Miszblond Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 Hallo Allemaal, Mijn vriend en ik zijn op zoek naar LMV voor onder onze pica die aankomende zaterdag geleverd word. We zitten zelf aan 15 of 16 inch te denken. Heeft iemand nog een mooi setje liggen? gr Quote
Specialmade Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 Hallo Allemaal, Mijn vriend en ik zijn op zoek naar LMV voor onder onze pica die aankomende zaterdag geleverd word. We zitten zelf aan 15 of 16 inch te denken. Heeft iemand nog een mooi setje liggen? gr @Miszblond, Heb al vaker deze tip gegeven maar vooruit nogmaals: kijk eens op de site www.velgen-online.nl en je krijgt een keuze van wielen in alle maten en indien gewenst met of zonder banden. En nee ik ben geen aandeelhouder, eigenaar of heb welke belangenverstrengeling dan ook. Grtz. Specialmade Quote
Miszblond Posted February 5, 2012 Author Posted February 5, 2012 ik heb niet zoon goed gevoel bij online aankopen. Haal het liever zelf op Quote
Sjölp Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 ik heb niet zoon goed gevoel bij online aankopen. Haal het liever zelf op Kun je daar ook doen. Ik heb er zaterdag een set besteld en ga deze in Genk afhalen. Quote
Miszblond Posted February 5, 2012 Author Posted February 5, 2012 qua afstand vrijwel onmogelijk best en genk, is voor mij iets van 220 km minimaal rijden Quote
Specialmade Posted February 6, 2012 Posted February 6, 2012 @Sjölp, Mooie velgen hoor. suc6 Grtz. Specialmade Quote
Sjölp Posted February 6, 2012 Posted February 6, 2012 En jij bedankt voor de tip. Ze hebben inderdaad scherpe prijzen Quote
bigwade Posted February 6, 2012 Posted February 6, 2012 ik heb niet zoon goed gevoel bij online aankopen. Haal het liever zelf op Gewoon met iDeal/PayPal/Creditcard betalen en laten bezorgen. Hoe ingewikkeld is dat ? Ik heb tig dingen van all over the world laten komen en ben enkel 1x genept door een Duitser. Als ik daar wat slimmer mee om was gegaan had ik zelfs daar geen schade van gehad. Kom op dame, het is 2012.. Je bent als koper inmiddels aardig beschermd hoor en anders google je even op zo'n bedrijf met "+meningen/ervaringen". Dan zie je het gauw genoeg. Quote
Remko .me Posted February 6, 2012 Posted February 6, 2012 Bij het betalen per iDeal, Paypal en creditcard ben je beschermd en krijg je altijd geld terug als je het product niet thuis krijgt. Quote
Miszblond Posted February 6, 2012 Author Posted February 6, 2012 heb al originele velgen gevonden via mp die we waarschijnlijk gaan ophalen Quote
Recommended Posts