Accessoires / tuning / techniek
-
- 0 antwoorden
- 813 weergaven
harnak schreef:http://img194.imageshack.us/img194/1543/kiario.jpgkijk hier maar Hallo HarrieBedankt voor de afbeelding.m.v.gr.Michel Lees meer...
Laatste antwoord door Administrator, -
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
http://img194.imageshack.us/img194/1543/kiario.jpgkijk hier maar Lees meer...
- 0 antwoorden
- 877 weergaven
JuistFase 3 is dus 360
- 0 antwoorden
- 861 weergaven
Applezeller schreef:460 schreef:Ik ga zaterdag de cylinderkop er afhalen en de kleppen vervangen.nu is mijn vraag weet iemand het aandraai moment van de kopbouten en moeten de kopbouten ook vervangen worden ?m.v.gr.MichelBouten moeten niet vervangen wordenFase 1: 25 NmFase2: 50 NmFase3: 360
- 0 antwoorden
- 839 weergaven
460 schreef:Ik ga zaterdag de cylinderkop er afhalen en de kleppen vervangen.nu is mijn vraag weet iemand het aandraai moment van de kopbouten en moeten de kopbouten ook vervangen worden ?m.v.gr.Michel Bouten moeten niet vervangen wordenFase 1: 25 NmFase2: 50 NmFase3: 360
- 0 antwoorden
- 790 weergaven
Ik ga zaterdag de cylinderkop er afhalen en de kleppen vervangen.nu is mijn vraag weet iemand het aandraai moment van de kopbouten en moeten de kopbouten ook vervangen worden ?m.v.gr.Michel Lees meer...
- 0 antwoorden
- 817 weergaven
Als de riem breekt volgen de kleppen het ritme van de zuigers niet meer en kunnen de kleppen beschadigen. In de praktijk heb je dan meestal meerdere kromme kleppen, en een kromme klep sluit helaas niet meer af.Hoe meer kleppen, hoe groter de kans dat je in de prijzen valt. Maar je kan altijd een andere riem plaatsen en een compressietest doen, dan weet je van welke cilinder(s) er kleppen beschadigd zijn.Of misschien heb je het geluk van je leven en zijn alle kleppen noch intact, maar reken hier niet te veel op.Wat gelukkig minder voorkomt maar niet onmogelijk is: klepsteel breekt af, cilinderkop naar de vaantjes en/of gat in de zuiger. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 867 weergaven
gelukt? Lees meer...
- 0 antwoorden
- 908 weergaven
bij veel sorento`s is het startprobleem op gelost na `t vervangen van het brandstoffilter.ivm leeglopen van de leiding* en filter Lees meer...
- 0 antwoorden
- 915 weergaven
yes, handje vol met kleppen Lees meer...
- 0 antwoorden
- 846 weergaven
HalloIk heb een kia rio 1.5 16 klepper en de tandriem is gebroken.Nu is mijn vraag als de riem gebroken is raken de zuigers dan de kleppen ?Of is het alleen even de distributieriem vervangen en weer rijden.M.V.Gr.Michel Lees meer...
- 0 antwoorden
- 751 weergaven
Waterpomp heel goed controleren, bij twijfel vervangen. Zijn niet zo degelijk. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 828 weergaven
Peter Schouten schreef:Reza,Je zou ook nog naar een automaterialenzaak kunnen gaan. Mag geen reclame maken maar een voorbeeld in de vorm van een puzzeltje moet kunnen: plak een B voor je naam en een n er achter... Gewoon even in de Gouden Gids zoeken vind je er vast wel een in je buurt.suc6PeterHaha dat is een goeie..Ik zie dat er ook een in Zwolle zit. Dankjewel.. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 650 weergaven
Reza,Je zou ook nog naar een automaterialenzaak kunnen gaan. Mag geen reclame maken maar een voorbeeld in de vorm van een puzzeltje moet kunnen: plak een B voor je naam en een n er achter... Gewoon even in de Gouden Gids zoeken vind je er vast wel een in je buurt.suc6Peter Lees meer...
- 0 antwoorden
- 778 weergaven
sjaak10918 schreef:meestal zijn de stekkers gebundeld, dwz er is een stekker met voeding/geschakelde voeding/massa/ect; en er is een stekker waar de speakerdraden in zitten. Dat zijn de 2 stekkers die je zeker nodig hebt. Dus ga met je auto naar een automaterialenzaak enof dealer, leg ze het probleem voor en dan kun je wsl verloopstekkers kopen.Ik ben naar de Halfords geweest. Ze hebben geen stekkers voor de Kia. De enige oplossing is dus om naar een Kia-dealer te gaan? Ik hoop dat het me gaat lukken.Heel erg bedankt in ieder geval.Reza Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
probeer het oliepomptandwiel 360 graden te verdraaien hier zit ook een balansas achter die goed! op tijd moet staan,achter de aircopomp zit een m10 bout waar je een schroevendraaier in kan steken als deze as op tijd staat succes Lees meer...
- 0 antwoorden
- 809 weergaven
meestal zijn de stekkers gebundeld, dwz er is een stekker met voeding/geschakelde voeding/massa/ect; en er is een stekker waar de speakerdraden in zitten. Dat zijn de 2 stekkers die je zeker nodig hebt. Dus ga met je auto naar een automaterialenzaak enof dealer, leg ze het probleem voor en dan kun je wsl verloopstekkers kopen. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
Naar een automatrialenzaak of de delaer naar een verloopstekker vragen. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
Ik heb een cd speler gekocht en wil het aansluiten op de kia pride. Er ztten al wat standaard kabels in de auto, maar die passen niet op de autoradio. Het zijn er 4 die allen niet bij de autoradio passen. En me radio heeft maar 2 stekkers. Wat kan ik nou het beste doen? rrKan iemand mij helpen?Alvast bedankt Lees meer...
- 0 antwoorden
- 822 weergaven
p Lees meer...
- 0 antwoorden
- 761 weergaven
Brandstoffilter zit waarschijnlijk in de motorruimte of aan de benzinetank,en ziet er zo uit. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hallo,De koppeling voelt een beetje vreemd aan bij deze auto. Nu wil ik morgen de koppelingskabel afstellen, maar hoeveel speling moet de kabel minstens hebben?En waar zit het brandstof filter eigenlijk gemonteerd?Alvast bedankt iedereen. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 896 weergaven
houdt af en toe in, storing lamp ging brandenlijkt of motor bijna op 3 poten looptstoring code p0304* =overslaan cilinder4 mechanische storingbougies en kabels zijn goed, compressie is goedik denk injector? Lees meer...
- 0 antwoorden
- 774 weergaven
Misschien is hier wat te vinden?? (na registratie)http://www.kiatechinfo.com/index.asp Lees meer...
- 0 antwoorden
- 924 weergaven
Ik woon op Curacao en vanwege de prachtige brandstof hier zijn hier binnen no time je injectoren vervuild. Eigenlijk wil ik proberen zelf de injectoren te verwijderen. Naar een schoonmaakbedrijf brengen en weer terug plaatsen.Echter heb ik dit nog nooit gedaan. Waar moet ik op letten?? Zie een afdekplaat zitten over de injectorrail en bougies moet daar een pakking tussen? etc etc?Dit soort dingen wil ik graag weten voor ik straks de halve auto uit elkaar heb en ik onderdelen mis. Die ik ook nodig heb om de boel terug te plaatsen.Alvast bedankt!Hans Lees meer...
Laatste antwoord door Administrator,