Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb zeker niet geprobeerd om de originele na te maken maar vond het wel mooi

Daarom heb ik een dun biesje er in geplakt

Anders had ik een bredere strip genomen en deze aangepast

Ik wilde ook eerst zien hoe het stond en ik moet zeggen dat het heel mooi en fijntjes staat

Je kunt een biesje van zeg 6mm er in plakken zonder probleem

Er zit een heel klein opstaand randje daar heb ik hem tegen aan geplakt

En omdat mijn biesje wat dunner is heb ik hem rond om gedaan en achter ook

Heb je een linkje van ebay?

Geplaatst

3 meter genoeg voor voor en achter?

Ik denk het met aan ik had 2 rollen besteld en die zijn bijna op

En een van die rollen was de strip ook nog eens in 2 delen

Dus ik zou er ook 2 bestellen als ik jou was

Je word er in elk geval niet echt arm van

Geplaatst

Ik denk het met aan ik had 2 rollen besteld en die zijn bijna op

En een van die rollen was de strip ook nog eens in 2 delen

Dus ik zou er ook 2 bestellen als ik jou was

Je word er in elk geval niet echt arm van

Nee dat klopt haha ;) Heb ze ook al van 6 mm gezien. Ga dus wel ff meten strakjes ;)

Geplaatst

4 Instaplijst van bobtuning.nl voor €68,95

post-5322-0-80794500-1336404990_thumb.jpg

Geplaatst

en de korte

post-5322-0-99529700-1336405073_thumb.jpg

Geplaatst

ik heb net nog even naar de chromen strip op mijn voorbumper gekeken. hij is gewoon overal dik, maar aan de zijkant draait hij een klein beetje naar voren toe. Daardoor lijkt hij daar breder.

Geplaatst

thnx.. Plat gewoon dus en net tegen het opstaande randje aan. 5 of 6 mm moet dan ook nog wel passen denk ik ;)

ik heb het gemeten en 6mm past pefect volgens mij aleen waar hij omhoog gaat word het wat smaller

Geplaatst

ik heb het gemeten en 6mm past pefect volgens mij aleen waar hij omhoog gaat word het wat smaller

Aha dat was mij niet opgevallen ff kijken morgen ;)

Hoe heb je de achterkant gedaan? Want daar zit niet zo een randje waar je netjes tegenaan kan plakken.. ;) Gewoon op de gok?

Geplaatst

Aha dat was mij niet opgevallen ff kijken morgen ;)

Hoe heb je de achterkant gedaan? Want daar zit niet zo een randje waar je netjes tegenaan kan plakken.. ;) Gewoon op de gok?

nee hoor ik hou niet van gokken dus die heb ik mooi zo ver mogenlijk naar achter gedaan dan heb je mooi

de achterkant om tegen aan te plakken blijft het allemaal mooi recht

en de achterkant is niet echt heel erg diep dus dan zie je hem ook nog steeds goed

Geplaatst

4 Instaplijst van bobtuning.nl voor €68,95

Wat zijn de afmetingen van de lange en korte strip?

Misschien een idee om deze in een sticker uit te voeren, je kunt dan zelf de tekst bepalen wat je op de sticker wilt heben.

Ik hoor het wel.

Alvast bedankt.

Geplaatst

@ dijk 48 dat ziet er mooi uit , ik had ook al op de site van bobtuning gekeken moet je de strips voor de kia rio 3 bestellen want voor de rio ub type zie ik niet staan.

b.v.d groeten alex

Geplaatst

Wat zijn de afmetingen van de lange en korte strip?

Misschien een idee om deze in een sticker uit te voeren, je kunt dan zelf de tekst bepalen wat je op de sticker wilt heben.

Ik hoor het wel.

Alvast bedankt.

Bij bobtuning worden ze gratis gegraveerd. Zelfs op elke strip een ander tekst als je wilt. Die van mij heb ik hier ook besteld komen ergens tweede week van mei.

Geplaatst

nee hoor ik hou niet van gokken dus die heb ik mooi zo ver mogenlijk naar achter gedaan dan heb je mooi

de achterkant om tegen aan te plakken blijft het allemaal mooi recht

en de achterkant is niet echt heel erg diep dus dan zie je hem ook nog steeds goed

Ok thanks voor de info :)

misschien iemand geinteresseerd?

http://www.ebay.com/...#ht_1013wt_1270

$(KGrHqNHJC8E-m8BedrvBPqBY+n6I!~~60_1.JPG

haha die had ik ook gezien op ebay. Vind ze niet heel mooi ;)

• Like 1
Geplaatst

Ik had bij TomTom van die plakschijven gekocht om mijn TomTom op het dashboard te kunnen plaatsen maar toen ik er voor het zicht eentje op mijn dashboard had gelegd kwam ik er al vrij snel achter dat dat m niet gaat worden... :-) Veel te aanwezig zo'n glimmende schijf op je dashboard...

Ik heb ook al wel gekeken naar de systemen van Brodit en daar laatst ook iets over gevraagd maar daar kwam geen reactie op dus ik probeer het gewoon nog eens :-) Is er iemand bekend mee hoe het precies werkt? Zit alleen het 'bruggetje' permanent in je auto (bij het ventilatierooster dus) of de hele houder voor de TomTom ook? (dus dat je alleen je TomTom erin hoeft te schuiven)

Ik heb het liefst de eerste optie anders rij je continu met zo'n grote houder rond waar niet altijd een TomTom in zit. Op de website kom ik er echter niet echt wijs uit hoe het nou zit...

Geplaatst

post-5758-0-10899500-1336482127_thumb.jp

Ik had bij TomTom van die plakschijven gekocht om mijn TomTom op het dashboard te kunnen plaatsen maar toen ik er voor het zicht eentje op mijn dashboard had gelegd kwam ik er al vrij snel achter dat dat m niet gaat worden... :-) Veel te aanwezig zo'n glimmende schijf op je dashboard...

Ik heb ook al wel gekeken naar de systemen van Brodit en daar laatst ook iets over gevraagd maar daar kwam geen reactie op dus ik probeer het gewoon nog eens :-) Is er iemand bekend mee hoe het precies werkt? Zit alleen het 'bruggetje' permanent in je auto (bij het ventilatierooster dus) of de hele houder voor de TomTom ook? (dus dat je alleen je TomTom erin hoeft te schuiven)

Ik heb het liefst de eerste optie anders rij je continu met zo'n grote houder rond waar niet altijd een TomTom in zit. Op de website kom ik er echter niet echt wijs uit hoe het nou zit...

ik heb geen ervaring met zo een brodit ding maar om dat iedere keer weer weg te halen het lijkt mij dat dat op den duur ook niet echt

er van opknapt

mijn navigatie voetje kan ik prisies op het ruitje van me foto lijstje plakken

maar je hebt ook van die bean bags die leg je op je dachbord plakt je navigatie er op en als je klaar bent dan

stop je hem in je dach bord kastje dus hoef je ook niks te plakken of vast/los klikken

met alle gevaar van dien mischien iets voor jou

zie foto

Geplaatst

ik heb over deze bean bags gelezen ja, maar dan vooral ook dat ze eigenlijk helemaal niet blijven liggen...

Het zou zo mooi zijn als er een soort klem te vinden is die om het fotolijstje heen past... Die is net geen 6cm breed/hoog.

Dan doe je het fotolijstje open, klem erop en klaar! :-)

Geplaatst

ik heb over deze bean bags gelezen ja, maar dan vooral ook dat ze eigenlijk helemaal niet blijven liggen...

Het zou zo mooi zijn als er een soort klem te vinden is die om het fotolijstje heen past... Die is net geen 6cm breed/hoog.

Dan doe je het fotolijstje open, klem erop en klaar! :-)

mischien maar dan moet je even zoeken

er is iemand hier op het forum die heet een steuntje gemaakt die in het lijstje word gedrukt

door midel van 2 gaatjes in het lijstje te boren

dan doe je het lijstje open en als je klaar bent hup beugel er uit en lijstje weer dicht en zie je er ook niks meer van

zie linkje

http://www.kiaclub.nl/topic/8295-fotolijstje-rio-2011/page__p__77953__hl__+foto%20+lijstje__fromsearch__1#entry77953

Geplaatst

Ik ken die oplossing inderdaad en ben daar erg jaloers op :-)

Ik zit ook na te denken over een soortgelijke oplossing, want exact op deze manier gaat niet werken voor mijn TomTom (Start20).

Ik zou dan opzoek moeten gaan naar een breder hoekprofiel waar de zuignap van mijn TomTom helemaal op past. Of wel zo'n smal hoekprofiel en dan weer een extra stuk op plakken / schroeven waar mijn TomTom op past...

Geplaatst

Ik ken die oplossing inderdaad en ben daar erg jaloers op :-)

Ik zit ook na te denken over een soortgelijke oplossing, want exact op deze manier gaat niet werken voor mijn TomTom (Start20).

Ik zou dan opzoek moeten gaan naar een breder hoekprofiel waar de zuignap van mijn TomTom helemaal op past. Of wel zo'n smal hoekprofiel en dan weer een extra stuk op plakken / schroeven waar mijn TomTom op past...

ik zou ff opzoek gaan naar een flinke aluminium hoek profiel

dat is makenlijk aan te passen

ik wil er zelf een maken daar voor me telefoon houder maar wil hem wel demontabel voor als ik eens me navigatie wil ophangen

enom de eenvoudige reden dat als ik parkeer ik alles kan opruimen en dan geen kringen op me raam heb

maar ik heb makenlijk praten ik heb alles onder hand bereik :wink: ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...