Jump to content

Recommended Posts

Posted

Weet iemand waarom er geen temperatuur meter op de kia picanto zit? Je kunt niet zien of de motor warm is nieuwe kia picanto 2012 1.2 exterior pack...???

Posted

Ik heb een Picanto uit 2007 naar volle tevredenheid en bij gaat er een blauw licht symbooltje branden op het display, als ik start.

Wanneer de motor warm is gaat dit licht symbooltje uit.

Misschien is dit bij de nieuwe Picanto ook wel het geval?

Posted

temp. meter zit er niet meer in omdat mensen er toch niet op keken, mocht de motor te warm worden gaat er een lampje branden, dit wordt eerder opgemerkt dan een meter die in het rode gebied staat.

Posted

Weet iemand waarom er geen temperatuur meter op de kia picanto zit? Je kunt niet zien of de motor warm is nieuwe kia picanto 2012 1.2 exterior pack...???

Hoi, Als je de info echt wilt weten kijk dan in het topic, PID instellingen Lamba. Daar staat een ontzettend leuke gadget die meer dan alleen koelvl temp laat zien.

gr en fijne dag

Tarkan

Posted

Hoi, Als je de info echt wilt weten kijk dan in het topic, PID instellingen Lamba. Daar staat een ontzettend leuke gadget die meer dan alleen koelvl temp laat zien.

gr en fijne dag

Tarkan

Linkje bijvoegen ?

http://www.kiaclub.nl/topic/9202-pid-instellingen-lambda-sonde/

verder vind ik wel dat in elke auto een temp. metertje hoort te zitten.

Posted

Ja, mee eens! Ik mis die meter ook wel... dat zijn de kosten ook niet denk ik... beetje jammer KIA!

Posted

Ik vraag dit eigenlijk om te constateren wanneer de picanto op normale temperatuur is na een koude start.

Ik kan dus nu niet ZIEN WANNEER DE AUTO DAADWERKELIJK OP TEMPERATUUR IS OM VOL GAS TE GEVEN !!!!

Posted

Horloge en 20-30 minuten aanhouden voor de olie goed warm is...

Koelwater temperatuurmeter heeft dan ook niet veel zin hoor. :wink: