xtra40 Geplaatst 4 Juni, 2012 Geplaatst 4 Juni, 2012 de mijne kan ik ook donderdag halen! mr nog steeds niet echt goed wetende hoe de kleur rood is.. dus dat is ff afwachten voor mij. kan ik de rood vergelijken met Aygo rood of Yaris rood? afwachten dus. ik weet niet of je de zelfde rode metalic lak heb als op de rio mar die is super mooi kan ik je vertelen ik vond toen deze bij de dealer onder de tl verlichting stond niet zo mooi maar toen ik hem op de meeting zag staan kan ik wel zeggen zeer mooie kleur Quote
kias Geplaatst 4 Juni, 2012 Geplaatst 4 Juni, 2012 de kleur heet signal red.. ff online kijken of de rio die naam ook heeft. dan vindt jij m iig mooi! Quote
xtra40 Geplaatst 4 Juni, 2012 Geplaatst 4 Juni, 2012 de kleur heet signal red.. ff online kijken of de rio die naam ook heeft. dan vindt jij m iig mooi! is dus de zelfde kleur zo te zien en ik vind hem mooi maar smaken verschillen uiteraard maar voor mij was het een blauwe en anders de rode tis voor ons de blauwe geworden maar zag de rode op de rio meeting staan en buiten en moet zegen zag er veeeeeeeel beter uit als die gene die toen binnen stond Quote
marklankhorst Geplaatst 7 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 Juni, 2012 HIJ IS BINNEN!!! Wat een schoonheid is het! 1 Quote
kias Geplaatst 7 Juni, 2012 Geplaatst 7 Juni, 2012 cool! en bijna tzelfde kenteken de mijne haal ik om 19u veel plezier 1 Quote
marklankhorst Geplaatst 7 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 Juni, 2012 cool! en bijna tzelfde kenteken de mijne haal ik om 19u veel plezier haha ja hij is nieuw he! Heb je een nieuwer kenteken of een oudere? Heel veel plezier met je nieuwe auto, ik ben er erg blij mee. Quote
xtra40 Geplaatst 7 Juni, 2012 Geplaatst 7 Juni, 2012 HIJ IS BINNEN!!! Wat een schoonheid is het! ziet er goed uit ook vind ik die rode streep in de grill heel erg mooi zeker bij een zwarte dat hebben wij in de rio helaas niet veel plezier er mee (maar dat gaat wel lukken denk ik) Quote
kias Geplaatst 7 Juni, 2012 Geplaatst 7 Juni, 2012 haha ja hij is nieuw he! Heb je een nieuwer kenteken of een oudere? Heel veel plezier met je nieuwe auto, ik ben er erg blij mee. ik heb 95- Quote
xtra40 Geplaatst 10 Juni, 2012 Geplaatst 10 Juni, 2012 cool! en bijna tzelfde kenteken de mijne haal ik om 19u veel plezier Ga je nog fotos plaatsen ben heel benieuwd naar je kleur rood ?? Volgens mij is het een schiterende wagen dus ben nieuwsschierig Quote
kias Geplaatst 11 Juni, 2012 Geplaatst 11 Juni, 2012 Komen er aan.. zal er zo 2 plaatsen maar dat was op een donkere dag. Gister was een mooie dag voor foto's maar ik heb er toen geen gemaakt... Ik zal zo mijn Garage vullen. Quote
xtra40 Geplaatst 11 Juni, 2012 Geplaatst 11 Juni, 2012 Garage bevat foto's En ja wel hoor hij is prachtig erg mooi mag Ik wel zegen Is inderdaad het zelfde rood als op de rio Super je zult er wel heel blij mee zijn Quote
phoenix2149 Geplaatst 11 Juni, 2012 Geplaatst 11 Juni, 2012 wat raar. Deurgrepen in kleur van carrosserie maar geen exterior/plus pack... Quote
kias Geplaatst 12 Juni, 2012 Geplaatst 12 Juni, 2012 wat raar. Deurgrepen in kleur van carrosserie maar geen exterior/plus pack... In de brochure staat dat deze al bij t comfort pack hoort... en ik heb 5 drs, kweet niet of dat verschilt met de 3 drs. Quote
marklankhorst Geplaatst 12 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 12 Juni, 2012 Heb gisteren nog even wat andere wieldoppen op de auto gezet. LM velgen vond ik eerst nog iets te duur, en dit ziet er al erg leuk uit dacht ik zo! En dat voor 20 euries Quote
bigmac Geplaatst 12 Juni, 2012 Geplaatst 12 Juni, 2012 Heb gisteren nog even wat andere wieldoppen op de auto gezet. LM velgen vond ik eerst nog iets te duur, en dit ziet er al erg leuk uit dacht ik zo! Dat ziet er goed uit en zeker voor dat geld, waar heb je die vandaan en moet je om de oude wieldoppen te verwijderen elke wielmoer er eerst afhalen? Quote
marklankhorst Geplaatst 12 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 12 Juni, 2012 Dat ziet er goed uit en zeker voor dat geld, waar heb je die vandaan en moet je om de oude wieldoppen te verwijderen elke wielmoer er eerst afhalen? Ik heb ze bij de halfords gehaald voor 20 euro. (Linkje: http://www.halfords.nl/shop/Auto-accessoires/Exterieur/111131?s2m_channel=257&utm_source=qweery&s2m_indirect=1 ) Je moet inderdaad eerst alle moeren eraf draaien, dan valt de standaard wieldop er gewoon vanaf en kun je de nieuwe erop drukken. Quote
marklankhorst Geplaatst 12 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 12 Juni, 2012 Ooh en vergeet niet de wielmoeren weer aan te draaien ik drukte gisteren de wieldop erop en toen dacht ik, hmm ik heb 4 moeren over;) 1 Quote
kias Geplaatst 12 Juni, 2012 Geplaatst 12 Juni, 2012 Ooh en vergeet niet de wielmoeren weer aan te draaien ik drukte gisteren de wieldop erop en toen dacht ik, hmm ik heb 4 moeren over;) wow! haha, foutje.. maar ziet er goed uit! nu is je zwarte car helemaal af leuk de voor en na foto om t verschil te kunnen zien. Quote
marklankhorst Geplaatst 12 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 12 Juni, 2012 wow! haha, foutje.. maar ziet er goed uit! nu is je zwarte car helemaal af leuk de voor en na foto om t verschil te kunnen zien. De auto is nog niet af hoor ik heb de witte body striping ook besteld, deze ga ik er over een aantal weken op maken. Foto's zullen volgen. Quote
MiNi0101 Geplaatst 12 Juni, 2012 Geplaatst 12 Juni, 2012 Heb gisteren nog even wat andere wieldoppen op de auto gezet. LM velgen vond ik eerst nog iets te duur, en dit ziet er al erg leuk uit dacht ik zo! En dat voor 20 euries goh.... die lijken ergens op is zeker een verschil in prijs, ziet er wel goed uit, maar toch... Quote
marklankhorst Geplaatst 12 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 12 Juni, 2012 goh.... die lijken ergens op is zeker een verschil in prijs, ziet er wel goed uit, maar toch... Als ik in de auto zit zie ik de velgen toch niet Quote
MiNi0101 Geplaatst 12 Juni, 2012 Geplaatst 12 Juni, 2012 Als ik in de auto zit zie ik de velgen toch niet en de rest van het "gepimp" ook niet en bij het kopen lette je ook wel op design maar verder snap ik je overwegingen goed hoormisschien koop ik deze wieldoppen ook wel voor mijn winterbanden op de standaard velg Quote
bigmac Geplaatst 12 Juni, 2012 Geplaatst 12 Juni, 2012 misschien koop ik deze wieldoppen ook wel voor mijn winterbanden op de standaard velg Ik snapte nooit waarom mensen in de zomer met de prachtigste velgen rondreden en in de winter met een paar 'boeren-aanhangwagen-wielen'. In het begin, toen winterbanden nog geen algemeen goed waren, dacht ik dat ze het deden om duidelijk te kunnen laten zien: deze bestuurder kan zich winterbanden veroorloven (daarom de kale zwarte velgen) ipv dat iemand mocht denken: deze bestuurder kan zich niet meer veroorloven dan stalen velgen met wieldoppen. Daarom dus geen wieldoppen bij winterbanden, meer psychologisch dus. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.