Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nu ook op de Kia site (Mijn Kia): zonwering vanaf € 100,00.

Ik weet (nog) niet of de achterraam uit één of twee delen bestaat.

Zal dit deze week vragen bij de dealer.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Zoals bovenstaand aangegeven heb ik informatie ingewonnen bij mijn Kia dealer.

Naar nu blijkt is de zonwering door Kia leverbaar voor:

* Picanto (nieuw model)

* Rio (nieuw model)

* Venga

Helaas (nog) niet de voor de Sportage 3, ondanks het feit dat dit wel zo lijkt

als je via "Mijn Kia" site inlogt.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Ik kan (nog steeds) niet inloggen op 'Mijn Kia', maar ben wel zeer benieuwd naar deze zonwering.

Geplaatst

Ik kan (nog steeds) niet inloggen op 'Mijn Kia', maar ben wel zeer benieuwd naar deze zonwering.

had ik ook!! Kia mailde mij terug dat ik ineens mijn mail adres moest doen met meldcode om in te loggen!!

Probeer het? Anders via twitter aanspreken is het morgen opgelost.

Geplaatst

Als je de url www.mijnkia.nl intoest zie je rechtsboven op het scherm een afbeelding

van de zonwering. Je hoeft dan niet persé in te loggen.

Helaas heb ik de zonwering niet in het echt gezien. Anders mss even langs de dealer.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Omdat Kia (nog) geen zonwering voor de SP3 kan leveren, heb ik afgelopen woensdag

toch maar besloten om de Privacy Shades te kopen.

Deze heb ik besteld bij www.autozonweringshop.nl. Kreeg direct een bevestiging

van de bestelling. Nadat ik een mailtje stuurde dat ik lid was van Kia-club kreeg

ik meteen een bevestiging dat de korting direct op mijn rekening zou worden teruggestort.

Zaterdagmiddag werden de shades geleverd. Benieuwd hoe het stond maar meteen

gemonteerd. Is echt een fluitje van een cent. Was even in de war omdat ik dacht dat ik

twee bijbehorende klemmetjes miste. Achteraf bleek dit niet het geval. Ben toch blij dat

ik deze shades heb besteld. passen perfect en je ziet inderdaad, zoals Hellraver en Bert-Jan

ook schrijven, niet van de buitenzijde van de auto dat er shades zitten. Van binnen in de auto

kijk je wel, nog steeds, goed naar buiten. De naad op de achterruit zie je van binnenuit wel

een beetje maar dat valt me alles mee. Van achter de auto valt de naad nauwelijks op.

Heb, zoals vele van jullie weten, erg getwijfeld maar ben nu blij dat ik voor de aankomende

vakantie mijn ramen wat donkerder heb. Ook keurige en snelle levering door genoemde

leverancier.

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

Dank voor jouw testverslag Specialmade.

Lijkt het een beetje of de ramen getint zijn of zie je dat ook niet?

Oh ja, is de korting nog steeds 15%?

Geplaatst

Heb vandaag naast een auto gestaan met die dingen.

Ook vanaf de buitenkant vond ik het zichtbare raster nogal lelijk.

Geplaatst

Bedankt, bijna over de streep getrokken. Zit nu gelijk weer te twijfelen...... :huh:

• Like 1
Geplaatst

@Smart: mij bevalt het prima. De eerlijkheid gebiedt wel te melden dat ik reeds privacy glas had

dus al wat donkerder.Mede daardoor valt het waarschijnlijk niet op van buiten. ik zeg doen !!!!!

Nu zijn mijn ramen echt donker. En ja de korting van 15% geldt nog steeds voor leden van dit forum.

Wel even een mailtje sturen, daarna wordt alles keurig geregeld. Snel geleverde Shades, geld terug gestort.

@Bigwade: waren dat wel de originele Privacy Shades ????????? :detective:

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Bedankt Specialmade.....zal het zeker overwegen.

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb ze ook al een paar maanden geleden gekocht en twijfelde ook vanwege de naad achter, mij stoort het absoluut niet.

Ben er super tevreden mee en zoals anderen hier ook vermelden ze passen perfect, makkelijk er af te halen en weer op te zetten wanneer gewenst, kortom, geen spijt van.

Je moet van dichtbij kijken om te kunnen zien dat het geen shades zijn.

• 3 weken later...
Geplaatst

Ik heb ze vorige maand 02-07 ook besteld en ontvangen.

Op de korting moest ik iets langer wachten maar na verschillende mailtjes is het vandaag 08-08 gelukt.

Zal wel aan de vakantie gelegen hebben :huh:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...