Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb ook vuilniszakken aan de onderkanten geplakt zodat het lijkt alsof hij op de grond staat.

Bij de Gamma verkopen ze zakken zand. Kost weinig en hij staat flink lager.

Geplaatst

Bij de Gamma verkopen ze zakken zand. Kost weinig en hij staat flink lager.

alleen vraag ik me af of dat goed is voor de auto ? je kan ook een slag uit je veren zagen...

Geplaatst

whaha mag hopen van niet ;)

Zjin trouwens genoeg mensen die wel ff de veren in korten met een slijptol. How to's genoeg op youtube..

Waarschijnlijk is de volgende video van die mensen hoe schokbrekers en scheven veren vervangen ;)

Geplaatst

jah was een serieus antw... er zijn er genoeg die het doen. Zag er pas 1 op facebook voorbij komen die het had gedaan ( vooralsnog met succes )

maar aan de andere kant ook weer geen serieus antw want ik zou het nooit doen en zeker niet aanraden...

Gewoon wachten op de originele optie met goede veren is toch het beste :)

• 10 maanden later...
Geplaatst

heb hem 3cm verlaagd maar vind hem voor het mooie nog tehoog  maar kan nu nog beetje normaal over de drempels rijden

• 1 maand later...
Geplaatst

hallo

eindelijk na 4 weken wachten hebben we vrijdag 5-7-2013  een nieuwe rio super pack (wit)  opgehaald  in tiel

nu heb ik me oog laten vallen op h&r verlaginsveren

zijn er al rio rijders die met deze veren rijden

ik ben vooral benieuwd of deze veren stugger zijn dan bv eibach veren

mvg Edwin

Geplaatst

hallo

eindelijk na 4 weken wachten hebben we vrijdag 5-7-2013  een nieuwe rio super pack (wit)  opgehaald  in tiel

nu heb ik me oog laten vallen op h&r verlaginsveren

zijn er al rio rijders die met deze veren rijden

ik ben vooral benieuwd of deze veren stugger zijn dan bv eibach veren

mvg Edwin

ja zeker onze Blackviper heeft het er al een tijdje onder zitten of het stugger is ja dat kan niet anders 

maar er zijn veren die 25 milimeter en veren die 30 milimeter verlagen 

je hebt nu de merken H&R en uiteraard Eibag 

even zoeken en je vind er een heleboel over 

sterkte met verlagen  :wink:  :wink:

Geplaatst

hoi

ik bedoel  het verschil tussen h&r en eibach  veren qwa stugheid

h&r (30mm)

eibach (25mm)

gr Edwin

Geplaatst

H&R en Eibach komen uit dezelfde fabriek, evenals bijvoorbeeld AC Schnitzer. H&R veren zijn iets meer gericht op comfort, Eibach is wat 'strakker'.

Ik zou zelf voor de 25mm verlaging kiezen. 30mm is toch wel het max wat je wil verlagen zonder je schokbrekers aan te passen.

• 1 maand later...
Geplaatst

Eibach staat voor comfort en H&R voor sportief. Dat laatste is redelijk relatief maar tegenover Eibach is het verschil zeker merkbaar.

De aangegeven verlaging, 25 of 30 mm is de ongeveer te verwachten verlaging.

Het voordeel van bovenstaande merken is dat ze niet meer nazakken en dus ongeveer rond de aangegeven millimeters blijven steken.

Bij goedkopere merken zakt de auto vaak nog na zodat je de kans hebt dat je met 25 mm veren tot wel 40 mm zakt.

Dat kan vervelend zijn met drempels maar ook je uitlijning klopt dan niet meer natuurlijk wat als je het niet in de gaten hebt een paar banden kost.

Ik geloof niet dat je veel van die 5 mm extra verlaging merkt trouwens, als de Eibach's 2 mm verder zakt en de H&R's 1 mm hoger blijven staan is het verschil nog maar 1 millimeter, waar hebben we het over....

Geplaatst

hoi

ik heb inmiddels de kia verlaagd met H&R 30mm en gelijk 17inch eronder  in een woord super 

tuurlijk is de kia nu iets stugger maar gewoon confortabel  ook met 4 personen erin

en drempels zijn ook geen probleem mits je er rustig over heen gaat (gewoon in de 2de versnelling)

in het verleden 1999 had ik een vw polo extreem verlaagd met spax schroefverenset compleet instelbaar ook de demping waar we mee naar show´s in belgie en duitsland gingen

dus wat betreft verlagen heb ik er ervaring genoeg mee

maar pas op met die onbekende  verlagingsveren  kies voor een bekend merk 

inderdaad komen er een hoop veren uit de zelfde fabriek onder een andere naam

gr Edwin

Geplaatst

hoi

ik heb inmiddels de kia verlaagd met H&R 30mm en gelijk 17inch eronder  in een woord super 

tuurlijk is de kia nu iets stugger maar gewoon confortabel  ook met 4 personen erin

en drempels zijn ook geen probleem mits je er rustig over heen gaat (gewoon in de 2de versnelling)

in het verleden 1999 had ik een vw polo extreem verlaagd met spax schroefverenset compleet instelbaar ook de demping waar we mee naar show´s in belgie en duitsland gingen

dus wat betreft verlagen heb ik er ervaring genoeg mee

maar pas op met die onbekende  verlagingsveren  kies voor een bekend merk 

inderdaad komen er een hoop veren uit de zelfde fabriek onder een andere naam

gr Edwin

FOTO'S  ?

Geplaatst

ik moet bekenen dat ik nog geen foto´s van de kia heb genomen

ik zal zo snel mogelijk een paar foto´s plaatsen

gr Edwin

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...