r.vanrookhuizen Posted March 6, 2012 Posted March 6, 2012 Welke Piantos gaan vandaag naar Breukelen? Ronald Quote
rash Posted March 6, 2012 Posted March 6, 2012 Ehm.. wat is er vandaag in Breukelen te doen dan? :$ 1 Quote
BaBaCC Posted March 6, 2012 Posted March 6, 2012 Dus!!!!!! Ik begrijp deze topic niet! Totaal geen info, vraag of mededeling. BaBaCC Quote
bigwade Posted March 6, 2012 Posted March 6, 2012 Via MijnKia (die mails die je krijgt als het goed is) was er een uitnodiging om naar de presentatie van de nieuwe Ceed te komen op het Kia hoofdkantoor langs de A2 Daar kon je je voor inschrijven. Misschien zijn er leden geweest die een fraaie beschrijving van het event, aangevuld met passend beeldmateriaal, kunnen geven Quote
r.vanrookhuizen Posted March 6, 2012 Author Posted March 6, 2012 Helaas kan ik geen beeld materiaal geven,stom genoeg mijn foto toestel vergeten. Maar ik heb een excuus want we zijn druk aan het inpakken voor de emigratie over 3 weken. Maar nu de presentatie van de C´eed erg mooi(de auto ook) en tegelijk met de presetatie in Breukelen live beelden vanuit Geneve van de autosalon met de presentatie aldaar. Mooi gedaan op een reuzen scherm. Veel cijfer over de enorme verkopen van KIA nu in Nederland op de 7e plaats en op e.o.a. lijst zelfs 2e achter VW. Dat is niet mis in deze resesie tijd. En uiteraard hapjes en drankjes in overvloed. Leuk om megemaakt te hebben. Ik zal niet zo snel daar weer komen vanuit Duitsland. Sorry dat mijn topic aankondiging niet goed was. Ik dacht een glukje tehebben daar heen te mogen en dat meer KIA mensen de uitnodiging gelezen zouden hebben. Ronald Quote
Smart Posted March 6, 2012 Posted March 6, 2012 Nee, wij moesten gewoon werken..... Bedankt voor de info r.vanrookhuizen, leuk dat je de mogelijkheid had om de presentatie bij te wonen. Altijd leuk om zoiets mee te maken toch? Straks een Duitser....kunnen we het eens hebben over Oranje! Quote
r.vanrookhuizen Posted March 7, 2012 Author Posted March 7, 2012 Oke ,ik blijf lekker op de NL ,KIA club.site Tot later Ronald 2 Quote
bigmac Posted March 8, 2012 Posted March 8, 2012 Ik heb van Kia een goodie-bag gekregen; op Facebook kon je je 'Kia-moment' aangeven en 10 goodie bags werden weggegeven omdat ze 15000 fans op facebook hadden. Mijn Kia-moment was: dat ik afgelopen zomer 1(één) keer het benzineverbruik van de fabrieksopgave geevenaard heb (4,2 Ltr/100 km) ) In de goodie-bag zaten een boekje met Kia-geschiedenis tot aan 2012; wine-gums, Key-cord, USB stick in de vorm van het Kia-logo; doos met heleboel kleine chocoladereepjes, kladblok + Kia-pen. Leuk toch Quote
Smart Posted March 8, 2012 Posted March 8, 2012 Gefeliciteerd met jullie prijzen jongens! I like......! Quote
Recommended Posts