Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Temperatuur meter

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Weet iemand waarom er geen temperatuur meter op de kia picanto zit? Je kunt niet zien of de motor warm is nieuwe kia picanto 2012 1.2 exterior pack...???

Geplaatst

Ik heb een Picanto uit 2007 naar volle tevredenheid en bij gaat er een blauw licht symbooltje branden op het display, als ik start.

Wanneer de motor warm is gaat dit licht symbooltje uit.

Misschien is dit bij de nieuwe Picanto ook wel het geval?

Geplaatst

temp. meter zit er niet meer in omdat mensen er toch niet op keken, mocht de motor te warm worden gaat er een lampje branden, dit wordt eerder opgemerkt dan een meter die in het rode gebied staat.

Geplaatst

Weet iemand waarom er geen temperatuur meter op de kia picanto zit? Je kunt niet zien of de motor warm is nieuwe kia picanto 2012 1.2 exterior pack...???

Hoi, Als je de info echt wilt weten kijk dan in het topic, PID instellingen Lamba. Daar staat een ontzettend leuke gadget die meer dan alleen koelvl temp laat zien.

gr en fijne dag

Tarkan

Geplaatst

Hoi, Als je de info echt wilt weten kijk dan in het topic, PID instellingen Lamba. Daar staat een ontzettend leuke gadget die meer dan alleen koelvl temp laat zien.

gr en fijne dag

Tarkan

Linkje bijvoegen ?

http://www.kiaclub.nl/topic/9202-pid-instellingen-lambda-sonde/

verder vind ik wel dat in elke auto een temp. metertje hoort te zitten.

Geplaatst

Ja, mee eens! Ik mis die meter ook wel... dat zijn de kosten ook niet denk ik... beetje jammer KIA!

Geplaatst

Ik vraag dit eigenlijk om te constateren wanneer de picanto op normale temperatuur is na een koude start.

Ik kan dus nu niet ZIEN WANNEER DE AUTO DAADWERKELIJK OP TEMPERATUUR IS OM VOL GAS TE GEVEN !!!!

Geplaatst

Horloge en 20-30 minuten aanhouden voor de olie goed warm is...

Koelwater temperatuurmeter heeft dan ook niet veel zin hoor. :wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...