bigwade Geplaatst 2 Maart, 2012 Geplaatst 2 Maart, 2012 Ook deze maand weer een Best Pic. Dames heren doe es je best, je auto of delen ervan creatief in beeld te brengen. In een ander draadje zie ik dat jullie goed in de fotospulletjes zitten dus kom maar op met die wereldprenten. Quote
Remko .me Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Hier mijn inzending. Genomen in de polder, de Rio genomen vanuit rechtsonder de bumper. Maart een maand waarin de mist centraal stond in het begin van de maand, daarom deze foto. 1 Quote
betominice Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Remko rijd je ook wel eens in deze auto hij is zo vies schoon mooie foto 1 Quote
Remko .me Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Al 17k erop hoor! sinds november. Dankje!! Ik was hem gewoon vaak.. Quote
jutter Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Heel mooi Remko! Even een vraag die ik ook in de mooiste pic van febr. heb gesteld: wordt er ook een 'winnaar' bekend gemaakt? Quote
Remko .me Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Heel mooi Remko! Even een vraag die ik ook in de mooiste pic van febr. heb gesteld: wordt er ook een 'winnaar' bekend gemaakt? Zeker!! Ik was winnaar in 2011! Quote
jutter Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Zeker!! Ik was winnaar in 2011! Okay, alsnog gefeliciteerd! Maar wordt het 1x per jaar bekeken/bekend gemaakt of iedere maand? Quote
Remko .me Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 Okay, alsnog gefeliciteerd! Maar wordt het 1x per jaar bekeken/bekend gemaakt of iedere maand? In 2011 nog ieder jaar, maar dit jaar iedere maand! Quote
jutter Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 In 2011 nog ieder jaar, maar dit jaar iedere maand! Dan ben ik benieuwd naar februari! Het is voor het eerst dat ik mee doe..... Wanneer komt de uitslag? Gr. Alex Quote
bigwade Geplaatst 3 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2012 morgen of maandag. Ga nou maar lekker maart plaatjes maken Quote
jutter Geplaatst 3 Maart, 2012 Geplaatst 3 Maart, 2012 morgen of maandag. Ga nou maar lekker maart plaatjes maken Even wachten; ik heb nog 4 weken! Quote
Wimis on Geplaatst 4 Maart, 2012 Geplaatst 4 Maart, 2012 Mijn inbreng voor maart........... "Moest wachten in SP2, voor ik naar het altaar ging (29-02-2012) " wij zijn toen getrouwd........... 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 4 Maart, 2012 Geplaatst 4 Maart, 2012 Van harte gefeliciteerd. maar uhhhh duurt wel een tijd voor je 12.1/2 jaar getrouwd bent. :lol: groet, Warmentuuter Quote
Wimis on Geplaatst 4 Maart, 2012 Geplaatst 4 Maart, 2012 Van harte gefeliciteerd. maar uhhhh duurt wel een tijd voor je 12.1/2 jaar getrouwd bent. :lol: groet, Warmentuuter Djw, kijk maar in 'Garage' voor meer afbeeldingen Quote
jutter Geplaatst 4 Maart, 2012 Geplaatst 4 Maart, 2012 Djw, kijk maar in 'Garage' voor meer afbeeldingen Van harte gefeliciteerd! Ook je vrouw natuurlijk! (krijg zin in gebak..........) Quote
Venga OK Geplaatst 4 Maart, 2012 Geplaatst 4 Maart, 2012 Hierbij mijn (eerste) inzending voor deze maand. Gisteren lekker aan het schoonmaken, kleien en waxen geweest. Beetje door de lak heen gepoetst lijkt het wel... Groet, Peter Quote
Smart Geplaatst 4 Maart, 2012 Geplaatst 4 Maart, 2012 Wimis, van harte proficiat. Valt op dat je ons helemaal niet om advies hebt gevraagd.....! En weer OT.... 1 Quote
Wimis on Geplaatst 4 Maart, 2012 Geplaatst 4 Maart, 2012 Wimis, van harte proficiat. Valt op dat je ons helemaal niet om advies hebt gevraagd.....! En weer OT.... Kijk, dit was vorige maand eigenlijk en .... had geen advies nodig van dit forum, nee eg nie..... Groetjes Wim Quote
Smart Geplaatst 4 Maart, 2012 Geplaatst 4 Maart, 2012 OK, ideëen genoeg....gehad! Geniet er van.....saampjes! Quote
Remko .me Geplaatst 4 Maart, 2012 Geplaatst 4 Maart, 2012 Mooie foto Peter!!! Je lak ziet er punk gaaf uit.... heel mooi gedaan! Quote
bigwade Geplaatst 4 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 4 Maart, 2012 Door een wc raampje ? Maak er meer, en leuker, je mag vaker inzenden hoor. Quote
bigwade Geplaatst 4 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 4 Maart, 2012 NB aan alle deelnemers: Bewaar je bestanden, al dan niet bewerkt, in de hoogste resolutie/kwaliteit. We hebben ze misschien later nog nodig.. Quote
bigmac Geplaatst 5 Maart, 2012 Geplaatst 5 Maart, 2012 Ik heb 'n foto gemaakt in de wasstraat (ja, ik heb mijn auto ook 'ns een laten wassen en daarna in de was gezet) Alles mooi blauw Quote
Alex VB Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 Mensen! Daag elkaar eens uit... Maak eens een foto van je wagen op een plek waar niemand je wagen verwacht te zien.. Er zijn zat voorbeelden te vinden.. Of speel eens met licht.. Genoeg te doen met de camera en wagen.. En het hoeft niet alleen je wagen te zijn die op de foto staat.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.