Jump to content

Zonwering

Bert Jan

Recommended Posts

Hoi allen,

Ik ben op zoek naar zonwering voor de achterportieren. Liefst niet van die dingen die je met zuignappen op het raam plakt, maar degene die je met klemmetjes aan de raamstijl vastzet, zodat het raam nog een stukje open en dicht kan.

Heb al een beetje op internet en het forum rondgestruind, maar vind geen modellen specifiek voor de SP3. Iemand hier ervaring?

groeten,

Bert Jan

www.autocomfortwebshop.nl die heeft ze voor de sp 3 ik wil ze ook bestelen €147,- ik heb er geen ervaring mee.

groet Willem

Hier nog ietsje goedkoper:

http://autozonwering...roducts_id=1785

139 euro en gratis verzending. Jaar garantie en 14 dagen op zicht. Vooral dat laatste is handig want bij de shops die zonwering voor de Sportage verkopen is het lang niet altijd duidelijk of het om de SP2 of SP3 gaat.

@Bert Jan,

Allereerst dank voor deze link. Ik heb inmiddels op de site gekeken maar kan niet

ontdekken of de zonwering voor de achterruit uit één deel is of in twee delen wordt geleverd.

Weet jij hier het antwoord op ?

Grtz.

Specialmade

Ik heb deze in mijn vorige auto gehad en het is echt super kwaliteit, past perfect, gemakkelijk te installeren en het zit muurvast.

Er zijn 2 merken (Sonnyboy & Privacy Shades). Bij Sonniboy bestaat het deel voor de auterruit uit 1 stuk en bij privacy Shades is dit deel soms in 2 stukken gedeeld, met dus een lelijke verticale streep in het midden van de achterruit.

Het viel mij op dat als de ene fabrikant niets heeft voor een type auto dat ze dan het product van de concurrent leveren.

Maar op de website van beide fabrikanten staat Sportage 2005 tot heden. Dus geen SP3.

Mocht iemand de gok willen wagen dan hoor ik graag de afloop. Ik wil deze schermen ook graag hebben voor mijn SP3.

@kruis,

Dat bedoel ik dus. Ik vind het ook jammer dat de (toch kleine) achterruit middels

twee delen zonwering moet worden gemonteerd. Wil ook wel de zonwering, ondanks het