Jump to content
J-J

Rio meeting - De Meern (27-05-2012)

Recommended Posts

Daarom ook de zondag. Lijkt mij de beste dag, ik werk bijvoorbeeld op zaterdag. En ik heb nog geen bezwaren gehoord over de Zondag.

Ik zal mits het lukt om te komen aanwezig zijn. :)

Misschien een poetsworkshop ;)

(geintje)

Ik denk juist dat het super leuk is om Kia erbij te betrekken!!!! Zij kunnen eventueel reclame e.d. maken :)

Je zou wel even naar mijn auto kunnen kijken remco:p. Ik heb het idee dat deze vol kleine krasjes zit door het wassen. Wie weet heb je er wel een oplossing voor:) leuk om te zien dat er zoveel animo voor is! Laten we snel de data erin zetten en kijken wanner we het gaan doen. Als die rechten te lang gaat duren of een probleem is moeten we een andere oplossing vinden. We kunnen bijv een poll houden en de datum die eruit komt daar kunnen mensen Zich op aanmelden per mail of bericht. En dan een tijdje later een lijst publiceren van aanwezigen en om het schoon te houden kunnen andere zich dan via dat topic aanmelden door een berichtje: ik ben erbij.

Graag allen even stemmen in het andere topic voor een datum van de meeting.

hoi,

Misschien hebben de bedrijven carclean en v reeuwijk ( cleanen auto, verlichting Rio ) interesse

Rio 41

Startpost is ge-update, zal het bijhouden met de laatste gegevens.

Rio 41, dat is idd een goed idee en kan hij waarschijnlijk nog wat verkopen ook.

Ik ga Maandag even contact opnemen met Kia Nederland

:online2long:

Sponsor?

Houd jullie op de hoogte

Grtz listige

Zoals afgesproken

contact gehad met Kio Nederland

:-)

uitsluitsel krijg ik nog maar het zit in de molen :wink:

houd jullie op de hoogte

Grtz Listige

Ik heb ook wel interesse om te komen. Let wel, ik kan als eenmansbedrijfje helaas niks sponsoren. Wel kan ik op voorhand bestelde produkten meenemen en ter plaatse leveren.

Je kan het gratis inbouwen ;) LoL

Dan mag je voor mij die kentekenverlichting wel meenemen Autoverlichting Reeuwijk :)

zal TZT nog wel contact opnemen. Lijkt me sowieso verstandig dat je een hoop setjes mee neemt van 7500K als mensen het er nog niet in hebben zitten.

ook kentekenverlichting zou ik dan meenemen om daar te verkopen.

Naast dat het leuk is kan je dan ook nog je boterham verdienen en hebben wij mooie lampjes :)

Als iemand echt moeite heeft met inbouwen dan kan ik daar wel bij helpen. was op de mislampen na zo gepiept.

Dan mag je voor mij die kentekenverlichting wel meenemen Autoverlichting Reeuwijk :)

zal TZT nog wel contact opnemen. Lijkt me sowieso verstandig dat je een hoop setjes mee neemt van 7500K als mensen het er nog niet in hebben zitten.

ook kentekenverlichting zou ik dan meenemen om daar te verkopen.

Naast dat het leuk is kan je dan ook nog je boterham verdienen en hebben wij mooie lampjes :)

Als iemand echt moeite heeft met inbouwen dan kan ik daar wel bij helpen. was op de mislampen na zo gepiept.

Heb jij xenon erin zitten dan? geheel zelf ingebouwd?

Zo ja heb je fotos icm de led verlichting en bochtenverlichting?

nee, geen xenon maar look-a-like... sorry voor de verwarring, ik dacht dat het om de lampen ging.

Ow dat is wel een verschil ja. Maar dan nog zit je niet met veel kleurverschil?

Valt opzich wel mee, ik heb alles vervangen voorin behalve dan de ledjes en knipperlicht.

Ik probeer een goede foto te krijgen maar dat is nog niet gelukt helaas.

20 kandidaten moet zeker lukken voor de meeting, er moeten nog 10 mensen stemmen op een datum.

Mocht de definitieve datum bekend zijn en ik heb tijd kom ik ook even aan. Altijd handig om ideeën en info uit te wisselen en resultaten van andere te zien toch!

Je bepaalt zelf de definitieve datum door te stemmen, de datum met de meeste stemmen zal het worden.

Ben benieuwd welke datum het gaat worden.

Wat is de deadline die we aanhouden waarop de datum besloten gaat worden ?

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...