Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Laat ons voor de 1500 (vijftienhonderd!) werknemers hopen dat er überhaupt iemand wil overnemen, blijft gelijk welk merk dat is.

Posted

Als die 1500 werknemers tegen Tsjechische lonen (zo'n € 300 /maand) zouden gaan werken, zit er nog wel wat hoop in, anders zie ik het zwaar in.

Posted

Je kunt een fabriek niet "zomaar" ombouwen.

Er hangen allerlei toeleveranciers aan vast.

Dat alles is een enorm complex geheel en iets ingewikkelder dan hetzelfde broodje laten bakken door een andere bakker.

Ik hoop wel dat Born blijft bestaan als productiebedrijf, voor NL en ook voor de werknemers.

Posted

Helemaal mee eens jongens! Ook ik hoop dat de kennis en kunde van die 1500 man/vrouw behouden kunnen blijven.

Wat ik wel begrepen heb is dat de gemiddelde leeftijd behoorlijk is in Born, dus werk (be)houden is beter dan op zoek

naar een andere betrekking.

Ik zal voor ze duimen!

• Like 1
Posted

Wederom harde tijden voor Born. Ik hoop echt dat er een nieuwe auto gebouwd gaat worden in de fabriek.

Ik begrijp de achterliggende gedachte waarom de werknemers gaan staken, maar of dat nou de manier is om jezelf te 'verkopen' voor potentiële gegadigden?