Onlangs toch maar een Dongle gekocht en geïnstalleerd, ik was het zat om iedere keer de iPhone aan te sluiten met een kabel.
Helaas zie ik maar 10 seconden het oplaad icoontje branden, dit herhaald zich om de 20 minuten. Resultaat is dat de telefoon niet opgeladen wordt, tijdens een rit van 1.5 uur loopt mijn batterij percentage terug met 45%. Op de terugweg IPhone 14 verbonden met de Dongle, exact hetzelfde resultaat.
iPhone 16 is voorzien van een speciaal hoesje geschikt voor draadloos opladen (wat thuis prima gaat met de draadloze oplader) ook zonder hoesje in de auto heeft geen effect.
Werkt het zo slecht of is de draadloze oplader defect?