mcbeef Geplaatst 15 April, 2012 Geplaatst 15 April, 2012 ***Offtopic*** Tijdens het zoeken naar een "gezellige" plek zag ik de google streetview auto aangehouden worden voor een controle. hehe ***Ontopic*** Eiland 4 in Vinkeveen, grote gratis parkeerplaats mooi, in de natuur of whatever....
MiNi0101 Geplaatst 16 April, 2012 Geplaatst 16 April, 2012 Misschien handig om te kiezen voor een locatie waar op zondag de voorzieningen (toilet / etc.) aanwezig/open zijn. 1
Presiozo Geplaatst 17 April, 2012 Geplaatst 17 April, 2012 Die rotonde is wel een hele mooie om te driften zeg
Smart Geplaatst 17 April, 2012 Geplaatst 17 April, 2012 Die rotonde is wel een hele mooie om te driften zeg Dat hebben bigwade, Alex VB, Labra...enz. en ondergetekende toch regelmatig gedaan......
bigwade Geplaatst 17 April, 2012 Geplaatst 17 April, 2012 Ik zie het hoor, prima! Ben benieuwd welke locatie de voorkeur heeft. Hoewel kia exp center gesloten is, is het voor evt foto's en sfeer wel leuk. bovendien zit je volgens mij nét wat meer van de snelweg af. De Corridor is ongeveer 100 meter lang en biedt dus plaats aan alle autos Edit: deze "rotonde" is 100 meter bedoel ik, de hele Corridor is véél langer zie ik. Ja nul catering en schijten in het Amsterdam Rijn kanaal http://g.co/maps/73hs7 Doe maar gewoon De Meern..
mcbeef Geplaatst 18 April, 2012 Geplaatst 18 April, 2012 Prima hoor, bij Kia exp center hebben we idd een schijtprobleem, catering vind ik zelf niet echt noodzakelijk. Of blijven we er ook slapen?
Jolinar Geplaatst 18 April, 2012 Geplaatst 18 April, 2012 KIA exp. heeft toch wel een toilet, anders is hotel Breukelen http://www.hotelbreukelen.nl/ dichtbij.
Presiozo Geplaatst 18 April, 2012 Geplaatst 18 April, 2012 ja, vast wel maar ze zijn niet open en als ze dat wel zouden zijn denk ik niet dat ze zitten te wachten op 22 man. dan hebben wij geen schijtprobleem meer maar dan heeft kia exp center een schijtprobleem
Smart Geplaatst 18 April, 2012 Geplaatst 18 April, 2012 Toiletten achterin links, alleen wanneer ze open zijn.......
Presiozo Geplaatst 18 April, 2012 Geplaatst 18 April, 2012 Dus moeten we die locatie uitsluiten... tenzij iemand hier bij boels werkt ? ken die een paar WC's regelen dat is gekkigheid maar op zondag is dat geen goede locatie. WC moet op loopafstand zijn ( mits er geen vrouwen komen ) en wat te eten is ook wel fijn
The Firefighter Geplaatst 18 April, 2012 Geplaatst 18 April, 2012 Waarom niet verplaatsen naar de zaterdag. kunnen we meteen binnenkijken bij experience center.
mcbeef Geplaatst 19 April, 2012 Geplaatst 19 April, 2012 Waarom niet verplaatsen naar de zaterdag. kunnen we meteen binnenkijken bij experience center. Ik hoop dat de info op de website van Kia wederom niet juist is: http://www.kia.nl/Over-Kia-Motors-Nederland/Kia-Experience-Center/ Zie link voor openingstijden, er stata zaterdag én zondag gesloten...
Gast Hanske Geplaatst 19 April, 2012 Geplaatst 19 April, 2012 Ik hoop dat de info op de website van Kia wederom niet juist is: http://www.kia.nl/Ov...erience-Center/ Zie link voor openingstijden, er stata zaterdag én zondag gesloten... Misschien maken ze wel een uitzondering voor ons, bij wijze van sponsering, toch?
listige Geplaatst 19 April, 2012 Geplaatst 19 April, 2012 Misschien maken ze wel een uitzondering voor ons, bij wijze van sponsering, toch? Helaas niet
Presiozo Geplaatst 19 April, 2012 Geplaatst 19 April, 2012 Lijkt me niet handig om de datum die nu vast staat te verzetten. Sowieso zijn er best wat mensen die op zaterdag niet kunnen en daarnaast is zondag ook vaak een dag waarop je weinig te doen hebt? bij mij dan hehe ( woon nog thuis )
J-J Geplaatst 19 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 19 April, 2012 Datum staat vast en gaat niet meer wijzigen, locatie komt goed. Het wordt midden NL dus de afstand zal niet opeens veel verder worden dan verwacht, heb nog even geduld.
J-J Geplaatst 20 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 20 April, 2012 Kia NL doet niet mee met enige sponsoring? We zijn er mee bezig, maar meer informatie volgt pas als alles is geregeld.
MiNi0101 Geplaatst 21 April, 2012 Geplaatst 21 April, 2012 Ben blij dat mijn KIO voor de deur staat, zin in de meeting!! Vanavond trouwens voor het eerst de bocht verlichting gezien... reuze geinig...
Gast Hanske Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 Beste allen, helaas moet ik afmelden door omstandigheden. Voor alle bezoekers toch een fijne dag gewenst.
El-Rio-Grande Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 Toch even inhaken op dit draadje.. Helemaal top dat er weer een meeting georganiseerd word! Kia Meetings zijn tot nu toe altijd redelijk zeldzaam. Maar vind het dan wel weer jammer dat het puur type en zelfs generatie gericht georganiseerd word. Nu is de nieuwe Rio een leuke auto, maar om dat meteen ook oudere Rio's uit te gaan sluiten is wel een beetje jammer. Voor mij haalt het niet veel meer uit want met een klein beetje mazzel is mijn Rio dan weg, maar ik heb wel altijd wat getuned aan mijn Rio. Ik snap wel de gedachte, je wilt immers de doelgroep specifiek richten op het nieuwe model rio, maar er zullen ook vast mensen zijn met eerdere modellen rio die interesse hebben in het delen van ervaringen en meningen. Wat jullie er verder mee doen moeten jullie natuurlijk verder helemaal zelf weten, maar ik zou toch op zijn minst overwegen om de andere generaties Rio ook welkom te heten 1
J-J Geplaatst 24 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 April, 2012 Meetings zijn bijna altijd alleen georganiseerd voor hetzelfde merk/model omdat daar de interesse naar uitgaat van degenen die komen, maarja waarom mensen weigeren die willen komen kijken? Het is een vrij land uiteraard, maar de doelgroep zijn de nieuwe Rio's. Uiteraard kan er in de toekomst ook nog een gezamelijke meeting worden georganiseerd maar doe het dan meteen voor alle KIA modellen. Overigens kan ik mededelen dat er voor elke deelnemer een "verrassing" is geregeld wat namens KIA wordt aangeboden (geregeld door listige).
Mel_Rio Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 @listige: Vette actie! iedereen een gratis set 17" phantoms! Yay!
Aanbevolen Berichten