 Februari, 2012 Net het leuke nieuws gehad dat de auto binnen is! We gaan hem Vrijdag de 16e van Maart ophalen bij de dealer! :clap: Zin in! Quote
Tahier01 Geplaatst 24 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 Februari, 2012 Gister nieuws gehad dat de mijne ook binnen is (H) ga hem zaterdag 3 maart ophalen Quote
AndréRio Geplaatst 24 Februari, 2012 Geplaatst 24 Februari, 2012 aanschaf: 9 januari 2012 uitvoering: super pack kleur: deep blue extra's: afneembare trekhaak verwachte levertijd: maart. komt volgens dealer volgende week binnen en de dealer heeft helemaal gelijk gekregen: donderdag 1 maart is de datum van aflevering. er staat al een foto in de garage. wordt vervolgd, want zoveel deep blue is er nog niet te zien op het forum. Quote
Baggio Geplaatst 25 Februari, 2012 Geplaatst 25 Februari, 2012 Aanschaf: 2 janauri 2012 Uitvoering: super pack 1.4 Kleur: wit natuurlijk Extra's: afneembare trekhaak Verwachte levertijd: eind juni (via NAK) Wachten duurt erg lang. Quote
Hansi2124 Geplaatst 27 Februari, 2012 Geplaatst 27 Februari, 2012 Ik zie nog maar weinig nieuwe Kia Rio's rijden. Waarschijnlijk krijgen we straks een invasie uit Korea als ik de berichten hier mag geloven. Ik hoop deze week en anders volgende week vrijdag daarmee de weg op te gaan. Quote
royke Geplaatst 28 Februari, 2012 Geplaatst 28 Februari, 2012 hall0, ik wacht vanaf 22 september 2011 op mijn Kia Rio. Echt balen zo lang. Besteld Diesel, kleur wit, met alle opties behalve schauifdak. Levertijd: onbekend Quote
Rio Rio Geplaatst 28 Februari, 2012 Geplaatst 28 Februari, 2012 hall0, ik wacht vanaf 22 september 2011 op mijn Kia Rio. Echt balen zo lang. Besteld Diesel, kleur wit, met alle opties behalve schauifdak. Levertijd: onbekend Voor jou zit het wachten er bijna op denk ik. Ik heb precies hetzelfde besteld en de mijne wordt pas eind juni verwacht. Quote
Hitmark Geplaatst 28 Februari, 2012 Geplaatst 28 Februari, 2012 Ik vind het echt belachelijk, Wat een lange wachttijden. Ik zeg wel eens tegen mijn vrouw. in een Polo zouden we al gereden hebben. Maar goed, je kan niet alles vooruitzien.. Nog maar even wachten dan... Pffff 1 Quote
xtra40 Geplaatst 28 Februari, 2012 Geplaatst 28 Februari, 2012 Ik vind het echt belachelijk, Wat een lange wachttijden. Ik zeg wel eens tegen mijn vrouw. in een Polo zouden we al gereden hebben. Maar goed, je kan niet alles vooruitzien.. Nog maar even wachten dan... Pffff Maar de belooning voor je lange wachten is deste grooter Altans ik vind het elke dag weer een beloninkje om der in te rijden Quote
Hitmark Geplaatst 28 Februari, 2012 Geplaatst 28 Februari, 2012 Maar de belooning voor je lange wachten is deste grooter Altans ik vind het elke dag weer een beloninkje om der in te rijden Daarom kozen wij voor de rio ... Quote
mcbeef Geplaatst 29 Februari, 2012 Geplaatst 29 Februari, 2012 18 februari het ja-woord gegeven aan de Rio, 28 februari stond ie al voor m'n deur. Het waren 10 best wel lange dagen..... Quote
Hansi2124 Geplaatst 29 Februari, 2012 Geplaatst 29 Februari, 2012 Gefeliciteerd en veel plezier met je nieuwe aanwinst! Quote
Hitmark Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 JAAAAAAAA, HIJ IS BINNEN... vandaag gebeld door de dealer..Is vorige week binnen gekomen.. Nog de raam strips en de kofferbak strip er op en dan volgende week vrijdag ophalen.. Gisteren toevallig de Grande Punto verkocht.....Komen ze ook volgende week vrijdag halen...lekker goed geregeld zo. . geen dag zonder auto. Als de auto voor de deur staat komen de foto's ... 1 Quote
Remko .me Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Van harte gefeliciteer Hitmark! Open snel een topic en laat ons genieten van je ervaringen + veel foto's! Kofferbakstrip is prima keuze, je wilt niet weten hoe blij ik hier nu mee ben!!! Ben benieuwd welke kleur je nu hebt? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.