Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

surfingjohn

Leden
  • Aantal Items

    237
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    11

Alles dat geplaatst werd door surfingjohn

  1. Afgelopen zaterdag een rit van Schiphol naar Schoonhoven, met Spotify online aan, gebruikte ik 39MB. De rit duurde 75 minuten ivm de zeer slechte weersomstandigheden.
  2. Dat staat in de software of de kaart update? Navigatie update heb ik zelf gedaan, maar zie nergens brandstofprijzen en parkeerplaatsen.
  3. Allen bij het achteruit rijden als mijn fietsendrager erop zit, zonder iets erop geen enkel probleem.
  4. Moet je altijd eerst de software update installeren of kan je gelijk de SD kaart met Gen5X_Map in de auto doen?
  5. Uh, waar zit het SD kaartslot ook alweer in de Niro?
  6. Ik heb allen de keus tussen de Kia navigatie, Waze of Google Maps.
  7. Dat wist ik niet!
  8. Is jou dat al gelukt? Zou voor mij ideaal zijn (leesbril gebruiker) Tevens mis ik rijstrookbegeleiding, als ze die kunnen "lenen"van de Kia navigatie zou het een perfect plaatje worden.
  9. In november 2018 voor onderhoud bij de dealer geweest, dealer vermeldde netjes dat de update de kaarten van februari 2018 zijn, volgens hun de laatste versie die door Kia beschikbaar is gesteld. Navigatie: STD_AVN_MID.EUR.KMC.170927.a803344 Kaart: EUR.10.41.46.701.002.2(D.D2/E.D2) Dus ik loop wat achter.
  10. Intersection View blijft actief, helaas Multi Route niet. Wel vreemd dat de ene instelling bewaard blijft en de andere niet!
  11. Gisteren ingesteld, idd kortste en snelste route op scherm. Vanochtend instellingen weer weg, opnieuw Multi Route ingesteld en nu ook de Intersection View, straks weer de weg op, kijken of nu de wijzigingen bewaard zijn gebleven. Of moet je iets bevestigen na de wijzigingen?
  12. En worden deze instellingen ook opgeslagen? Of moet je iedere keer dit opnieuw doen?
  13. Jammer dat ik geen lid van de ANWB ben
  14. Inderdaad de Oliebeurt kostte exact € 186,- inclusief updates. Ook de navigatie update, dealer vermeldde netjes dat dit de kaarten zijn beschikbaar gesteld door Kia Nederland van februari 2018.
  15. Door privé omstandigheden, de afspraak bij van Mossel moeten afzeggen, nu a.s. donderdag bij Autozeeuw Zoetermeer afspraak gemaakt, prijs is € 186,- (genoemd als oliebeurt). Nu ben ik zeer benieuwd waar deze verschillen vandaan komen. Mag toch niet zo zijn dat dealers verschillende tarieven hanteren?
  16. Ik haak helaas af, de linkerhanden!!!!
  17. HenkM Waar heb jij jouw setje besteld? En hoe zit het met de montage (2 linkerhanden)
  18. Volgende week de eerste beurt (auto is nieuw aangeschaft in dec 2017) bij van Mossel in Apeldoorn. Volgens de bevestigingsmail: - Werkzaamheden: - Kleine onderhoudsbeurt (€ 215,50)
  19. Ieder zo zijn mening, bij mij liggen er CrossClimates onder, wintersport doe ik niet en ik ben er tevreden over.
  20. Blijft toch een vreemde zaak, de een wel, de ander niet.
  21. Waze gaat via Android auto.
  22. Apple, Google en Waze gebruikt, mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Waze. Iedereen zal wel zijn persoonlijke voorkeur hebben. Volgens mij is Waze de enige die melding geeft bij voertuigen op een vluchtstrook met pech.
  23. Niet te veel kleur lak gebruiken, zodat je met de blanke lak de kras gaat opvullen. Na het goed uitdrogen, neem rustig een dag of twee de tijd en daarna rustig met de hand polijsten. Ik heb zelf minimale kleurlak gebruikt, net genoeg om het witte van de kras te bedekken, al eerder gezegd, ik heb het met een satestokje gedaan, echtpriegelwerk. Mocht je toch teveel kleurlak gebruiken deze na uitdrogen eerst polijsten en dan pas de blanke lak erover.
  24. Apple kaarten gebruikt, daarna Google Maps en nu definitief over gestapt naar Waze. Van de 3 spreekt mij Waze het meeste aan, correcte meldingen over ongevallen en auto's op de vluchtstrook, files worden netjes gemeld en eventueel alternatieve route, oke grafisch niet zo duidelijk als Apple. Google Maps te veel gesproken info bij afslagen en splitsingen, voorbeeld A12 Gouda-Amsterdam, afslag voor Utrecht zijn nogal wat afslagen naar diverse snelwegen, daar krijg je een bom van gesproken info, alles wordt opgedreund wat op de borden staat!
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...