Jump to content
Onderdelenshop24.com

Hoe kom ik aan een fotolijstje voor in mijn nieuwe Kia Rio? :-)

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Over 2 weken mag ik (wij) vol trots onze nieuwe Kia Rio ophalen bij de dealer. We hebben gekozen voor een pluspack maar ik ben toch wel erg verliefd geworden op het fotolijstje die in de superpack wordt meegeleverd.

Ik heb al even gezocht op MP maar kan daar helaas geen exemplaar vinden. Weet iemand hier wellicht waar ik deze 'los' kan kopen op het internet of aanschaffen?

Of is er hier toevallig iemand die hem liever kwijt dan rijk is? :wink:

Alvast bedankt!

Groet, Tam

Posted

Ja, dat las ik inderdaad al!

Ik heb een proefrit gedaan in een superpack en was op slag verliefd haha. Tja, ben een vrouw he.....

Ik zal het ook eens navragen bij de dealer. Toch lees ik hier zoveel experts en kennis terug dat ik hoop dat iemand weet of hij ook los van de dealer te krijgen is?

Posted

Dank je wel voor je reactie bigmac. Maar die zijn het inderdaad nét niet..... :| haha

Posted

Je kunt ook meteen een elektronische (LCD) nemen zodat je wisselend digitale foto's kunt zien.

Stel het wisselen in op 24 uur en elke dag een ander!

Posted

Deze is ook leuk.

Elke keer als je over een hobbel rijdt, dan heb je een andere foto.

Posted

Die zijn inderdaad leuk, maar voor algemeen gebruik.

Ik vind het fotolijstje in de Rio juist zo mooi geintegreerd in het dashboard, daardoor is het subtiel en grappig.

Zo'n fotolijst extra toevoegen aan een al bestaand interieur vind ik persoonlijk een beetje kitscherig en daar hou ik dan weer niet van.

Bovendien gaat mijn vriend daar géén toestemming voor geven hahaha :-)

Posted

Zou iemand de maten kunnen geven van de ruimte waar het foto lijstje in zit,ik krijg mijn rio volgende maand(zonder lijstje) en wil deze ruimte gebruiken voor mijn tomtom en kan ik misschien al wat voorbereiden ?

Christianvtx

Posted

Het is volgens mij nog niemand gelukt om het fotolijstje eruit te halen anders had je ze hier makkelijk kunnen kopen aangezien heel veel mensen er vanaf willen... :-)

Posted

Dankjewel Jolinar

Nu kan ik weer hobbyen.

Ik weet dus niet zeker of die maten bij geen fotolijstje hetzelfde zijn!