weerderhof Geplaatst 25 Februari, 2012 Geplaatst 25 Februari, 2012 . Hallo, De volgende week komt onze picanto 1.0 met alle packs Nu zie ik op de een site staan dat de trekhakken vanaf model 2004 tot nu t gebruien zijn en op een andere site 204-2011 en een ander model 2011-tot nu. Zit er verschil tussen de twee modellen ?r Tevens geeft de nene aan dat er geen vaste trekhaak te koop is terwijl de andere die wel heeft. Welke kan ik betsellen zodat ik straks geen trekhaak heb di niet te monteren is of voor het nummerbord komt? Alvast bedankt voor je reacte. Quote
bigwade Geplaatst 25 Februari, 2012 Geplaatst 25 Februari, 2012 Die ouwe had de knop naar beneden, de nieuwe naar boven. Ik zou dus altijd voor de nieuwe gaan... 1 Quote
weerderhof Geplaatst 26 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 Februari, 2012 Die ouwe had de knop naar beneden, de nieuwe naar boven. Ik zou dus altijd voor de nieuwe gaan... een belgische trekhaak wellicht ? Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 26 Februari, 2012 Geplaatst 26 Februari, 2012 Nee want die had de knop bij het vorige model van onderen naar omhoog. Denk eens na over het model auto dat jij nu hebt en het model dat van 2004 tot 2011 op de markt was. Zou het dan niet zo zijn dat de eerste site die jij gekeken hebt nog niet is geupdate naar het nieuwe model Pica? Quote
artcev Geplaatst 26 Februari, 2012 Geplaatst 26 Februari, 2012 Hoeveel kilo mag je eigenlijk trekken , Volgens rdw mag ik maar 400 kilo trekken , dat weegt een beetje kar al , Quote
weerderhof Geplaatst 26 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 Februari, 2012 Het ka heel goed zijn dat de site van de trekhaak leverancier niet bijgewerkt is . en dat hierdoor de nieuwe er nog niet opsaat. Quote
fonzie Geplaatst 26 Februari, 2012 Geplaatst 26 Februari, 2012 trekhaak op de 1.0.? Kom je dan nog wel vooruit met een aanhanger ?. (Zie vraag over trekkracht in z'n vier en vijf) Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 26 Februari, 2012 Geplaatst 26 Februari, 2012 Waarom zou die trekkracht een probleem zijn. Ik had vroeger achter mijn 40 pk Mini een caravan hangen. Je moet er niet vanuit gaan dat je binnen 10 seconden op de 90 km/u zit. En die 5e versnelling kun je toch ook gewoon negeren wanneer je vind dat je daarin onvoldoende trekkracht hebt. Quote
Smart Geplaatst 26 Februari, 2012 Geplaatst 26 Februari, 2012 Wolter kerel, de auto van Bassie & Adriaan overgenomen....? Quote
bigmac Geplaatst 26 Februari, 2012 Geplaatst 26 Februari, 2012 Ik heb een afneembare trekhaak op mijn 1.0 picanto en er met een vouwwagentje en drie personen mee naar Engeland geweest. 3500 km gereden meen ik; enige probleem is dat je bij hellingen soms terug moet naar zin derde en dat het benzineverbruik hoger ligt(1/15-1/16). Quote
bigwade Geplaatst 26 Februari, 2012 Geplaatst 26 Februari, 2012 Waarom zou die trekkracht een probleem zijn. Ik had vroeger achter mijn 40 pk Mini een caravan hangen. Die vragtwaggel op de linkerbaan zegt genoeg, haha ! Fraaie prent, leuk ! Quote
jutter Geplaatst 26 Februari, 2012 Geplaatst 26 Februari, 2012 Afgelopen week zou er bij mij ook een afneembare geplaatst worden. Er moest een stukje uit het kunststof gezaagd worden. Ik heb er toch maar van af gezien omdat ik het spuuglelijk, zo'n gat in het kunststof. Dan maar geen trekhaak! Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 26 Februari, 2012 Geplaatst 26 Februari, 2012 Die vragtwaggel op de linkerbaan zegt genoeg, haha ! Fraaie prent, leuk ! Tsja Duitsland hè. Die trucker wil dan uiteindelijk ook wel een keer die Trabant voorbij. Moest alleen eerst al mijn Minitjes voor laten gaan. Quote
weerderhof Geplaatst 26 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 Februari, 2012 Zijn er geen trekhaken voor de picanto waarbij men niet in de bumper hoeft te zagen ? alvast bedankt voor de reactie. 1 Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 27 Februari, 2012 Geplaatst 27 Februari, 2012 Volgens mij zijn wij het enige volkje op de hele wereld die zo'n knots achter de wagen (zelfs de kleintjes) willen plaatsen. Maar je hebt gelijk. Een klein verwijderbaar plaatje midden onderin de bumper zou een meer elegante oplossing zijn. Quote
bigwade Geplaatst 27 Februari, 2012 Geplaatst 27 Februari, 2012 Het heeft ook wat ordinairs, dat heb ik altijd gevonden :innocent: Daarnaast heb ik met onze ex Xantia dat ding vervloekt vanwege kloenk tegen onderbeen met nogal blauwe plekken als gevolg. Quote
bigmac Geplaatst 27 Februari, 2012 Geplaatst 27 Februari, 2012 Een trekhaak kan knap handig zijn als je eens iets meer mee wilt nemen dan in je auto past. Quote
bigwade Geplaatst 27 Februari, 2012 Geplaatst 27 Februari, 2012 Een trekhaak kan knap handig zijn als je eens iets meer mee wilt nemen dan in je auto past. Moet je wel zo'n bakkie hebben en kunnen stallen. In Utrecht kun je voor dat soort dingen bij Sixt voor weinig een bussie huren als het echt moet. Quote
joepnd Geplaatst 27 Februari, 2012 Geplaatst 27 Februari, 2012 Zijn er geen trekhaken voor de picanto waarbij men niet in de bumper hoeft te zagen ? alvast bedankt voor de reactie. Origineel Kia http://kia.nl/Modellen/Kia-Picanto-2011/Accessories-2011/ staat bij transport. Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 27 Februari, 2012 Geplaatst 27 Februari, 2012 Nouja.... het bestaat gewoon als origineel akkesooris. Dan is dit dus eigenlijk afgedreven naar een nontopic Quote
bigmac Geplaatst 27 Februari, 2012 Geplaatst 27 Februari, 2012 Ik heb een originele Kia afneembare trekhaak. Het zagen is echt wel nodig, maar de foto in de folder is 'handig' genomen, zodat je dat niet ziet. Quote
Ysie Geplaatst 28 Februari, 2012 Geplaatst 28 Februari, 2012 Op mijn sportage gingen ze ook eerst een trekhaak plaatsen waar er eerst een gat in de bumper gezaagd moest worden, toen ik een andere vroeg was de dealer zonder er problemen van te maken er mee akkoord. Nu zit er een afneembare op zonder gat in mijn bumper. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.