Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Jutter,

Buiten het feit dat bigwade een professioneel fotograaf is. Heeft hij al lid van de KCGNL veel voor jou en mede KIA rijders veel dingen bereikt bij KIA Motors Nederland.

• Like 3
Geplaatst

@bigwade,

het is mij onduidelijk wat voor 'functie' u heeft op dit forum want ik zie nergens zoiets staan als moderator of jurylid in uw 'persoonsomschrijving'..... Kunt u mij uitleg geven?

Tja Jutter,

het heet hier KiaClub.nl en dan probeer je eens wat om mensen wat actiever te betrekken.

Er zijn zat figuren die menen dat het forum er enkel en alleen is om medelotgenoten te vinden om een digitale vuist te maken richting fabrikant vanwege het disfunctioneren van de spatlapverwarming om maar iets te noemen.

Zo'n foto topic leek me nou net leuk en misschien kunnen we er wat mee doen aan het eind van het jaar. (kalender?)

Ik heb het opgezet en ben natuurlijk jury lid, vanzelf, haha !

Ik schop het topic regelmatig omhoog voor meer en betere inzendingen.

Naast deze foto van de maand uitdaging ben ik (mede) organisator van de (2e!)

toeterverheninenombouwdag op 28 april dit jaar.

http://www.kiaclub.n...-2012-28-april/

Als functie omschrijving op dit forum kun je

"Ongevraagd Advies Geven/Sfeer Maken/In De Weg Lopen" aanhouden.

Dit allemaal ook nog eens Kia-loos.

(auto verkocht 18 jan 2012)

Mijn KCG lidmaatschap staat open voor een ander vanwege dit feit.

Het staat je helemaal vrij om zelf ook iets te organiseren, wat dan ook.

Je bent evenveel lid van deze club als ik.

Doen :-) !!

Zo helder ?

Je kunt anders ook even mijn andere berichtjes doorlopen voor een algemeen beeld :wink:

Geplaatst

Niks spectaculairs maar vond het gewoon 'tof' uitzien zo broederlijk (of zusterlijk) naast elkaar.

post-3176-0-11933400-1332963414_thumb.jpg

post-3176-0-67199000-1332963432_thumb.jpg

post-3176-0-57387000-1332963460_thumb.jpg

post-3176-0-26058200-1332963537_thumb.jpg

Geplaatst

@Jutter,

Buiten het feit dat bigwade een professioneel fotograaf is. Heeft hij al lid van de KCGNL veel voor jou en mede KIA rijders veel dingen bereikt bij KIA Motors Nederland.

Tja Jutter,

het heet hier KiaClub.nl en dan probeer je eens wat om mensen wat actiever te betrekken.

Er zijn zat figuren die menen dat het forum er enkel en alleen is om medelotgenoten te vinden om een digitale vuist te maken richting fabrikant vanwege het disfunctioneren van de spatlapverwarming om maar iets te noemen.

Zo'n foto topic leek me nou net leuk en misschien kunnen we er wat mee doen aan het eind van het jaar. (kalender?)

Ik heb het opgezet en ben natuurlijk jury lid, vanzelf, haha !

Ik schop het topic regelmatig omhoog voor meer en betere inzendingen.

Naast deze foto van de maand uitdaging ben ik (mede) organisator van de (2e!)

toeterverheninenombouwdag op 28 april dit jaar.

http://www.kiaclub.n...-2012-28-april/

Als functie omschrijving op dit forum kun je

"Ongevraagd Advies Geven/Sfeer Maken/In De Weg Lopen" aanhouden.

Dit allemaal ook nog eens Kia-loos.

(auto verkocht 18 jan 2012)

Mijn KCG lidmaatschap staat open voor een ander vanwege dit feit.

Het staat je helemaal vrij om zelf ook iets te organiseren, wat dan ook.

Je bent evenveel lid van deze club als ik.

Doen :-) !!

Zo helder ?

Je kunt anders ook even mijn andere berichtjes doorlopen voor een algemeen beeld :wink:

Kijk, dat is duidelijk! Ik vroeg het me af dus vandaar mijn vraag :wink:

Geplaatst

Kijk, bigwade is gewoon bigwade.....nou ja gewoon!

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Als alle Kia neuzen maar één kant opstaan. :-)

Geplaatst

BTW wacht nog steeds op de prijs ophaal van de 2011 winnaar.......

Druk, druk, druk ?

Geplaatst

Sorry BW... :( te druk ja... ik baal echt, nu ook mijn hele weekend weer bezig met het maken van een beleidsplan... hoop echt dat het snel iets rustiger wordt.

Zal binnenkort sowieso rustiger moeten worden, examenklassen zijn bijna klaar!

Geplaatst

Sorry BW... :( te druk ja... ik baal echt, nu ook mijn hele weekend weer bezig met het maken van een beleidsplan... hoop echt dat het snel iets rustiger wordt.

Zal binnenkort sowieso rustiger moeten worden, examenklassen zijn bijna klaar!

Jij ook al zo druk? Heb ook een waslijst aan taken....wordt er helemaal rikketik van

Geplaatst

Extreem... jij bent ook docent toch? Sommige denken het andere.... maar de feiten zijn dat ik op dit moment tot 's avonds laat en in het weekend continue moet doorwerken.

Geplaatst

Extreem... jij bent ook docent toch? Sommige denken het andere.... maar de feiten zijn dat ik op dit moment tot 's avonds laat en in het weekend continue moet doorwerken.

Ach, 12 weken vakantie per jaar is niet te versmaden, toch?

Die 1040 uur gaat ook niet door, dussss.....

Geplaatst

12 weken? je praat over leerlingen, ook met de 1040 norm waarover je het hebt... :P

de vakantie is ter compensatie met de uren die je maakt buiten het lesgeven om, 1 lesuur = 1 uur voorbereiden, 1 uur nazorg, 25 lesuren per week betekend dus 75 uur werk, niet voor iedere les hebt je 1 uur voorbereiding en 1 uur nazorg nodig, maar gemiddeld toch wel meer uren dan een normale werkweek (40u), onderwijs kijkt op jaarbasis, je bouwt zeg maar je vakantie op door 's avonds en in het weekend te werken, lastige constructie.

Je hebt altijd 'makkelijke' docenten, maar als je je beroep serieus wilt nemen waarbij je een goed resultaat wilt behalen, ben je gewoon veel uren kwijt.

PS. Wanneer gaan jullie kiezen wie de maand maart gewonnen heeft... :P

Geplaatst

PS. Wanneer gaan jullie kiezen wie de maand maart gewonnen heeft... :P

Dingen moeten rijpen.......dat werk.

Zorgvuldigheid enzo..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...