Nieuwe leden / Introductie
Nieuw op het forum? Stel je even voor!
3879 topics in dit forum
-
hallo ik ben gaby en rijd een sportage uit 2006 ben lid geworden om meer te weten over deze auto:scooter:
-
Voorstellen
door HUB321- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hoi, mijn naam is Hub. Heb een Kia Carens 2 gekocht,maar heb hem nog niet. Krijg hem vrijdag. Groetjes:scooter:
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
nieuwe lid
door taxi4you- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
hoi ik ben bart 39 jaar woon in groningen ben jaren lang mercedes rijder geweest maar heb nu voor mijn bedrijfje (eigen rijder)een kia sorento gekocht voor taxi vervoer dit rijdt dikke prima als ik en keer wat voor de club mag of kan doen hoor ik het graag van jullie groetjes bart uit het hoge noorden
Laatste antwoord door Tazteam, -
- 3 antwoorden
- 1,6k weergaven
Sinds afgelopen zaterdag bezitter van een Kia Sorento 2.4 adventure van 2005-6. Relatief weinig kilometers (ca 47000). Al jaren Fan van deze auto maar gelet op het gebruik dat wij van een auto maken (ivm files veel op de motor) een niet echt noodzakelijke investering. Altijd nieuw gereden (ca 30 jaar) en nu voor het eerst een gebruikte auto. De gekochte Sorento ziet er goed uit, rijdt prima en bevalt goed (voorzover je dat nu al kunt zeggen). Ik zou graag een dubbel din navigatie inbouwen (7 inch) en zou daar best wat tips of advies over willen hebben. Met andere woorden, mocht je info hebben omtrent de inbouw en (on)mogelijkheden dan hoor ik dat graag. Verder zou ik …
Laatste antwoord door willem1, -
- 9 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hoi... via via ook hier beland op dit forum, en al vele dingen kunnen lezen hier. sinds 2 januari in het bezit van een Sportage 2,7 V6 automaat, en moet zeggen dat het een superauto is. Ik rijd behoorlijk wat km's en ben van een VW Multivan (diesel) naar deze (incl gastank) Sportage gegaan. Heb nog maar een paar daagjes rij-ervaring ermee, maar ben er al zeer tevreden over. Wel leuk om nu ook op dit forum aanwezig te zijn. Ik heb hier nog genoeg te lezen. Nou, ik hoop dat ik er veel plezier aan mag beleven, en ik ga weer even verder snuffelen hier op het forum. Rens
Laatste antwoord door Rens, -
ff voorstellen
door bambix- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hello iedereen, ik heb me gisteren lid gemaakt en zal me hier even voorstellen. Ben sinds eind 2007 in het bezit van een Sorento EX 2.5crdi, model 2005. Met de huidige uitzonderlijke sneeuwtaferelen is het een plezier om ermee te rijden. Reden van de aankoop; omwille van job-verandering moest ik de firmawagen inruilen (VW Touran). De Sorento was een goede keuze qua prijs / uitrusting, volume (3 kids),... Tot op heden enkel 1 defecte schokdemper gehad en die is onder garantie vergoed. Aangezien ik een gelijkaardig verleden heb als Tazteam in de caraudio (hello Philip en Agnes, dit is inderdaad DEzelfde Bambix), kan ik het ook nu niet laten van de Sorento te personalise…
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik ben Kevin en kom uit Gorredijk (Fryslan) ik rijd nu nog een Kia Rio 2004 1.4 LS. Maar ben bezig om een Sorento 2.5 CRDI 4WD EX te kopen uit 2003. (droom komt uit) Ik hoop hier leuke tips op te kunnen doen en foto's van de Sorento komen ook!! Als jullie nog tips hebben waar ik even op moet letten dan hoor ik het graag. Trouwens de Rio heb ik nu bijna een jaar en nooit wat mee gehad en nog steed rijd nog steeds perfect!
Ik woon in Maastricht en heb een kia pride uit 1999 wagon en een kia shuma uit 1999
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
Ik wil me bij deze voorstellen als nieuwe forum gebruiker en uiteraard ook als (bijna) eigenaar van een mooie nieuwe Kia Pro'Ceed 1.4 Challenge. Ik ben 25 jaar, woon in Zaandam en mijn auto historie is: Een Alfa Romeo 156 1.8 Twin spark de afgelopen 2 jaar, daarvoor een Seat Cordoba 1.4 en daarvoor een Volkswagen Caddy 1.9 TDI (bedrijsbusje, huidig model). De Pro'Ceed viel mij eerst op vanwege het uiterlijk, een mooi strak en sportief design, daarna vanwege de volledige uitrusting, en daarna vanwege het aanschafbedrag. De Pro'ceed zal een auto van de zaak worden, en heb daarom gekozen voor het 1.4 Challenge model (voor een lage bijtelling). De kleur is Machine Silver. …
Laatste antwoord door El-Rio-Grande, -
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo allemaal, Sinds de aanschaf van een Mitsubishi L200, ben ik me gaan verdiepen in 4x4 en terreinrijden. Via www.modderpoel.nl zelf een aantal keer wezen rijden met de L200. Na het ervaren van de beperkingen uiteindelijk een Suzuki samurai aangeschaft, voor het modderen. Nu de kinderen en mijn vrouw ook meer mee willen gaan kwam ik in de problemen met het vervoer van de samurai op een aanhanger. L200 trekt probleemloos, maar slechts 2 zitplaatsen. Renault scenic plaats genoeg maar geen trekauto. Omdat de L200 tevens voor het Hoveniersbedrijf op het moment ook minder gebruik wordt, gezocht naar een auto met beide mogelijkheden in een. Na eerst gekeken te hebbe…
Laatste antwoord door FransB, -
Even voorstellen; Wil Valk
door Gast Wil Valk- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo Kia bezitters Ongeveer een week geleden heb ik mij aangemeld als lid, en heb al die tijd nodig gehad om overal even doorheen te bladeren. Vandaar nu deze mededeling. Even in het kort iets over mijzelf. Ik heet WIL en ben werkzaam als enige automonteur bij een taxi bedrijf in 's-Hertogenbosch daarnaast heb ik een eigen bedrijfje in autodiagnose vooral mercedes en verkoop van xenon en ledverlichting voor de auto. Ik ben sinds een jaartje in het bezit van een KIA Sorento 3.5 was eigenlijk op zoek naar een mercedes ML, Maar zag toen de KIA en was meteen verkocht. En buiten het dorstig zijn van deze auto had ik geen betere keuze kunnen maken (zeer tevreden). Dan …
-
Even voorstellen
door Gast dutchmoose- 4 antwoorden
- 1,9k weergaven
Hej da, Ik ben dutchmoose en ben afwisselend woonachtig in Nederland(midden) en Zweden(Noord Lapland,?naset). Ik heb voor mijn Zwedenverhaal een volvo 440 die volledig aangepast is voor de omstandigheden daar(extra licht en motorverwarming,etc),275.000km zonder 1 probleem,ik rij meestal de rit van 2300km in 1 keer en dat gaat nog steeds goed. en vanwege de brandstofprijzen hier een heuse Pride glxi uit 96,76000echte km en gaan als een trein. Ik hou me meestal op de achtergrond en lees wat mee, ga zo door, Med v?nliga H?lsningar, Moose
Laatste antwoord door willem1, -
- 7 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hi 10-05-08 ben een trotse eigenaar van een nieuwe Pro ceed Challenge tis een zwart model geworden en ben er super blij mee. Auto word verwacht eind juli begin augustus Ben erg benieuwd hoe het allemaal zal zijn in de toekomst. ben zelf nu 25 jaar en heb hier voor een Rover 214 SI gereden (bubble model) net samen een nieuw huisje, en ook een nieuwe auto gekocht, beter kan het niet Hobby's zijn competitie paintball waar we al wat leuke plekken hebben bereikt in europese tournamentjes. mochten er nog vragen zijn hoor ik t wel via PM Grts Thomas aka CaVeY^
Laatste antwoord door CaVeY^, -
Voorstellen
door oldtimerton- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hallo ik ben ton, eigenaar van een Kia Sorento, maar niet voor lang meer na jaren met erg veel plezier de Sorento te hebben gereden wordt de wegenbelasting toch wel erg hoog en dus, nadat er een lampje kapot was en het zeer hard sneeuwde naar de dealer getogen en tijden het vernieuwen van het lampje een andere Kia gekocht en wel de Rio 1.4 All Star na 11 april wordt deze geleverd en wij zijn erg benieuwd hoe dit zal bevallen. Het is natuurlijk wel een heel andere auto maar wij hebben groot vertrouwen in onze dealer waar wij al jaren komen en ook in het Kia merk. Verder heb ik gezien dat dit forum er erg leuk uit ziet dus misschien blijf ik wel heel lang mee babbelen. gr…
Laatste antwoord door oldtimerton, -
FF voorstellen
door Alex VB- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo Allemaal, Ook ik zal me maar uiteindelijk eens voorstellen. Ik heb me al een tijd geleden aangemeld op dit forum, maar ben door diverse dingen waaronder een emigratie naar Belgi? en een nieuwe baan niet echt zo netjes geweest mij voor te stellen. Dus: Ik ben Alex 35 jaar jong, getrouwd en vader van een dochter van 8. Sinds een paar maanden zijn wij - ik en mijn gezin - c'eed SW fan. Helaas moeten we ff wachten met het kopen van dit model omdat we dus net ge?migreerd zijn en er van te voren nog allerlei dingen moeten gebeuren.. Maar, De c'eed SW komt er wel.. Het zal een mooie Piston Grey 1.6 115 PK Sporty uitvoering worden. Hier in Belgi? zijn de uitvoeringen…
Voorstellen.
door oldtimerton- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, ik ben ton en ben een Kia rijder, zie mijn verhaal onder het topic Rio, verder hoop ik het ook naar mijn zin te krijgen op dit forum. groet ton
voorstellen
door dbais- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
Hallo allemaal! Langs deze weg wil ik mij graag even voorstellen. Mijn naam is Dennis, ben sinds kort in het bezit van een Sorento 2.5 CRDi. Ik ben nieuw op dit forum, en ik heb tot nu toe al een hoop nuttige informatie kunnen vinden. Tevens heb ik een hoop mooie en interessante dingen gelezen (en gezien!!) over wat de Sorento allemaal kan. Ik hoop binnenkort ook eens in het terrein te mogen ervaren hoe dit is. Ben nu aan het uitzoeken waar dit kan (legaal en verantwoord..); ik woon op de Veluwe, dus dat zou toch ergens moeten kunnen (en mogen) lijkt mij.. Met vriendelijke groet, Dennis
Laatste antwoord door xurf4xs, -
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Saskia en ben sinds december 2007 trotse eigenaar van een Kia Sorento uit 2007. We willen graag aan evenementen mee gaan doen om zo het kunnen van de auto onder de knie te krijgen. Mijn man en ik bedoel ik dan. De auto is van hem, maar ik rijd erin...haha Ik ben eigenlijk net lid van de club en heb gelijk maar even de vergadering bijgewoond... wel zo netjes als je ergens lid bent om dat te doen. Die avond heb ik een paar enthausiaste kiarijders ontmoet... erg gezellig moet ik zeggen!! Ik hoop hier toch wel ervaringen uit te wisselen, en lekker over de Kia te kunnen praten. Groetjes, Saskia
Laatste antwoord door Saskia, -
- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
Ik ben Takis, 27 jaar oud, woon in Etten-Leur en ben sinds 08-02-2008 in het bezit van een zilvergrijve Kia Picanto 1.1 X-tra automaat met inmiddels 330 KM op de teller.
Laatste antwoord door Pica_79, -
ff voorstellen:
door tothebone- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
hallo, ik ben vanaf heden eigenaar van een Kia Picanto uit Febr 2005 en wel de 1.0 LXE xtra reed hiervoor Mazda 323f (klaplampen) deze heb ik met pijn in me hart weggedaan. Waarom? omdat deze gem. 1op10 nam dus werd me wat te gek nu dus zuiniger ik hoop dat ik hier veel nieuwtjes op vind en veel "kwaaltjes"kan oplossen van de picanto als je iets hebt waar ik op moet letten dan hoor ik graag van jullie ! alles is welkom dan zal ik dit op korte termijn ff door checken Foto's van mijn bakkie komen ook snel hierop weten jullie het even grtz: Tothebone aka Raymond uit het hogen Noorden (Friesland) Bij deze wilde ik me ff voorstellen: ook hoi!
Laatste antwoord door freddy52, -
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
Goedendag ik wil mij even voorstellen, ik ben Anita en rijd een Picanto m-bition van sep 2006 hij is zwart van kleur, heeft 15 inch licht metalen velgen, airco, houtlook in de kleur licht mahonie en een supermooi bling pakket. Zelf heb ik nog wat aan het bling pakket toegevoegd zoals strips onderaan de zijskirts, strip onderlangs de kofferbak, motorkap en handgrepen. Zelf heb ik nog een grill ingebouwd en unieke helder glas zij-knipperlichten met chroomomlijsting uit korea besteld en niet te vergeten om te zien en gezien te worden originele Xenon- verlichting (8000k) groetjes anita
Voorstellen
door Anna- 1 antwoord
- 1,8k weergaven
Ik ben Anna, 47 jaar, woon in Drachten en heb in mei 2003 een nieuwe Kia Rio LS Smash gekocht. Heb in de garantie periode wat klachten over de rio gehad: defecte schokbrekers, remmen die het begaven, raamrubbers van de portieren die naar binnen krulden, een waarschuwingslampje die niet uit te krijgen was. Daarmee vaak mee in de garage gestaan en bleek een slangetje naar de motor die "lek" was. Alle klachten zijn goed verholpen. Net na de garantieperiode begon de laklaag op de greep van de achterportieren en op de ruitenwissers los te laten. Blijkt nu mijn probleem te zijn en niet die van Kia. Ben geschrokken van de verhalen die ik hier lees over de distributieriem. …
Laatste antwoord door Rio-man, -
Nieuw Kia lid
door Ad van Loon- 6 antwoorden
- 2k weergaven
Hallo iedereen. Mijn naam is Ad van Loon, ik rijdt in een Kia Sorento en ben woonachtig in het oosten van het land, om nauwkeuriger te zijn Brummen. Ik hoop geregeld nog eens via dit forum met elkaar te kunnen praten en mogelijk mekaar te helpen met probleempje c.q vraagjes. Ik heb er nml ook wel een maar die ga ik nu maar niet stellen op mijn eerste lidmaatschapsdag dat staat zo hebberig. Nou tot horens dan maar.
Laatste antwoord door pd2ryp, -
nieuw op dit forum
door Gast canecorso- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hoi ben Eric en mijn gebruikers naam is dus Cane Corso. Dit is een italiaans honden ras ( kijk ff op mijn site voor meer). Daar ligt mijn passie. Vraagt veel km's en rijd al jaren Volvo( nu V70 tdi-classic). Maar.....heb meer ruimte nodig. Bus? nee dankje. MPV dus.Mijn interesse gaat uit naar de Carnival. Lekker ruim en voldoende luxe.Oja en betaalbaar.Ben benieuwd naar ervaringen van Carnival rijders ; diesel graag. Ik rijd een 50.000 pj en kom ook veel op wat meer afgelegen plekken bij collega fokkers. De Carnival moet oost blok wegen aan kunnen ; toekomst ook rusland. Betrouwbaar+ degelijk staan bij mij hoog; oja en comfort niet te vergeten. moet nog weleens een eind n…
-
- 7 antwoorden
- 1,8k weergaven
hey hallo ik zal me ven voorstellen. Ik ben Ben woonachtend in maastricht, 22 jaar oud, nterieurbouwer van beroep. Heb een kia Cee'd besteld in de kleur kompass blue en als het goed is wordt hij midden juli geleverd. Ben
Laatste antwoord door BaBaCC,