kias Geplaatst 25 Juni, 2012 Geplaatst 25 Juni, 2012 Hier dan een foto van mijn Picanto met zijn Halfords wieldoppen. ziet er goed uit!!! wn voor die prijs, top! Quote
bigmac Geplaatst 25 Juni, 2012 Geplaatst 25 Juni, 2012 Mocht je deze nog hebben dan heb ik er wel interesse in! ik heb je een PM gestuurd Quote
marklankhorst Geplaatst 26 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 Juni, 2012 Voor diegene die dit topic volgen, ik heb in dit topic eerder al bekend gemaakt dat ik nog de sportstrepen op mijn auto wou maken. Dit heb ik intussen gedaan en het complete verslag inclusief alle foto's vind je op http://www.kiaclub.nl/topic/10125-sporty-strepen-project-van-begin-tot-eind/ Quote
bigmac Geplaatst 4 Augustus, 2012 Geplaatst 4 Augustus, 2012 Mocht je deze nog hebben dan heb ik er wel interesse in! Na 2 maand nog geen reactie op mijn aanbieding, ik heb ze nu in de otto gegooid (behalve de laatste onbeschadigde) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.