Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Tuning van de kia Rio

Aanbevolen Berichten

• Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eerst nog ff m'n auto inrijden, maar ik denk dat ik het geld liever uitgeef aan bijvoorbeeld een audio upgrade.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

http://www.kiaclub.nl/topic/5620-extra-power-in-venga-14/

Om de twijfel nog groter te maken.

Ik heb er ook zeer serieus over nagedacht maar het weggooien van de garantie ging mij te ver.

Mijn collega die een Seat Leon FR 1.4 kocht had de optie van de dealer om een seat piggybag erbij te nemen (van 125 PK naar 165 PK)

Dus dealer en impoteur hebben dit allemaal in eigen hand en de garantie vervalt niet.

Waarom Kia dit niet doet........

Gat in de markt zou je denken.

Geplaatst

dat denk ik ook maar ik ben er erg tevreden over een ook blij dat ik dat gedaan heb

maar iedereen moet zelf doen wat ze willen doen toch .

en op de vraag Waarom Kia dit niet doet nou de kia in de omgeving huizen die komen bij hun voor een Piggyback

De kia dealer ??

Geplaatst

de dealer ja

Dat is apart.. Aangezien het officiële antwoord van KIA hier ook ergens te lezen is. En daar wordt gesteld dat je je garantie op je aandrijflijn kwijt bent. Lijkt mij niet dat een dealer dan dit advies zal geven.

Welke dealer dan?

Bussem, Nijkerk of Amersfoort?

Geplaatst

Dat zeggen ze omdat dat zo is... het is niet je volledige garantie he.. alleen op je aandrijving.

wel opvallend dat ook hun begonnen over de vermogenswinst. jammer dat dit niet getest is..

het gevoel en de snelheid dat is het belangrijkste natuurlijk maar die aantal PK had ik ook wel willen weten.

als ik het straks ga doen en die kans is zeer groot dan maakt het mij niks uit als krijg ik er 10 PK minder door als mijn auto maar sneller van 0-170 gaat. en het liefst in het stukje 0-120. Ik ben zeer benieuwd de 27ste hoe het er allemaal uit ziet. als ik je nog kan vinden dan tussen alle thomosjes en puchjes en yamaha's en weet ik et wat voor meetings er allemaal nog meer waren volgens sommigen.

Geplaatst

Woow dus standaard (zonder tuning) is ie nog langzamer :sleep1:

Ik hoop dat er een moment komt dat we deze tuning kunnen laten uitvoeren met behoud van garantie.. dan heb ik zeker ook wel interesse. Alle beetjes zijn meegenomen :)

Offtopic:Ik vind het altijd wel mooi als ik stukje op de motor heb gereden en daarna in de Rio stap.. Kom ik lekker tot rust.

Motor doet schat ik 0-120 in 4.5 seconde :) maar is geen vergelijking.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Motor doet schat ik 0-120 in 4.5 seconde :) maar is geen vergelijking.

Kijk dat zijn nou eens tijden voor een Rio. :-) :-) :-)

Geplaatst

Haha inderdaad..

0-100. 3.5 sec

0-200. Seconde of 8

Zou mooi zijn als je dat zou redden met de Rio :P

Geplaatst

Ik leg wel een briefje in mijn voorraam met mijn naam er op hahahah dan kanje me wel vinden

wij hebben net een klein testje gedaan wij zijn geen autocoureur maar van 0-120 in 20seconden vind ik netjes toch

prima :) die kan je downloaden he, dat formulier... in topic van de meeting op de 1e pagina.

ik zal het ook eens testen binnenkort 0-120.

Dan kunnen we wel zien of er een verschilletje in zit... ik vind 20 seconden nogsteeds niet echt snel eigenlijk... weet niet eens wat hij standaard doet eigenlijk

Geplaatst

Ik leg wel een briefje in mijn voorraam met mijn naam er op hahahah dan kanje me wel vinden

wij hebben net een klein testje gedaan wij zijn geen autocoureur maar van 0-120 in 20seconden vind ik netjes toch

Zijn die Rio's echt zo rete traag?

Geplaatst

Zijn die Rio's echt zo rete traag?

waarschijnlijk tellen ze heel erg langzaam zo traag is tie echt niet

volgens fabrieks opgaaf doet de 1.2 er 13.1 seconden over om van 0 naar 100 te komen

en doet de 1.4 er 11.5 seconden over

Geplaatst

haha zie je nou wel, ik vond het al zo raar. in 20 seconden zit ik met de auto van me moeder al op de 220

Geplaatst

zooo dan... gister getest... als als je dus echt 20 seconden erov er doet dan moet je serieus terug gaan... gister van 0-120 en dat kon dan nog net in zijn 4.... gedaan in: 16,9 seconden. dit heb ik gedaan op mijn telefoon dus met 1 hand aan het stuur en met de andere schakelen + telefoon vasthouden. van 100-120 dat gaat best traag.

ik heb hem doorgetrokken tot 6500 toeren. met wegrijden en bij de 120 ben ik niet 100% precis geweest dus waarschijnlijk zat ik nog sneller op de 120km/h.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...