Mel_Rio Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 Hallo iedereen, Sinds afgelopen week woensdag ben ik ook een trotse bezitter geworden van een Kia Rio Super Pack (1.25, benzine) Wat ik me alleen opviel is dat de motor geen mooie deksel heeft. Is dat standaard niet bijgeleverd bij de dealer of ze hebben het bij mij vergeten op te zetten? Op de brochures kan ik wel zien dat ze dat wel bij dieselmotoren doen. Laat me weten of je (als 1.25 benzine motor bezitter) die wel had, dan ik dat ook vragen aan mijn dealer. Groeten, Mel Quote
Cehen Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 Hallo iedereen, Sinds afgelopen week woensdag ben ik ook een trotse bezitter geworden van een Kia Rio Super Pack (1.25, benzine) Wat ik me alleen opviel is dat de motor geen mooie deksel heeft. Is dat standaard niet bijgeleverd bij de dealer of ze hebben het bij mij vergeten op te zetten? Op de brochures kan ik wel zien dat ze dat wel bij dieselmotoren doen. Laat me weten of je (als 1.25 benzine motor bezitter) die wel had, dan ik dat ook vragen aan mijn dealer. Groeten, Mel Zoals op de foto (dus zonder plaat ) is bij alle 1,25 motoren zo. je mist dus niets.Veel plezier met je nieuwe Rio. 1 Quote
Rio Rio Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 Bij benzine motoren is er geen deksel idd..... Maar wel bij Diesels? Dat wist ik nog niet..... iemand een foto? 1 Quote
Smart Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 iemand een foto? Ja, zie 2e foto van topicstarter! 1 Quote
bigwade Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 Ja, zie 2e foto van topicstarter! scherp weer.. 1 Quote
Rio Rio Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 Ja, zie 2e foto van topicstarter! haha wijsneus 2 Quote
Rio Rio Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 Ah.. al een plaatje gevonden. Opzich best netjes verpakt 1 Quote
Bas87 Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 Dat viel me bij de levering van de onze - een 1.25 cvvt - ook al op. Toen ik het vroeg aan de dealer zei hij dat dat normaal was, kwestie van op de kleintjes letten. 1 Quote
bigwade Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 Het zal gaan om het geluid van de diesel wat te temperen.. 1 Quote
Crum Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 een 1.6 GDI heeft ook zo'n kap, het zit er idd op voor het geluid. 1 Quote
Mel_Rio Posted February 5, 2012 Author Posted February 5, 2012 Bedankt allemaal voor de snelle antwoord. Ik weet nu tenminste dat ik niets mis in mijn auto. Quote
xtra40 Posted February 25, 2012 Posted February 25, 2012 Zo hoor je de motor beter moet je wel je radio uit doen anders hoor je niks Quote
Recommended Posts