Rio Rio Geplaatst 20 Juni, 2012 Geplaatst 20 Juni, 2012 Ik raak wel bezorgd dat mijn auto er voor 1 juli nog niet is en de bpm voor mijn rekening komt!Anderen ook dit probleem? Gelukkig heb ik de mijne 3 weken voor deadline op kenteken gekregen. Wat ik heb begrepen is dat de BPM verhoging ongeveer 1500 euro zal bedragen, het resterende bedrag neemt de importeur voor zijn rekening. Of dit ook gebeurt met contracten die al getekend zijn? Geen idee, je hebt namelijk getekend dat alle overige kosten (o.a. BPM) voor rekening van de koper komen. Quote
bruintjebeer1111 Geplaatst 20 Juni, 2012 Geplaatst 20 Juni, 2012 Hoi. Ik hoop dat onze Kia Rio super pack ook op tijd is anders kost het mijn 500€. Mijn dealer heeft er nog goed hoop op. Hij zou als het goed is 28 binnen komen. Ik wacht nu vanaf 10 mei. Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk Quote
dance Geplaatst 20 Juni, 2012 Geplaatst 20 Juni, 2012 Ik raak wel bezorgd dat mijn auto er voor 1 juli nog niet is en de bpm voor mijn rekening komt!Anderen ook dit probleem? Hier het probleem niet, want ik heb in het contract op laten nemen dat als de levering na 1 juli plaatsvindt de extra bpm door de dealer betaald wordt (en ik heb niet te weinig inruil gehad ). Maar ja ook ik vraag me af of het nog wel voor 1 juli wordt. Hoef me dan weliswaar geen zorgen te maken over het bedrag, maar ik kan ook niet wachten. Hoop voor jou iig dat hij er voor 1 juli is. Quote
dance Geplaatst 20 Juni, 2012 Geplaatst 20 Juni, 2012 (aangepast) Wat bedoel je met het resterende bedrag Rio Rio? Voor regels mbt het quoten zie snelcursus quoten 21 Juni, 2012 aangepast door Alex VB Quote
rijlesrio Geplaatst 21 Juni, 2012 Geplaatst 21 Juni, 2012 (aangepast) Bij de 1.1 crdi ga je bij levering na 1 juli ook nog gewoon MRB betalen en bij zakelijk gebruik gaat ie van 14% naar 20% bijtelling! Ik krijg 'm net voor 1 juli. Pffjoewww! Voor regels mbt het quoten zie snelcursus quoten 21 Juni, 2012 aangepast door Alex VB Quote
Rio 013 Geplaatst 21 Juni, 2012 Geplaatst 21 Juni, 2012 Aanschaf: Midden Oktober 2011 Uitvoering: Kia Rio 1.4 CVVT Super Pack + Navigation Pack Kleur: Zwart Extra's: 17 inch Phantom Verwachte Levertijd: Laatste week April 2012 geleverd na ruim 6 maanden terwijl de leverdatum door hun afgegeven uiterlijk begin Februari zou zijn. Quote
bruintjebeer1111 Geplaatst 22 Juni, 2012 Geplaatst 22 Juni, 2012 Goedemiddag, Onderstaande kreeg ik vanmorgen gemaild van mij dealer over onze Kia Rio super pack De auto is inderdaad van de boot. Hij staat bij de douane om te worden geregistreerd. Het kenteken zal op tijd binnen zijn, Kia doet er alles aan om dat te regelen. Ik ga er vanuit dat ik de auto dan de eerste week van juli kan leveren. Hopen jullie genoeg te hebben geïnformeerd verblijf ik in afwachting. We hebben hem besteld in begin mei. Ik heb er voort zin in. Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk Quote
Specialmade Geplaatst 22 Juni, 2012 Geplaatst 22 Juni, 2012 @Bruintjebeer1111, Nog een zware periode van +/- 2 weken voor de boeg. Maar als de Rio geleverd wordt is alles vergeten. Alvast veel plezier met de nieuwe bolide en veel veilige kilometers. En sterkte met (nog even) wachten. Grtz. Specialmade Quote
SnEAkyRio Geplaatst 22 Juni, 2012 Geplaatst 22 Juni, 2012 Hey allen, Aanschaf: 8 november 2011 Uitvoering:3-deurs Super Pack 1.1 CRDi Kleur: Wendy Brown Extra's: Navigation Pack, 17" Phantom velgen, volledig lederen bekleding, stoelverwarming link+rechts, Sierrand voor bumper, Raamlijstenset en sport pedalenset Verwachte Levertijd: was medio April, nu halverwege juni. Ik wacht dus al erg lang! Maar de auto staat op de boot! Dus halverwege juni heb ik hem zeker! (hoop ik) Morgen kan ik hem eindelijk ophalen! Wat heeft dat lang geduurd! Net terug van vakantie, dus dit is een fijne thuiskomer Quote
roywillemse Geplaatst 22 Juni, 2012 Geplaatst 22 Juni, 2012 Woohoo! En net op tijd ook! Veel plezier morgen Quote
SnEAkyRio Geplaatst 23 Juni, 2012 Geplaatst 23 Juni, 2012 Vanochtend opgehaald, wat een auto Zie foto's: http://a6.sphotos.ak...448612359_o.jpg http://a2.sphotos.ak...407194592_n.jpg http://a8.sphotos.ak...755563384_n.jpg http://a1.sphotos.ak...412782754_n.jpg http://a1.sphotos.ak...244732222_n.jpg Quote
Derrek Geplaatst 23 Juni, 2012 Geplaatst 23 Juni, 2012 Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk Heeft niets met dit onderwerp te maken. Maar haal die reclame toch van je mobiel af, joh. 1 Quote
Specialmade Geplaatst 23 Juni, 2012 Geplaatst 23 Juni, 2012 SnEAkyRio, Mooie auto hoor, je kunt met recht trots zijn. Licht interieur vind ik erg mooi maar wel een groot risico ivm vlekken etc. Veel veilige kilometers en veel rijplezier. Grtz. Specialmade Quote
Aik Geplaatst 23 Juni, 2012 Geplaatst 23 Juni, 2012 Ik heb gisteren ook mijn auto opgehaald. Rijdt heerlijk! Zal binnenkort eens een foto posten. Groeten. Quote
Specialmade Geplaatst 23 Juni, 2012 Geplaatst 23 Juni, 2012 @Aik, Ook jij heel veel veilige kilometer en veel rijplezier. Wij wachten met spanning de foto sessie. Grtz. Specialmade Quote
xtra40 Geplaatst 24 Juni, 2012 Geplaatst 24 Juni, 2012 (aangepast) @SnEAkyRio, Super mooi hoor mooi intereur Sportpedalen meteen da achterkant embleem loos gemaakt Volgems mij ga je der veel plezier van hebben 30 Juni, 2012 aangepast door Alex VB onnodig qouten Quote
theomonika Geplaatst 24 Juni, 2012 Geplaatst 24 Juni, 2012 (aangepast) @SnEAkyRio, Mooie auto en ook die kleur veel veilige kilometer en veel rijplezier 30 Juni, 2012 aangepast door Alex VB onnodig qouten Quote
SnEAkyRio Geplaatst 24 Juni, 2012 Geplaatst 24 Juni, 2012 SnEAkyRio, Mooie auto hoor, je kunt met recht trots zijn. Licht interieur vind ik erg mooi maar wel een groot risico ivm vlekken etc. Veel veilige kilometers en veel rijplezier. Grtz. Specialmade Bedankt!, Ik houd het interieur goed bij, zodat het ook mooi blijft Super mooi hoor mooi intereur Sportpedalen meteen da achterkant embleem loos gemaakt Volgems mij ga je der veel plezier van hebben Thnx, ik zat nog te twijfelen of ik de RIO er ook af wilde hebben. Toch maar gekozen om het wel te doen, en het resultaat mag er zijn Mooie auto en ook die kleur veel veilige kilometer en veel rijplezier Thanks, het rijdt echt super Mooie auto, ik ben er erg blij mee Quote
Motzak Geplaatst 25 Juni, 2012 Geplaatst 25 Juni, 2012 Goedemiddag, Onderstaande kreeg ik vanmorgen gemaild van mij dealer over onze Kia Rio super pack ...... Ik kreeg vanochtend telefonisch te horen dat ik mij geen zorgen hoef te maken over de BPM.Ondanks dat de kans groot is dat mijn auto pas na 1 juli arriveert (hij zou vandaag in de haven aankomen) zal de dealer vandaag al het kenteken aanvragen.Voor particuliere auto's zou de datum van aanvraag gelden ipv datum van op naamstelling.Iemand dezelfde boodschap gekregen? Quote
Jim Brouns Geplaatst 25 Juni, 2012 Geplaatst 25 Juni, 2012 Dat klopt de datum van eerste toelating telt, niet de tenaamstelling Quote
bruintjebeer1111 Geplaatst 25 Juni, 2012 Geplaatst 25 Juni, 2012 Hoi. Nou ik wil perse eerste toelatong en ternaamstelling dezelfde datum hebben. Dat vind ik dat het hoort als je een nieuwe auto koopt. Quote
xtra40 Geplaatst 26 Juni, 2012 Geplaatst 26 Juni, 2012 Lekker belangrijk zeg Als het mij zeg maar 1500 euro zou schelen Dan mogen er van mij best 2 verschilende datums staan Als je hem ooit inruilt telt aleen de datum Van eerste toelating Naar de andere datums word niet gekeken 1 Quote
Martin1977 Geplaatst 26 Juni, 2012 Geplaatst 26 Juni, 2012 (aangepast) @SnEAkyRio, Wel :-) Je maakt je kentekenplaat onleesbaar terwijl deze gewoon in jou zijruit achter op de laatste foto ook leesbaar is Edit: Hoe moet ik QUOTEN? 30 Juni, 2012 aangepast door Alex VB onnodig quoten Quote
dance Geplaatst 26 Juni, 2012 Geplaatst 26 Juni, 2012 (aangepast) @xtra40, In mijn contract staat dat de dealer de bpm betaalt. Dat moet hij dan natuurlijk niet doen door het (blanco) kenteken alvast aan te vragen. Stel dat de auto nog 1,5 maand op de boot staat dan heb ik alweer een 1,5 maand oud kenteken. Vind ik toch minder chique. edit: Hoe moet ik QUOTEN? 30 Juni, 2012 aangepast door Alex VB onnodig qouten Quote
r_fireboy Geplaatst 27 Juni, 2012 Geplaatst 27 Juni, 2012 zaterdag 30-06-2012 kunnen wij onze rio op halen hij staat rond 13.00 uur klaar na een kleine 3 maanden wachten ben ik wel benieuwd hoe de kia gaat rijden :-) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.