Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

post is gecorrigeerd.. Daar zijn wij moderatoren voor..

Vanaf vandaag aub een bericht sturen naar een moderator en dan wordt dat gewoon aangepast. Het in mijn ogen kinderachtig en plagerig reageren is niet helemaal de bedoeling.

Geplaatst

post is gecorrigeerd.. Daar zijn wij moderatoren voor..

Vanaf vandaag aub een bericht sturen naar een moderator en dan wordt dat gewoon aangepast. Het in mijn ogen kinderachtig en plagerig reageren is niet helemaal de bedoeling.

Alex bedankt voor info en snel reageren

Greetings Listige

:death:

• Like 1
Geplaatst

Als er niet te veel tijd tussenzit, kun je ook nog je eigen berichtjes aanpassen (bewerken). Als je bv een typefout ziet of nog extra info wilt geven. Ook kun je dan, mocht je iemand quoten, dat gedeelte een beetje strippen zodat je niet alles herhaalt, maar enkel wat noodzakelijk is.

• Like 1
Geplaatst

Als je denkt dat het zo is, wat niet zo is en dat weten jullie dondersgoed reageer dan ook niet aub met nutteloze berichten.

Doe dat dan maar via een prive bericht als iets je dwars zit.

voor de duidelijkheid:

Het is een rio meeting maar iedereen is welkom, van een fiat panda tot een bentley.

En je kan er oude berichten bij halen, prima maar dit is zoals het is.

Probeer de humor er van in te zien.....

Toevallig zijn er genoeg auto's in bepaalde staat waaruit je al op kan maken dat ze niet gaan bellen. Dat jij er geen oog voor hebt dat kan maar ik dan misschien wat meer dan een ander. nou is een vw polo een lastige auto als deze niet echt nieuw was maar dat zal wss wel een jonge dame zijn geweest die de auto van mams had meegenomen. maargoed we horen het wel van sicco of dat in de buurt zat. hoor het zondag wel op de meeting. Als hij had gezegd een zwarte golf 3 onverzorgd dan had ik gezegd doe dan alvast maar aangifte. Ik wil niet zeggen dat je bij elke auto gelijk weet wie of wat erin zit maar vaak en bij sommige modellen kan je dat wel goed inschatten. als het in dit geval een nieuwere volvo was geweest dan had hij waarschijnlijk al een telefoontje gehad.

Sorry, maar jouw overtuiging is behoorlijk vooroordelend. Alsof elke zwarte golf 3 met onverzorgde look verdacht moet zijn. Grotere kul heb ik nog niet mogen lezen.

Waarop is die bovenstaande onzin gebaseerd, ervaringsberichten? Waarom zo stigmatiserend overtuigd?

Geplaatst

Ik overdenk toch sterk om me afzijdig te gaan houden van het Rio gedeelte en een topic te openen in het algemene stuk van het forum.

Weet niet zo goed of ik me in deze wil mixen.

• Like 1
Geplaatst

Dan doe je dat toch remko? Niks houdt je tegen.

En smart, je snapt heus wel wat ik bedoel en niet elke golf 3 is verdacht. Laten we er maar gewoon over ophouden dan is het klaar.

Geplaatst

beetje jammer de arrogantie richting vaste aanhang van dit forum, ben het eigenlijk een beetje zat

wat mij het nu niet laat doen is omdat ik het aan de ene kant niet waard vindt

Geplaatst

Oke, ik vind het wel meevallen allemaal eigenlijk. Maar over beu zijn. Dan zijn we met

Z'n 2e want ik ben het ook beu. Morgen de meeting die Zeer leuk gaat zijn met goed weer. En daarna kijk ik wel. Dit is mijn laatste bericht en hou ik erover op.

Geplaatst

Nou jongens, het wordt erg gezellig morgen zo te lezen....

Stel kinderen....

Geplaatst

Mensen, waar is de kerstgedachte... :-)

Morgen wordt ontzettend gezellig, Lekker komen dus allemaal, als het echt te krap wordt moeten we misschien een stukje snelweg bezetten maar dat geeft niet.

Ik neem lekker een klapstoeltje en zonnebrandcreme mee. Tot morgen!

Geplaatst

auto poetsen? tegen de tijd dat ik bij Utrecht ben zit ie al weer onder de dooie vliegen en stuifmeel.

Ik haal wél even de vogelpoep eraf hoor :wink:

Bovendien gaat de dealer hem woensdag opnieuw in de waxoil zetten, volgens mij moeten ze de auto dan vooraf al heel schoon maken voor een goed resultaat. Als ik zelf als een zot ga poetsen kan ik nooit meer zien of zij de auto wel goed hebben schoongemaakt alvorens de wax-oil erop te smeren. Of zie ik dat verkeerd?

Geplaatst

ik ben bang dat ze hem door de wasstraat heen knallen en daarna gewoon waxoyl erop knallen.

Mocht je niet kiezen voor dat geld terug en daarvan zelf poetsspullen kopen?

Geplaatst

Wat een gezeik hier! Dit is het enige forum waar ik redelijk lang op ben gebleven en met plezier lees en zo nu en dan post. Niet om egoïstisch over te komen, maar dat wil ik graag zo houden dus laten we het allemaal gezellig houden en af en toe berichten met een korreltje zout lezen ;) Als er nou echt vervelende berichten worden geplaatst, of bepaalde dingen niet begrepen worden los het dan even op met een PM....

We zijn allemaal volwassen, de één anders dan de ander, maar we hebben veel gemeen, en laten we daar waar het hier om gaat (de Rio) met elkaar delen en onze liefde (en soms ook haat :P) op dit forum met elkaar bespreken

Amen, heel veel plezier morgen en wie weet kom ik toch nog even kijken :)

• Like 2
Geplaatst

Nou ik ben al de hele dag aan het boenen geweest dus ik ben er klaar voor

Gelukkig me nieuwe chroom strip binnen dus die heb ik er net nog opgeplakt

Voor morgen

Ik heb er zin an dus allemaal tot morgen

• Like 1
Geplaatst

Geld terug heb ik niet gevraagd, tevens denk ik dat het normaal is dat de dealer bij: ontevreden over geleverde product/dienst, de kans krijgt dit onder garantie te fixen.

Geplaatst

Wow hoe heb jij dat zo snel binnen bij mij is het nog onderweg!??

ik als groot inkoper heb een streepje voor he :wink: ;-)

maar ik vond iemand in engeland die was maar 50 cent duurder dus heb ik het daar besteld

ik vond het zo erg dat het er af was dus dat was die 50 cent wel waard :-) :-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...