Jump to content

Laat eens je mooiste Picanto foto's zien!

Recommended Posts

Posted

jammer dat je dan niet een leuke vriendin hebt die kan er dan mooi nog even ..................................naast op de motor kap dan is het plaatje helemaal compleet :P

Posted

jammer dat je dan niet een leuke vriendin hebt die kan er dan mooi nog even ..................................naast op de motor kap dan is het plaatje helemaal compleet :P

Dat heb ik mijn schat ook voorgesteld maar helaas vind ze het nog te koud om in haar bikini naar buiten te gaan :D

Ho! Stop! Het gaat om Picanto foto's hè, niet om pikante foto's :D

Posted

Dat heb ik mijn schat ook voorgesteld maar helaas vind ze het nog te koud om in haar bikini naar buiten te gaan :D

Ho! Stop! Het gaat om Picanto foto's hè, niet om pikante foto's :D

jep je hebt gelijk :oops: :oops:

maar wij hebben wel het zelfde probleem die van mij wil ook niet

en aan de andere kant gelukkig maar anders staan er een paar :asshole: in me motor kap :stuart:

Posted

jep je hebt gelijk :oops: :oops:

maar wij hebben wel het zelfde probleem die van mij wil ook niet

en aan de andere kant gelukkig maar anders staan er een paar :asshole: in me motor kap :stuart:

Edammer kaasjes??? :wub: :wub:

Nou, kom op met die foto's!

Guest Jeroen66475
Posted

Zoiets?

1188074185_6_CPCm.jpeg

Wel een oude Picanto...maar ja beter dat dan andersom :lol:

• Like 1
Guest Jeroen66475
Posted

Komt niet uit de privécollectie hoor maar uit de collectie van de firma Google. Nu kan ik zeggen dat als het wel uit de privécollectie kwam de Picanto niet meer zichtbaar zou zijn maar dat zou én grievend én niet waar zijn...maar wel heel erg leuk hahahahaha