Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van een mooie KIA Rio oktober 2011. Helaas heb ik deze winter een flinke buts in mijn mooie 17 inch velg gereden. Weet iemand in de buurt van Amsterdam een bedrijf die deze mooi kan repareren, of mischien is het goedkoper om een nieuwe te kopen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Posted

Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van een mooie KIA Rio oktober 2011. Helaas heb ik deze winter een flinke buts in mijn mooie 17 inch velg gereden. Weet iemand in de buurt van Amsterdam een bedrijf die deze mooi kan repareren, of mischien is het goedkoper om een nieuwe te kopen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Heb je foto?

Posted

Pas ik denk dat dit wel hersteld kan worden via een velgendoktor.

Ga gewoon is langs en kijk wat ze voor je kunnen doen.

Ik heb echt een keer een super kapotte velg laten maken en je zag er echt niks meer van.

Posted

Ben benieuwd of dit te fixen is, wat het gaat kosten en hoe het resultaat is geworden... (mijn vriendin rijdt soms namelijk ook in de auto)

Posted

In dat geval zou ik terug gaan naar stalen velgen met wieldoppen :D

Posted

Dan zou ik de wieldoppen ook maar weglaten en alleen voor die stalen velg gaan, want anders rijdt ze die wiledoppen ook weer aan flarden!!!! :winkiss: :winkiss:

Posted

En die wieldoppen kunne wel eens duurder zijn dan de velgen......

Posted

Bestaat er in Nederland geen omnium zoals hier in België?

Ik ga dat nemen en bij sommige verzekeringen moet je een klein bedrag zelf betalen en bij sommige betalen ze gewoon alle schade.

Ik ga voor de laatste optie en wel de duurste...