Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

de mijne kan ik ook donderdag halen! mr nog steeds niet echt goed wetende hoe de kleur rood is..

dus dat is ff afwachten voor mij.

kan ik de rood vergelijken met Aygo rood of Yaris rood? afwachten dus.

ik weet niet of je de zelfde rode metalic lak heb als op de rio mar die is super mooi kan ik je vertelen

ik vond toen deze bij de dealer onder de tl verlichting stond niet zo mooi maar toen ik hem op de meeting zag staan

kan ik wel zeggen zeer mooie kleur

Geplaatst

de kleur heet signal red.. ff online kijken of de rio die naam ook heeft.

dan vindt jij m iig mooi! ;)

Geplaatst

de kleur heet signal red.. ff online kijken of de rio die naam ook heeft.

dan vindt jij m iig mooi! ;)

is dus de zelfde kleur zo te zien

en ik vind hem mooi

maar smaken verschillen uiteraard maar voor mij was het een blauwe en anders de rode tis voor ons de blauwe geworden maar zag de rode op de

rio meeting staan en buiten en moet zegen zag er veeeeeeeel beter uit als die gene die toen binnen stond

Geplaatst

cool! en bijna tzelfde kenteken ;) de mijne haal ik om 19u

veel plezier

haha ja hij is nieuw he! Heb je een nieuwer kenteken of een oudere? Heel veel plezier met je nieuwe auto, ik ben er erg blij mee.

Geplaatst

HIJ IS BINNEN!!! Wat een schoonheid is het!

ziet er goed uit

ook vind ik die rode streep in de grill heel erg mooi zeker bij een zwarte

dat hebben wij in de rio helaas niet

veel plezier er mee (maar dat gaat wel lukken denk ik)

Geplaatst

haha ja hij is nieuw he! Heb je een nieuwer kenteken of een oudere? Heel veel plezier met je nieuwe auto, ik ben er erg blij mee.

ik heb 95-

Geplaatst

cool! en bijna tzelfde kenteken ;) de mijne haal ik om 19u

veel plezier

Ga je nog fotos plaatsen ben heel benieuwd naar je kleur rood ??

Volgens mij is het een schiterende wagen dus ben nieuwsschierig

Geplaatst

Komen er aan.. zal er zo 2 plaatsen maar dat was op een donkere dag. Gister was een mooie dag voor foto's maar ik heb er toen geen gemaakt...

Ik zal zo mijn Garage vullen.

Geplaatst

Garage bevat foto's :)

En ja wel hoor hij is prachtig erg mooi mag Ik wel zegen

Is inderdaad het zelfde rood als op de rio

Super je zult er wel heel blij mee zijn

Geplaatst

wat raar. Deurgrepen in kleur van carrosserie maar geen exterior/plus pack...

In de brochure staat dat deze al bij t comfort pack hoort... en ik heb 5 drs, kweet niet of dat verschilt met de 3 drs.

Geplaatst

Heb gisteren nog even wat andere wieldoppen op de auto gezet. LM velgen vond ik eerst nog iets te duur, en dit ziet er al erg leuk uit dacht ik zo!

Dat ziet er goed uit en zeker voor dat geld, waar heb je die vandaan en moet je om de oude wieldoppen te verwijderen elke wielmoer er eerst afhalen?

Geplaatst

Dat ziet er goed uit en zeker voor dat geld, waar heb je die vandaan en moet je om de oude wieldoppen te verwijderen elke wielmoer er eerst afhalen?

Ik heb ze bij de halfords gehaald voor 20 euro. (Linkje: http://www.halfords.nl/shop/Auto-accessoires/Exterieur/111131?s2m_channel=257&utm_source=qweery&s2m_indirect=1 )

Je moet inderdaad eerst alle moeren eraf draaien, dan valt de standaard wieldop er gewoon vanaf en kun je de nieuwe erop drukken.

Geplaatst

Ooh en vergeet niet de wielmoeren weer aan te draaien :wink: ik drukte gisteren de wieldop erop en toen dacht ik, hmm ik heb 4 moeren over;)

wow! haha, foutje..

maar ziet er goed uit! nu is je zwarte car helemaal af ;)

leuk de voor en na foto om t verschil te kunnen zien.

Geplaatst

wow! haha, foutje..

maar ziet er goed uit! nu is je zwarte car helemaal af ;)

leuk de voor en na foto om t verschil te kunnen zien.

De auto is nog niet af hoor :P ik heb de witte body striping ook besteld, deze ga ik er over een aantal weken op maken. Foto's zullen volgen.

Geplaatst

Heb gisteren nog even wat andere wieldoppen op de auto gezet. LM velgen vond ik eerst nog iets te duur, en dit ziet er al erg leuk uit dacht ik zo!

En dat voor 20 euries :-P

goh.... die lijken ergens op :D is zeker een verschil in prijs, ziet er wel goed uit, maar toch...
Geplaatst

Als ik in de auto zit zie ik de velgen toch niet :-D

en de rest van het "gepimp" ook niet :P en bij het kopen lette je ook wel op design :P maar verder snap ik je overwegingen goed hoor

misschien koop ik deze wieldoppen ook wel voor mijn winterbanden op de standaard velg

Geplaatst

misschien koop ik deze wieldoppen ook wel voor mijn winterbanden op de standaard velg

Ik snapte nooit waarom mensen in de zomer met de prachtigste velgen rondreden en in de winter met een paar 'boeren-aanhangwagen-wielen'.

In het begin, toen winterbanden nog geen algemeen goed waren, dacht ik dat ze het deden om duidelijk te kunnen laten zien: deze bestuurder kan zich winterbanden veroorloven (daarom de kale zwarte velgen) ipv dat iemand mocht denken: deze bestuurder kan zich niet meer veroorloven dan stalen velgen met wieldoppen.

Daarom dus geen wieldoppen bij winterbanden, meer psychologisch dus.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...