Presiozo Geplaatst 29 Juni, 2012 Geplaatst 29 Juni, 2012 echt wel, wat nu, lucht uit de banden laten om toch lager te kunnen rijden? ja om een stukje te zakken inderdaad, heb ik ook al gedaan. ik heb ook vuilniszakken aan de onderkanten geplakt zodat het lijkt alsof hij op de grond staat.maar serieus, dat verlagen ziet er echt wel super vet uit bij een rio hoor.http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl&sa=N&biw=1366&bih=673&tbm=isch&tbnid=jb-xOXe4qrPgjM:&imgrefurl=http://www.suzukiswiftclub.nl/index.php/147093/%255BUPDATE%255D-Project%253A-Spades/%3FpageStart%3D50&docid=uaqUU3KD7mWwHM&imgurl=http://www.carsguide.com.au/images/uploads_ee2/Kia-Rio-Surf-SEMA-w.jpg&w=650&h=366&ei=MsHtT-yHG4PV8gPovoCuDQ&zoom=1&iact=hc&vpx=620&vpy=218&dur=233&hovh=168&hovw=299&tx=109&ty=105&sig=109665834718299942469&page=4&tbnh=119&tbnw=211&start=67&ndsp=20&ved=1t:429,r:12,s:67,i:332 1 Quote
blackviper Geplaatst 29 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 29 Juni, 2012 Die van de foto heeft sideskirts en dikke bumpers zal er dus wel iets anders uitzien. Quote
Presiozo Geplaatst 29 Juni, 2012 Geplaatst 29 Juni, 2012 ja dat zag ik al, maar om een klein beetje een beeld te geven... verder zijn er geen foto's te vinden. Quote
Derrek Geplaatst 29 Juni, 2012 Geplaatst 29 Juni, 2012 Ik heb ook vuilniszakken aan de onderkanten geplakt zodat het lijkt alsof hij op de grond staat. Bij de Gamma verkopen ze zakken zand. Kost weinig en hij staat flink lager. Quote
Presiozo Geplaatst 29 Juni, 2012 Geplaatst 29 Juni, 2012 Bij de Gamma verkopen ze zakken zand. Kost weinig en hij staat flink lager. alleen vraag ik me af of dat goed is voor de auto ? je kan ook een slag uit je veren zagen... Quote
Remko .me Geplaatst 29 Juni, 2012 Geplaatst 29 Juni, 2012 alleen vraag ik me af of dat goed is voor de auto ? je kan ook een slag uit je veren zagen... omg... is dit een serieus antwoord? Quote
blackviper Geplaatst 29 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 29 Juni, 2012 whaha mag hopen van niet Zjin trouwens genoeg mensen die wel ff de veren in korten met een slijptol. How to's genoeg op youtube.. Waarschijnlijk is de volgende video van die mensen hoe schokbrekers en scheven veren vervangen Quote
Presiozo Geplaatst 30 Juni, 2012 Geplaatst 30 Juni, 2012 jah was een serieus antw... er zijn er genoeg die het doen. Zag er pas 1 op facebook voorbij komen die het had gedaan ( vooralsnog met succes ) maar aan de andere kant ook weer geen serieus antw want ik zou het nooit doen en zeker niet aanraden... Gewoon wachten op de originele optie met goede veren is toch het beste Quote
Marc en Syl Geplaatst 1 Juli, 2012 Geplaatst 1 Juli, 2012 Ik ben benieuwd naar de eerst foto´s.... Quote
blackviper Geplaatst 1 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 1 Juli, 2012 Ik ook.. Ff wachten dus tot september Quote
Marc en Syl Geplaatst 19 Mei, 2013 Geplaatst 19 Mei, 2013 Is er al iemand die zijn Rio heeft verlaagd????? Quote
blackviper Geplaatst 19 Mei, 2013 Topic Starter Geplaatst 19 Mei, 2013 ja inmiddels al lang gedaan zijn er nog wel meer. Quote
RIO Mike Geplaatst 20 Mei, 2013 Geplaatst 20 Mei, 2013 heb hem 3cm verlaagd maar vind hem voor het mooie nog tehoog maar kan nu nog beetje normaal over de drempels rijden Quote
EVO Geplaatst 6 Juli, 2013 Geplaatst 6 Juli, 2013 hallo eindelijk na 4 weken wachten hebben we vrijdag 5-7-2013 een nieuwe rio super pack (wit) opgehaald in tiel nu heb ik me oog laten vallen op h&r verlaginsveren zijn er al rio rijders die met deze veren rijden ik ben vooral benieuwd of deze veren stugger zijn dan bv eibach veren mvg Edwin Quote
xtra40 Geplaatst 6 Juli, 2013 Geplaatst 6 Juli, 2013 hallo eindelijk na 4 weken wachten hebben we vrijdag 5-7-2013 een nieuwe rio super pack (wit) opgehaald in tiel nu heb ik me oog laten vallen op h&r verlaginsveren zijn er al rio rijders die met deze veren rijden ik ben vooral benieuwd of deze veren stugger zijn dan bv eibach veren mvg Edwin ja zeker onze Blackviper heeft het er al een tijdje onder zitten of het stugger is ja dat kan niet anders maar er zijn veren die 25 milimeter en veren die 30 milimeter verlagen je hebt nu de merken H&R en uiteraard Eibag even zoeken en je vind er een heleboel over sterkte met verlagen Quote
EVO Geplaatst 6 Juli, 2013 Geplaatst 6 Juli, 2013 hoi ik bedoel het verschil tussen h&r en eibach veren qwa stugheid h&r (30mm) eibach (25mm) gr Edwin Quote
Creative Name Geplaatst 6 Juli, 2013 Geplaatst 6 Juli, 2013 H&R en Eibach komen uit dezelfde fabriek, evenals bijvoorbeeld AC Schnitzer. H&R veren zijn iets meer gericht op comfort, Eibach is wat 'strakker'. Ik zou zelf voor de 25mm verlaging kiezen. 30mm is toch wel het max wat je wil verlagen zonder je schokbrekers aan te passen. Quote
Marc en Syl Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Eibach staat voor comfort en H&R voor sportief. Dat laatste is redelijk relatief maar tegenover Eibach is het verschil zeker merkbaar. De aangegeven verlaging, 25 of 30 mm is de ongeveer te verwachten verlaging. Het voordeel van bovenstaande merken is dat ze niet meer nazakken en dus ongeveer rond de aangegeven millimeters blijven steken. Bij goedkopere merken zakt de auto vaak nog na zodat je de kans hebt dat je met 25 mm veren tot wel 40 mm zakt. Dat kan vervelend zijn met drempels maar ook je uitlijning klopt dan niet meer natuurlijk wat als je het niet in de gaten hebt een paar banden kost. Ik geloof niet dat je veel van die 5 mm extra verlaging merkt trouwens, als de Eibach's 2 mm verder zakt en de H&R's 1 mm hoger blijven staan is het verschil nog maar 1 millimeter, waar hebben we het over.... Quote
EVO Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 hoi ik heb inmiddels de kia verlaagd met H&R 30mm en gelijk 17inch eronder in een woord super tuurlijk is de kia nu iets stugger maar gewoon confortabel ook met 4 personen erin en drempels zijn ook geen probleem mits je er rustig over heen gaat (gewoon in de 2de versnelling) in het verleden 1999 had ik een vw polo extreem verlaagd met spax schroefverenset compleet instelbaar ook de demping waar we mee naar show´s in belgie en duitsland gingen dus wat betreft verlagen heb ik er ervaring genoeg mee maar pas op met die onbekende verlagingsveren kies voor een bekend merk inderdaad komen er een hoop veren uit de zelfde fabriek onder een andere naam gr Edwin Quote
cees Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 hoi ik heb inmiddels de kia verlaagd met H&R 30mm en gelijk 17inch eronder in een woord super tuurlijk is de kia nu iets stugger maar gewoon confortabel ook met 4 personen erin en drempels zijn ook geen probleem mits je er rustig over heen gaat (gewoon in de 2de versnelling) in het verleden 1999 had ik een vw polo extreem verlaagd met spax schroefverenset compleet instelbaar ook de demping waar we mee naar show´s in belgie en duitsland gingen dus wat betreft verlagen heb ik er ervaring genoeg mee maar pas op met die onbekende verlagingsveren kies voor een bekend merk inderdaad komen er een hoop veren uit de zelfde fabriek onder een andere naam gr Edwin FOTO'S ? Quote
EVO Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 ik moet bekenen dat ik nog geen foto´s van de kia heb genomen ik zal zo snel mogelijk een paar foto´s plaatsen gr Edwin Quote
LED-Lightning Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geen foto's van de kia? 1 Quote
mika kjelld Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geplaatst 18 Augustus, 2013 Geen foto's van de kia? dan gaat u niet door naar de volgende ronde 2 Quote
EVO Geplaatst 19 Augustus, 2013 Geplaatst 19 Augustus, 2013 hierbij de foto´smak tornado hs 17 inch 205/45/17 toyo proxes h&r 30mm verlaagd mvg Edwin 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.