Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

surfingjohn

Leden
  • Aantal Items

    237
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    11

Alles dat geplaatst werd door surfingjohn

  1. Onlangs toch maar een Dongle gekocht en geïnstalleerd, ik was het zat om iedere keer de iPhone aan te sluiten met een kabel. Helaas zie ik maar 10 seconden het oplaad icoontje branden, dit herhaald zich om de 20 minuten. Resultaat is dat de telefoon niet opgeladen wordt, tijdens een rit van 1.5 uur loopt mijn batterij percentage terug met 45%. Op de terugweg IPhone 14 verbonden met de Dongle, exact hetzelfde resultaat. iPhone 16 is voorzien van een speciaal hoesje geschikt voor draadloos opladen (wat thuis prima gaat met de draadloze oplader) ook zonder hoesje in de auto heeft geen effect. Werkt het zo slecht of is de draadloze oplader defect?
  2. Klopt helemaal, stuur lichtjes bewegen is voldoende om de melding weg te krijgen.
  3. Inderdaad de cruiscontrol, ik ga eens uitproberen als ik dit uitschakel of de meldingen dan blijven komen.
  4. Klopt helemaal, maar ik vind dit toch vervelend en onrustig rijden. Ik ben van mening dat dit toch anders moet kunnen, behalve de autopilot uitschakelen zit er niet anders op ben ik bang. Is wel een nieuw Kia dingetje, vorige auto’s (Niro en Qashqai) had ik hier geen last van.
  5. Toch jammer. Bij een lange rit op de snelweg wordt ik hier toch lichtelijk gestoord van.
  6. Sinds een paar weken krijg ik om de 30 seconden de melding “ handen aan het stuur. Maakt niet uit welke positie ik mijn op het stuur heb. Ben bang dat dit niet bij de instellingen uit te schakelen is?
  7. iedereen bedankt, maar ik had de oplossing al gekregen van Henri497, zoals al eerder gemeld in dit topic
  8. net getest, lezen is ook een vak! Bedankt het werkt zoals ik het wilde.
  9. Dan moet ik dat eens testen
  10. Ik zit me rot te zoeken in de instellingen om de plafondverlichting automatisch aan te laten gaan bij het instappen en bij het wegrijden natuurlijk automatisch uit, waar zit dat in hemelsnaam? Zag in de handleiding knop 3, maar dan gaan ze niet aan bij het instappen. Wie heeft de tip?
  11. Volgens de specificaties heet het "Bekleding in suède/lederlook combinatie" dus ik ga er maar even uit dat het niet 100% leer is. Maar hoe behandel je deze stroken in de GT-Line stoelen dan het beste?
  12. In ieder geval passen de dakdragers van een Sportage 2018 niet op de Sportage 5!
  13. Sinds een week de Sportage in bezit. Eigenlijk valt de geluidskwaliteit best mee, was de Focals gewend in mijn vorige auto dacht een behoorlijke stap terug te doen. Oké het is geen hifi, maar er komt een redelijk sound uit. Zou ik dit willen upgraden dan loopt het aardig in de papieren, dat is het me op dit moment niet waard.
  14. Bedankt voor het uitzoeken
  15. Dat weet ik dus niet, als dat zo is wordt het zoeken op marktplaats wat ruimer aan keus. Dat zelfde geldt dan ook voor de dakdragers afkomstig van de Niro?
  16. Weet iemand of dakdragers van een Sportage voor 2022 ook gaan passen op de Sportage 5?
  17. Daar ben ik ook benieuwd naar, van de week een Sportage 5 uit 2022 aangeschaft.
  18. Idd vakje voor draadloos opladen.
  19. Nadeel hiervan is dat je niet snel tijdens het rijden even de bril kan pakken.
  20. Gisteren mijn Sportage opgehaald (2jaar oud) GT-Line. Of ik heb niet goed gekeken maar ik zie nergens een zonnebril houder. Hebben jullie leuke oplossingen hiervoor?
  21. bedankt voor de info, De GT-Line heeft de standaard speakers, dus geen HK speakers. Als ik het zo lees wordt de upgrade een aardige kostenpost, denk niet dat ik dat ga doen. Helaas kan ik geen ervaringen vinden van bezitters die de voorspeakers vervangen hebben. Wel zie ik veel shops die JBL aanbieden voor de NQ5.
  22. Op 13-8 krijg ik mijn GT-Line (2 jaar oud) ben gewend in mijn huidige auto (Nissan Qashqai J12) een mooi geluid te hebben met Focal speakers. Ben bang dat ze niet passen in de Sportage, dus ik zoek wat opties voor een beter geluid in de Sportage. Waar heb jij de p300-12 geplaatst? Ik begrijp uit je verhaal dat deze sub een mooie aanvulling is op de standaard speakers? Dus niet de Harman speakers?
  23. Goedemiddag, na 2 jaar Qashqai J12 (met een tegenvallende kwaliteit) weer terug op dit forum. Vandaag een 2 jaar oude Sportage GT met 48.000 kilometer op de trekker gekocht. Ik hoop hier net zoveel plezier mee te hebben als met mijn Niro die ik had voor de Qashqai.
  24. Thanx, gelukkig luister ik alleen muziek in de auto via Spotify.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...