Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Heeft Kia Rio 1.25 CVVT geen motor deksel?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo iedereen,

Sinds afgelopen week woensdag ben ik ook een trotse bezitter geworden van een Kia Rio Super Pack (1.25, benzine)

Wat ik me alleen opviel is dat de motor geen mooie deksel heeft. Is dat standaard niet bijgeleverd bij de dealer of ze hebben het bij mij vergeten op te zetten? Op de brochures kan ik wel zien dat ze dat wel bij dieselmotoren doen.

Laat me weten of je (als 1.25 benzine motor bezitter) die wel had, dan ik dat ook vragen aan mijn dealer.

Groeten,

Mel

post-5868-0-27813100-1328456455_thumb.jpg

post-5868-0-17700800-1328456818_thumb.jpg

Geplaatst

Hallo iedereen,

Sinds afgelopen week woensdag ben ik ook een trotse bezitter geworden van een Kia Rio Super Pack (1.25, benzine)

Wat ik me alleen opviel is dat de motor geen mooie deksel heeft. Is dat standaard niet bijgeleverd bij de dealer of ze hebben het bij mij vergeten op te zetten? Op de brochures kan ik wel zien dat ze dat wel bij dieselmotoren doen.

Laat me weten of je (als 1.25 benzine motor bezitter) die wel had, dan ik dat ook vragen aan mijn dealer.

Groeten,

Mel

Zoals op de foto (dus zonder plaat ) is bij alle 1,25 motoren zo. je mist dus niets.Veel plezier met je nieuwe Rio.

• Like 1
Geplaatst

Bij benzine motoren is er geen deksel idd.....

Maar wel bij Diesels? Dat wist ik nog niet..... :)

iemand een foto?

• Like 1
Geplaatst

Dat viel me bij de levering van de onze - een 1.25 cvvt - ook al op. Toen ik het vroeg aan de dealer zei hij dat dat normaal was, kwestie van op de kleintjes letten.

• Like 1
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...