Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

dat was een mooie meeting. super om zo allemaal verschillende Rio's bij elkaar te zien. leuk om alle auto's eens in het echt te zien.

Kudo's voor iedereen die er was!

Geplaatst

Was erg leuk, alleen niemand met een driedeurs gezien.. volgende keer beter denk ik, ze zijn ook nog maar erg kort leverbaar. Wel kunnen zien hoe instaplijsten en dat soort spul er in het echt uitzien :)

Geplaatst

Zal zodra ik de auto heb wel een aantal foto's maken en plaatsen. Alleen kan ik de auto pas de 15e ophalen omdat ik 6 juni nog in frankrijk It :( in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken

Geplaatst

Zo te zien een leuke meeting geweest en een mooie opkomst. Het weer speelde natuurlijk ook mooi mee.

Prachtig al die Rio's op een rij gesorteerd op kleur en......wit!

Op naar de volgende meeting.....

Geplaatst

Hoi allen,

Was een leuke dag vandaag met dank ook voor de organisatie.

Vooral de aanpassingen ( instaplijsten, chromenstrips, verlichting, enz ) goed kunnen bekijken ipv van de foto's op dit forum,

Ook drie kleuren gezien ( blauw, rood en grafiet grijs) wat heel mooi is voor de Rio

Weet nu in ieder geval welke instaplijsten ik ga bestellen.

Rio 41

Geplaatst

J-J Mooie foto's

Zal de mijn ook snel plaatsen..

Geplaatst

Organisatie bedankt. Mooi ervaringen kunnen uitwisselen en ideeën kunnen opdoen. Voor herhaling vatbaar. Het Kia pakket was een leuke verrassing.Ook dank aan de leden die de moeite hebben genomen om de foto`s te plaatsen·

Geplaatst

En.....

....weer terug in Akersloot.

Was erg leuk inderdaad, petje af voor de organisatie!

Volgende keer misschien een bbq erachteraan?

Foto's kijk ik morgen wel even naar, er staan er voorlopig ook genoeg :D

Geplaatst

En.....

....weer terug in Akersloot.

Was erg leuk inderdaad, petje af voor de organisatie!

Volgende keer misschien een bbq erachteraan?

Foto's kijk ik morgen wel even naar, er staan er voorlopig ook genoeg :D

Wat hoor ik daar... regel jij een BBQ in Akersloot? Waar melden we ons aan :P

Wij hebben gisteren ook gewoon geBBQd na de meeting :)

Geplaatst

Nee, maar z'n zoontje zij dat je in je stoel wordt gedrukt als hij wegrijdt.

Geplaatst

Het was een leuke, gezellige meeting. J-J en Listige bedankt.

Ik heb jouw foto in de startpost gezet, echt een mooie foto van het totaal overzicht.

• Like 1
Geplaatst

Lolz, Demoniac en mcbeef houden alles in de hand.... van een gepaste afstand :D

Geplaatst

Lolz, Demoniac en mcbeef houden alles in de hand.... van een gepaste afstand :D

was wel eng als sommige mensen in de buurt kwamen, niet? :P
Geplaatst

Ben net vanavond terug uit België. Ben daar direct heen gereden na de meeting. Ik kan daarom nu pas mijn bijdrage geven.

Ik wil even zeggen dat het zeker een geslaagde meeting was. en het was super gaaf om mede-forummers in het echt te ontmoeten en hun mooie Rio's te bekijken.

Ik wil hiermee ook gelijk de gelegenheid nemen om de organisatoren en alle aanwezigen hartelijk te bedanken voor de succesvolle meeting.

20120527_131837.jpg

20120527_131847.jpg

20120527_131858.jpg

20120527_131911.jpg

20120527_132823.jpg

Geplaatst

Ik kon er helaas niet bij zijn. Jullie hebben gezorgd voor prachtige foto's. Vooral die van J.J. (beroepsfotograaf?) Organisatoren én deelnemers bedankt voor de organisatie, de positieve reacties en de mooie foto's.

Geplaatst

En heeft iemand nog in die rio die getund zou zijn gereden?

Nee, die piggyback was eruit gehaald.

Ik was de enige met een piggyback, maar merk geen verschil.

Ga deze week terug voor controle door Vtune.

Geplaatst

Nee, die piggyback was eruit gehaald.

Ik was de enige met een piggyback, maar merk geen verschil.

Ga deze week terug voor controle door Vtune.

O.. Wat was de rede voor de verwijdering?

En dat je er niets van merkt is ook mooi klote.

Hoe staat t trouwens met het andere project? ;)

Geplaatst

Ik kon er helaas niet bij zijn. Jullie hebben gezorgd voor prachtige foto's. Vooral die van J.J. (beroepsfotograaf?) Organisatoren én deelnemers bedankt voor de organisatie, de positieve reacties en de mooie foto's.

Nee, ik ben gewoon een simpele huis- en tuin fotograaf :) Maar bedankt voor het compliment.

Geplaatst

O.. Wat was de rede voor de verwijdering?

En dat je er niets van merkt is ook mooi klote.

Hoe staat t trouwens met het andere project? ;)

Het andere project loopt nog. Ik ga het zeker nog een keer proberen, maar wil er dan wel ruim de tijd voor nemen . Heb het momenteel erg druk met nog een ander project (werk) en dat is nu even belangrijker, dus ik weet nog niet wanneer (deze zomer op een zaterdag, ga toch niet op vakantie). Zodra het zover is, dan laat ik het weten (en kan hopelijk wat foto's plaatsen).

• Like 1
Geplaatst

post-5638-0-98020500-1338719127_thumb.jpgpost-5638-0-30768300-1338719140_thumb.jpg

BEETJE LAAT, MAAR TOCH NOG EEN PAAR FOTO'S..

Geplaatst

post-5638-0-08102100-1338719399_thumb.jpgpost-5638-0-00276800-1338719417_thumb.jpg

En nog een paar..

Geplaatst

post-5638-0-90461900-1338719494_thumb.jpgpost-5638-0-82624000-1338719508_thumb.jpg

Nog 2

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...