Cooky Posted February 22, 2012 Posted February 22, 2012 Weet iemand waarom er geen temperatuur meter op de kia picanto zit? Je kunt niet zien of de motor warm is nieuwe kia picanto 2012 1.2 exterior pack...??? Quote
Wisper Posted February 22, 2012 Posted February 22, 2012 Ik heb een Picanto uit 2007 naar volle tevredenheid en bij gaat er een blauw licht symbooltje branden op het display, als ik start. Wanneer de motor warm is gaat dit licht symbooltje uit. Misschien is dit bij de nieuwe Picanto ook wel het geval? Quote
Crum Posted February 23, 2012 Posted February 23, 2012 temp. meter zit er niet meer in omdat mensen er toch niet op keken, mocht de motor te warm worden gaat er een lampje branden, dit wordt eerder opgemerkt dan een meter die in het rode gebied staat. Quote
Tarkan Posted February 23, 2012 Posted February 23, 2012 Weet iemand waarom er geen temperatuur meter op de kia picanto zit? Je kunt niet zien of de motor warm is nieuwe kia picanto 2012 1.2 exterior pack...??? Hoi, Als je de info echt wilt weten kijk dan in het topic, PID instellingen Lamba. Daar staat een ontzettend leuke gadget die meer dan alleen koelvl temp laat zien. gr en fijne dag Tarkan Quote
bigwade Posted February 23, 2012 Posted February 23, 2012 Hoi, Als je de info echt wilt weten kijk dan in het topic, PID instellingen Lamba. Daar staat een ontzettend leuke gadget die meer dan alleen koelvl temp laat zien. gr en fijne dag Tarkan Linkje bijvoegen ? http://www.kiaclub.nl/topic/9202-pid-instellingen-lambda-sonde/ verder vind ik wel dat in elke auto een temp. metertje hoort te zitten. Quote
Tzeunis Posted February 23, 2012 Posted February 23, 2012 Ja, mee eens! Ik mis die meter ook wel... dat zijn de kosten ook niet denk ik... beetje jammer KIA! Quote
Cooky Posted February 23, 2012 Author Posted February 23, 2012 Ik vraag dit eigenlijk om te constateren wanneer de picanto op normale temperatuur is na een koude start. Ik kan dus nu niet ZIEN WANNEER DE AUTO DAADWERKELIJK OP TEMPERATUUR IS OM VOL GAS TE GEVEN !!!! Quote
bigwade Posted February 23, 2012 Posted February 23, 2012 Horloge en 20-30 minuten aanhouden voor de olie goed warm is... Koelwater temperatuurmeter heeft dan ook niet veel zin hoor. Quote
Recommended Posts