Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zit er aan te denken als mijn auto kras vrij is ook eens een keer goed te behandelen. Zodat vuil minder goed hecht en ruiten ook schooner blijven.

Probleem waar ik mee zit is dat ik altijd onder bomen moet parkeren. Met alle ellende van dien. Plakkerige bende zit dus overal.

Wat is een goed advies om mee te schoon te maken en daarna te behandelen?

En dan nog een brutale vraag richting cardetails.nl. Geld die kortingsactie voor spulletjes ook (nog) voor Kia clubbers die niet op de poetsmeeting aanwezig waren?

Hoi blackviper,

De kortingsactie kan ik helaas niet aanbieden momenteel, maar binnenkort (waarschijnlijk over een paar dagen) komt er een leuke actie op mijn Facebook waarbij je zelf je korting kan bepalen. Deze korting kan oplopen tot maar liefst 20% (lijkt mij ook leuk).

Ik kan voor je probleem alleen maar het 5 stappenplan aanbieden (ik kan helaas de bomen niet verwijderen voor je). Als je die goed volgt zal je auto zeer schoon worden en ook weer makkelijk gewassen kunnen worden. Als je niet precies weet hoe je dat moet doen, dan zou ik (als ik jouw was) bij het tips & trucs gedeelte van Cardetails.nl

Geplaatst

Zit er aan te denken als mijn auto kras vrij is ook eens een keer goed te behandelen. Zodat vuil minder goed hecht en ruiten ook schooner blijven.

Probleem waar ik mee zit is dat ik altijd onder bomen moet parkeren. Met alle ellende van dien. Plakkerige bende zit dus overal.

Wat is een goed advies om mee te schoon te maken en daarna te behandelen?

En dan nog een brutale vraag richting cardetails.nl. Geld die kortingsactie voor spulletjes ook (nog) voor Kia clubbers die niet op de poetsmeeting aanwezig waren?

hey viper tip 1 was je auto eens regelmatig

ook handig dan krijg niet van die vieze handen als ik aan je wagen verder gaat hahahahahaha :wink: ;-)

Geplaatst

Ik ga mij er in verdiepen. Zou je ons hier op de hoogte kunnen houden van de opkomende facebook actie?

@xtra haha ok zal zorgen dat hij volgende keer gewassen is ;)

Geplaatst

Ik ben even het recept kwijt om wasstrepen van kunststof delen te verwijderen..

1) Stomen

2) interieurspray (wat voor soort?)

3) uitpoetsen

4) en dan ?

Is voor een kennis van me die heeft zijn Zafira nogal uitbundig lopen "witten"

Hier is een korte handleiding:

1) Stomen

2) Uitpoetsen met een poetsdoek van Meguiar's (1 stuks of 3 stuks in een verpakking) of CSF (CSF is prijstechnisch aantrekkelijker). Je zal dan zien dat het wit al verdwijnt, maar de kleur zal niet echt verbeteren.

3) Interieur spray erover en een paar tellen laten intrekken. Je kan hiervoor denken aan interieurspray van Meguiar's of Surf City Garage (grote fles of kleine fles). De werking van de 2 merken zijn hetzelfde alleen prijstechnisch is Surf City Garage aantrekkelijker. Op deze manier maak je het plastic echt schoon en gaan de porieen open staan. De kleur zal nog niet verbeteren.

4) Uitpoetsen met een poetsdoek van Meguiar's (1 stuks of 3 stuks in een verpakking) of CSF (CSF is prijstechnisch aantrekkelijker).

5) Met een Meguiar'spad Meguiar's Ultimate Protectant insmeren

6) Uitpoetsen met een poetsdoek van Meguiar's (1 stuks of 3 stuks in een verpakking) of CSF (CSF is prijstechnisch aantrekkelijker). Dan is de kleur verbeterd en is het plastic goed beschermd.

Een volgende keer zal je niet dit gehele plan hoeven te volgen. Vaak is na het wassen stap 5 en 6 al meer dan voldoende.

Als je nog vragen hebt, moet je het maar laten weten.

Geplaatst

Ik ga mij er in verdiepen. Zou je ons hier op de hoogte kunnen houden van de opkomende facebook actie?

@xtra haha ok zal zorgen dat hij volgende keer gewassen is ;)

Ik zal jullie zeker op de hoogte stellen, maar ik moet eerlijk zeggen dat jullie wel iets zullen moeten doen om hoge korting te krijgen. Wat moeten jullie precies doen...dat krijgen jullie nog te horen.

Geplaatst

Als je nog vragen hebt, moet je het maar laten weten.

Dank je wel !

Ik heb de link van het topic doorgestuurd.

Geplaatst

Ik ben even het recept kwijt om wasstrepen van kunststof delen te verwijderen..

Is voor een kennis van me die heeft zijn Zafira nogal uitbundig lopen "witten"

Is die kennis dan niet gecharmeerd van jouw unieke Dreft/Dubro/Dasty oplossingen....?

Geplaatst

Is die kennis dan niet gecharmeerd van jouw unieke Dreft/Dubro/Dasty oplossingen....?

Ik zat nou net in een stukje progressie, maak jij het weer klein, jammer.......

:wink:

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb de Facebookactie van september op mijn Facebook gezet. Zoals je ziet is het een leuke actie met kortingen tot 20%. Ik ga proberen iedere maand een andere actie te doen. Maar zoals gezegd.....je zal wel iets moeten doen om aan die 20% korting te komen.

Geplaatst

Vond ik ook. Ben wel nieuwsgierig of er reacties op gaan komen. Ik ben (persoonlijk) van mening dat men op deze manier het balletje zelf in handen krijg. Hoe meer korting je wilt, hoe meer je er voor moet doen. Ikzelf zou het wel weten. Even wat moeite doen en dan meer korting krijgen.

Geplaatst

Nou nee, maar het stomen heeft beslist geholpen, of hij er daarna dubro over heeft gedaan hoor ik komende donderdag.

Auto zag er volgens zijn eigen zeggen sierstripsprekenderwijs errug goed. ahw nieuw, uit iig.

Klaar dan toch ?

Geplaatst

Ach ja, lekker soppen kan ook fantastisch zijn, TOCH?emoticon-stress.gif

• 3 weken later...
Geplaatst

Nou nee, maar het stomen heeft beslist geholpen, of hij er daarna dubro over heeft gedaan hoor ik komende donderdag.

Auto zag er volgens zijn eigen zeggen sierstripsprekenderwijs errug goed. ahw nieuw, uit iig.

Klaar dan toch ?

Om hier nog even op terug te komen..

Stomen en daarna dubro/cheap haar-shampoo oid heeft het gedaan.

Ik heb het resultaat gezien en dat was gewoon goed.

Kunsstofdelen als nieuw.

Stomen dus die handel :wink:

Geplaatst

Puik werk vandaag van erno en Richard (cardetails) voor mijn mini schade herstel en poetsmeeting vanavond ;) Veel geleerd.

Dank voor de info en het goed werk! ;)

Niets te danken. Daar ben ik voor. Vond het leuk. En je weet het. Ik zit vaak in Rotterdam, dus dat scheelt je flink wat kilometers.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Ik vind het toch leuk dat na een Kia poetsdag ook de Kia rijder naar zundert gaat voor schade te laten te repareren of voor poetsmiddelen.

Het is de brabantse gastvrijheid......... dat moet het zijn :-) :-)

En natuurlijk de vakmanschap

Geplaatst

Ik vind het toch leuk dat na een Kia poetsdag ook de Kia rijder naar zundert gaat voor schade te laten te repareren of voor poetsmiddelen.

Het is de brabantse gastvrijheid......... dat moet het zijn :-) :-)

En natuurlijk de vakmanschap

Gelukkig wel in de juiste volgorde gezet :-)

Nee serieus, natuurlijk is dat leuk maar het vakmanschap van Erno en Richard

is ook bijzonder. Ik heb daar tijdens de demo dag erg veel geleerd en gezien

hoe beschadigingen c.q. deuken worden weggewerkt. werkelijk fascinerend.

Grtz.

Specialmade

Grtz.

Specialmade

• 2 weken later...
Geplaatst

Hallo allemaal

Jammer dat ik een tijdje afwezig ben geweest en de poetsdag heb gemist.

Ik hoop dat jullie het nog een keer organiseren,dan kom ik ook in mij kia.

Geplaatst

Wellicht volgend jaar. Laten jullie het als club maar weten. Wellicht zou het dan leuk zijn om er een complete meeting van te maken. Er kunnen (gezien de ligging) makkelijk leden uit het buitenland komen (Belgie).

Geplaatst

Ik ben er in ieder geval weer bij dan :)

Ja, jij komt ook elk jaar een nieuwe Rio showen....... :shifty:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...