Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste pica rijders,

zijn er mensen die daar ook last van hebben,dat de achteruit spiegel trilt tijdens het rijden. ????

groetjes richard.

Geplaatst

Ja, dat heb ik ook, niet voortdurend, maar wel regelmatig, net of je je ogen focussen moet om het rustig te krijgen, ik vroeg me al af of het aan mij lag; ik zal het bij mijn dealer noemen 20 maart tijdens de bandenwissel, ben benieuwd naar hun reactie

Geplaatst

Hoi Emmetje2012,

Ben net bij de dealer geweest en hebben eerst een andere spiegel geplaatst,maar het zelfde probleem. dealer heeft nu een nieuwe achteruit spiegel besteld. maar even wachten nu tot ie binnen is.

groetjes richard :)

Gast Jeroen66475
Geplaatst

Sinds de plaatsing van de subwoofer trilt bij mij de binnenspiegel. Vibraties in/van de auto zorgen ervoor dat de spiegel trilt. Het vervangen van de spiegel zal dan ook geen effect hebben. Op zoek naar de oorzaak van de vibraties dus.. :)

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Mijn 1.0 begint met 170 een beetje te trllen.

Ronald

De spiegel of de gehele auto? :-)

Geplaatst

Die van mij trilt een beetje vanaf 205 km/p.u!

Geplaatst

meestal komt dit door onbalans van de achter wielen soms zelfs van de fibraties van de auto / motor daarom zie je bij somige autos zo een extra stokje/rubberpootje

aan de achteruitkijk spiegel pootje deze zit tussen het pootje en het voor raam en vangt het trillen een beetje op kan door smpel een stukje zwarte rubberslang even te klemmen tussen het raam en de spiegel en dan nog eens te testen

Geplaatst

Die van mij trilt een beetje vanaf 205 km/p.u!

Bij +/- 150 km/u naar de vijfde versnelling doorschakelen en het

probleem is opgelost :lol: :lol: :lol: :lol:

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Sinds de plaatsing van de subwoofer trilt bij mij de binnenspiegel. Vibraties in/van de auto zorgen ervoor dat de spiegel trilt. Het vervangen van de spiegel zal dan ook geen effect hebben. Op zoek naar de oorzaak van de vibraties dus.. :)

Ik vermoed dat het door je subwoofer komt....

Gast Jeroen66475
Geplaatst

Ik vermoed dat het door je subwoofer komt....

Dat weet ik zeker....maar ik heb ook geen probleem met een trillende binnenspiegel ;)

Geplaatst

Ik heb ook een 1.25, maar heb geen trillende spiegel hoor!

BaBaCC

Geplaatst

In de 1.2 4 cilinder zag ik het gister ook

In onze eigen 1.0 3cilinder nergens last van ,

Het viel me ook op dat de 1.0 veel rustiger liep

Geplaatst

In de 1.2 4 cilinder zag ik het gister ook

In onze eigen 1.0 3cilinder nergens last van ,

Het viel me ook op dat de 1.0 veel rustiger liep

Hoe bedoel je rustiger liep?

Mijn vriendin merkt ook niets van trillen.

Geplaatst

De 3cilinder loopt zo stil stationair dat we wel eens vergeten dat hij aan staat ,

Moet er wel bij vertellen dat de 4 cilinder leen pica 27km op de teller had en misschien nog een beetje rauw liep ,

• Like 1
Geplaatst

ik heb er soms ook last van.. Maar als je hem wat toeren laat maken is er niets aan de hand

1.0 3 cilinder

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...