Jump to content

geen voetenverwarming

thuis42

Recommended Posts

Goedendag,

Dit onderwerp is al eerder gestart op de site.

Vandaag terug geweest naar de dealer ivm geen voeten verwarming.

De verwarming op de voetenstand gezet, de lucht kwam via uitgangen op het dashboard.

Al gelijk werd geconstateerd dat de uitlaatklep van de verwarming kapot is.

De desbetreffende pinnetjes zijn afgebroken worden vervangen door 1,9 mm dik.

Dit is al bekend via Kia omdat er bij bepaalde series al fabrieksmatig zijn vervangen.

Toch vind ik dit triest omdat ze al kunnen zeggen van bepaalde series dat die het al hebben of kapot zullen gaan.

5% van kia wordt maar afgezet in euro de rest gaat naar aziatische landen en amerika, heb zo idee dat ze hier de verkeerde naar toesturen

ZUcht.....

kan iemand dit topic verwijderen?

Ps. Thuis42, wanneer worden we is positief?

Waarom zou dit verwijderd moeten worden???

Of mogen er alleen PRO KIA postings geplaatst worden??

Zoals door JJFS reeds beschreven heeft de topicstarter wel een punt want je gebruikt die verwarming wel een maand of 4-5 per jaar.

Ik vind de Kia waar ik in rij een fijne auto maar sluit mijn ogen niet voor de realiteit omdat niet elk facet van mijn auto echt zaligmakend is.

Er loopt al een topic over...?

Lees de postgeschiedenis van dhr. Thuis42.

Ik ben hier nu al een tijd lid en weet wel hoe het gaat.

Volgens mij weet menig persoon hier wel wat ik bedoel...

BTW, probleem is bij de auto's die nu de fabriek uit komen wel degelijk opgelost.... het probleem is bekend en wordt door de dealer opgelost...

dus er is een oplossing, je kunt naar de dealer om het te laten repareren.

kan me ook niet voorstellen dat kia de 'slechte' hierheen stuurt, ze zijn juist zo hard aan het werk om in Europa een voet te zetten.

Vandaag 16 april staat mijn Kia Rio 1.2 met Super Pack de gehele dag bij de dealer voor het oplossen van de voetverwarming.

Ook heb ik het probleem van vieze zweterige lucht voorgelegd die uit de airco komt.

Ook het probleem dat je de airco niet uit kan zetten.

Tevens het gekraak van het dashboard wanneer je op een hobbelige weg rijd, heb ik voorgelegd.

Al deze problemen zijn bij mij dealer bekend.

Ze zullen er naar kijken en repareren.

Het zal een gehele dag duren, terwijl de dealer maar 3.5 uur vergoed krijgt van Kia zelf.

De rest van de uren komt op rekening van de garage zelf.

Jammer dat Kia er niet meer uren voor geeft, terwijl deze problemen vanuit de fabriek al bekend zijn.

3.5 uur voor compleet de dashboard strippen incl al de bedradingen + alles weer terug inbouwen.

Airco die niet uit gezet kan worden om te drogen ( stank ) omdat de sensor te zuinig is afgesteld. etc etc

Geen gratis leenauto ter beschikking, omdat dit ook niet door Kia vergoed word.

Ik zal jullie op de hoogte houden over het resultaat.

Kia Rio 1.2 Super Pack kleur wit november 2011 7700 kilometer 1e eigenaar

Vandaag 16 april staat mijn Kia Rio 1.2 met Super Pack de gehele dag bij de dealer voor het oplossen van de voetverwarming.

Ook heb ik het probleem van vieze zweterige lucht voorgelegd die uit de airco komt.

Ook het probleem dat je de airco niet uit kan zetten.

Tevens het gekraak van het dashboard wanneer je op een hobbelige weg rijd, heb ik voorgelegd.

Al deze problemen zijn bij mij dealer bekend.

Ze zullen er naar kijken en repareren.

Het zal een gehele dag duren, terwijl de dealer maar 3.5 uur vergoed krijgt van Kia zelf.

De rest van de uren komt op rekening van de garage zelf.

Jammer dat Kia er niet meer uren voor geeft, terwijl deze problemen vanuit de fabriek al bekend zijn.

3.5 uur voor compleet de dashboard strippen incl al de bedradingen + alles weer terug inbouwen.

Airco die niet uit gezet kan worden om te drogen ( stank ) omdat de sensor te zuinig is afgesteld. etc etc

Geen gratis leenauto ter beschikking, omdat dit ook niet door Kia vergoed word.

Ik zal jullie op de hoogte houden over het resultaat.

Kia Rio 1.2 Super Pack kleur wit november 2011 7700 kilometer 1e eigenaar

uhhhh geen leenauto gratis,wat is dat nou .............ik heb gewoon een leenauto gehad ,,gratis,, volletank gekregen volle tank terug klaar.

Met het geld dat de dealer van KIA krijgt voor het ter beschikking stellen van een vervangauto dekt hij de werkuren die niet door KIA worden betaald ;)

Met het geld dat de dealer van KIA krijgt voor het ter beschikking stellen van een vervangauto dekt hij de werkuren die niet door KIA worden betaald ;)

dat is waar ik werk ook en dat is bij elk merk zo denk ik

en bij ons krijg je een gratis leen auto als de reparatie langer als een das duurt

en daar zijn wj ook niet de enigste in denk ik