Specialmade Geplaatst 17 Februari, 2012 Geplaatst 17 Februari, 2012 Mij pica Zie je wel dat gebak helpt, hij staat er prachtig glimmend bij Heel veel succes en veel veilige kilometers Grtz. Specialmade Quote
richardthai Geplaatst 17 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 17 Februari, 2012 Dank je wel Specialmade en ik ben er ook heel erg blij mee. straks nog mij kenwood er in, en ik heb een top bakkie. zeker een verschil dan mij ford ka van 12 jaar oud. maar daar heb ik ook plezier van gehad. groetjes richard. Quote
Black Shadow Geplaatst 17 Februari, 2012 Geplaatst 17 Februari, 2012 Ziet er niet verkeerd uit! Veel plezier ermee en veilige kilometers gewenst.... Quote
densuus Geplaatst 17 Februari, 2012 Geplaatst 17 Februari, 2012 Mij pica Ha ha Richard B ... 1 + 1 = 2 (Thai, woonboten, Almere, Richard) ... Leuke bak! Veel plezier ermee ouwe! Grtz Dennis Quote
richardthai Geplaatst 17 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 17 Februari, 2012 hallo dennis, ik moet heel diep nadenken, geef mij een hint. ( wie o wie ) :innocent: :innocent: maar je zit goed 1+1= 2. Quote
bigwade Geplaatst 17 Februari, 2012 Geplaatst 17 Februari, 2012 Yep, 34 posts over iets van mis communicatie met dealer en daarna, " ken ik jou van...." is wel genoeg toch? Quote
xtra40 Geplaatst 18 Februari, 2012 Geplaatst 18 Februari, 2012 " geinvesteerd in gebak weet zeker dat het een hele goeie indruk heeft achter gelaten " Ook eens gedaan, maar doe ik niet snel meer , de rest van de tijd dat ik de auto had 0,0 service meer, had zo het idee dat ze dachten die vindt alles wel goed. Zeg niet dat het bij elke dealer zo werkt maar het was weer een leermoment. Kleine tip met gebak Altijd pas doen als je echt tevreden bent of erg goed en vriendelijk bent geholpen dus achteraf en nooit meteen Dan is inderdaad de buit binnen en het gebak op Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.