Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dus!!!!!!

Ik begrijp deze topic niet! Totaal geen info, vraag of mededeling.

BaBaCC

Geplaatst

Via MijnKia (die mails die je krijgt als het goed is) was er een uitnodiging om naar de presentatie

van de nieuwe Ceed te komen op het Kia hoofdkantoor langs de A2

Daar kon je je voor inschrijven.

Misschien zijn er leden geweest die een fraaie beschrijving van het event, aangevuld met passend beeldmateriaal, kunnen geven

Geplaatst

Helaas kan ik geen beeld materiaal geven,stom genoeg mijn foto toestel vergeten.

Maar ik heb een excuus want we zijn druk aan het inpakken voor de emigratie over 3 weken.

Maar nu de presentatie van de C´eed erg mooi(de auto ook) en tegelijk met de presetatie in Breukelen live beelden vanuit Geneve van de autosalon met de presentatie aldaar.

Mooi gedaan op een reuzen scherm.

Veel cijfer over de enorme verkopen van KIA nu in Nederland op de 7e plaats en op e.o.a. lijst zelfs 2e achter VW.

Dat is niet mis in deze resesie tijd.

En uiteraard hapjes en drankjes in overvloed.

Leuk om megemaakt te hebben.

Ik zal niet zo snel daar weer komen vanuit Duitsland.

Sorry dat mijn topic aankondiging niet goed was.

Ik dacht een glukje tehebben daar heen te mogen en dat meer KIA mensen de uitnodiging gelezen zouden hebben.

Ronald

Geplaatst

Nee, wij moesten gewoon werken..... :huh:

Bedankt voor de info r.vanrookhuizen, leuk dat je de mogelijkheid had om de presentatie bij te wonen.

Altijd leuk om zoiets mee te maken toch?

Straks een Duitser....kunnen we het eens hebben over Oranje!

Geplaatst

Ik heb van Kia een goodie-bag gekregen; op Facebook kon je je 'Kia-moment' aangeven en 10 goodie bags werden weggegeven omdat ze 15000 fans op facebook hadden. Mijn Kia-moment was: dat ik afgelopen zomer 1(één) keer het benzineverbruik van de fabrieksopgave geevenaard heb (4,2 Ltr/100 km) :o)

In de goodie-bag zaten een boekje met Kia-geschiedenis tot aan 2012; wine-gums, Key-cord, USB stick in de vorm van het Kia-logo; doos met heleboel kleine chocoladereepjes, kladblok + Kia-pen.

Leuk toch :)

Geplaatst

Gefeliciteerd met jullie prijzen jongens!

I like......!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...