Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Er is daar dan ook een Kawasaki Z1000 / Z750 meeting... om 11 uur al... misschien zien we ze nog :)

Geplaatst

Op de Fiat Idea meeting aldaar (DeM 10.30) wordt ook al druk ingetekend.

Gekkenhuis........

• Like 1
Geplaatst

via google nog een meeting gevonden op die dag:

Ben je in het bezit van een Puch Maxi, of deze nou oud, opgevoerd, origineel, roestig, of in nieuwstaat is, kom dan op 27 Mei 2012 vanaf 12:00 uur naar AC Restaurant De Meern!

Geplaatst

Ben je in het bezit van een Puch Maxi, of deze nou oud, opgevoerd, origineel, roestig, of in nieuwstaat is, kom dan op 27 Mei 2012 vanaf 12:00 uur naar AC Restaurant De Meern!

Dank je..

Die ook al.....

wordt druk bij de toiletten...

Geplaatst

Is dat alleen Puch of ook Tomos ?

Overweeg een Tomos Snor.

Info is welkom.

Het Tomosforum is een beetje .....tja.

Geplaatst

Tja dan zijn er net niet genoeg plaatsen voor de KCG mensen meer, helaas maar jullie kunnen de foto's achteraf bekijken ;)

Nu graag weer on topic en reageren als je ook daadwerkelijk komt anders voeg je niet veel toe hier, want ik weet waar sommigen hier op uit zijn.

Geplaatst

En wat dan nog ? Plek zat daar.

Van mij part mogen en er nog wel 30 meetings bij komen want het AC die zorgt ervoor dat er voor ons iig plek is.

En dan pis je maar in de bosjes of op zo'n tomos als al die mensen in de toiletten ziiten.

Geplaatst

En wat dan nog ? Plek zat daar.

Van mij part mogen en er nog wel 30 meetings bij komen want het AC die zorgt ervoor dat er voor ons iig plek is.

En dan pis je maar in de bosjes of op zo'n tomos als al die mensen in de toiletten ziiten.

nou nou nou, lief spelen... er komen ook dames, en die plassen niet in bosjes :wink:
Geplaatst

nou nou nou, lief spelen... er komen ook dames, en die plassen niet in bosjes :wink:

haha zo'n reactie had ik al verwacht :) uhmmm dixie huren ? :)

Laten we hopen op mooi weer! het is in ieder geval een mooie opkomst tot nu toe!

Gast Galvatron
Geplaatst

Lijkt me leuk zo'n meeting. Mensen met de zelfde intresse, dat is altijd leuk :-) Ik ga er toch serieus over nadenken...

Geplaatst

haha zo'n reactie had ik al verwacht :) uhmmm dixie huren ? :)

Laten we hopen op mooi weer! het is in ieder geval een mooie opkomst tot nu toe!

Van wie anders dan zo'n zeikerd als ik :)
  • 2 weken later...
Geplaatst

Mijn Rio is vandaag pas besteld, dus zal ik helaas nog niet kunnen showen, maar gelukkig mag ik met mcbeef meerijden :) Kan ik vast inspiratie opdoen voor als m'n wagentje er is!

Geplaatst

Nog precies een weekje, Rio boys! :punk:

boys and girls... wij komen met z'n tweetjes..

Zin in heb!

Geplaatst

veel plezier ik ben in Antwerpen dan helaas (voor julie ofc, volgens mij ben ik de enige grafiet grijs op dit forum) ;)

Wellicht wel de enige die hem al heeft. Maar niet voor lang meer op 20 april besteld (status productie) en nu al op zee dus nog maximaal 5 tot zes weken en dan kan ik ook gaan genieten van de mooiste kleur die er is :clap:
Geplaatst

Aan diegenen die naar de Rio meeting gaan:

Ik heb nog steeds mijn 4 af-fabriek zomerbanden Hankook Kinergy te koop staan (maat 185/65 R15)

zonder de zwarte velgen voor maar 300 euro.

20120406_182817.jpg

http://www.kiaclub.n...__fromsearch__1

Ze hebben maar ong. 1177 km kilometer gelopen en toen heb ik onder mijn Rio grotere velgen en andere banden gezet.

Als iemand ze van mij wil kopen, dan neem ik ze mee op de meeting.

Dus stuur me maar een pm.. :)

Geplaatst

Wat wil je voor die wielmoeren hebben die erbij zitten?

Geplaatst

ow sorry, de zwarte velgen en wielmoeren wil ik graag bewaren voor eventuele winterbanden wissel ...

Alleen de zomerbanden zijn dus te koop.

Geplaatst

Oké, dat kan ik mij goed voorstellen. Bedankt voor je snelle antwoord!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...