Nieuwe leden / Introductie
Nieuw op het forum? Stel je even voor!
3879 topics in dit forum
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
hallo ik wil me ff langs deze weg voorstellen,ik ben chris en net lid van het forum. ik heb een sportage 2.0 16v van bouwjaar 2006 hij loopt op lpg(goedgekeurde installatie)welke perfect bevalt ben autoschadehersteller van beroep en woonachtig in amersfoort,ik hoop dat ik me via deze weg een klein beetje heb kunnen voorstelen en dat we elkaar op een meeting mogen ontmoeten.
Laatste antwoord door Tazteam, -
- 7 antwoorden
- 1,9k weergaven
heey kia liefhebbers ben je lid van dit forum stel je dan voor aan alle andere kia liefhebbers wat kun je zoal in je berichtje zetten: wat je naam is wat voor kia heb je wat is zijn motor inhoudt waarvoor gebruik je hem wat ben je er allemaal mee van plan(tuning styling) en natuurlijk een paar leuke foto,s van je ride groeten robert dekkers
Laatste antwoord door ojajoh, -
Voorstellen.
door Barman- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hoi, ik ben nieuw hier. Ik vroeg me af of het mogelijk is om een subforum aan te maken waarin nieuwe gebruikers (zoals ik) de mogelijkheid krijgen om zich voor te stellen, zodat de rest weet wie er achter een bepaalde forumnaam schuilgaat.
Laatste antwoord door AJ Mol, -
Nieuw lid !
door Hellen- 3 antwoorden
- 2,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben zojuist lid geworden van dit forum de reden..ik heb gisteren een krabbel gezet onder een koopcontract voor een Kia Rio LXE Airco ! Vandaag kreeg ik te horen dat de eerste wagens in december gaan aankomen en dat het er 2200 zullen zijn ennnn dat de mijne een zwarte er bij zal zitten ! Ik kan nu al bijna niet meer wachten en dus ben ik me suf aan het lezen en orienteren over alles wat maar over Kia gaat ! Het is wel raar een auto te kopen waar nog zo weinig van bekent is. De dealer had er zelf nog niet eens mee gereden maar ik dus wel hahaha dat is heel apart ! Nu ben ik vooral aan het kijken naar leuke accesoires en er staan wel wat dingen op mi…
Laatste antwoord door scorpioshuma,