Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

surfingjohn

Leden
  • Aantal Items

    237
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    11

Alles dat geplaatst werd door surfingjohn

  1. Ik rij altijd met de dimlichten aan, lichtschakelaar staat standaard op dimlichten, gaan vanzelf uit ( na 5 seconden)als je de auto op slot zet. Softwarematig zal het best mogelijk zijn om samen met DRL de achterlichten te laten branden, fabrikant moet dit wel beschikbaar stellen. Vraag me wel af of er geen landen zijn die het verplicht gesteld hebben om standaard met DRL de achterlichten mee te laten branden? Als dat zo is heeft KIA wel de software in bezit, maar ja om het in een niet verplicht in te voeren.....
  2. Vandaag 4x de stappen gevolgd van Specialmade en Bart, geen piep geluid meer te horen en deuren gaan op slot. Conclusie: ik ben te snel met uitstappen Bedankt!
  3. Regelmatig lukt het me niet om de auto met het knopje op de handgreep de auto op slot te zetten. Er begint een pieptoon en ik zie van buitenaf deze melding op het display verschijnen: sleutel bevindt zich nog in het voertuig. Met de sleutel lukt het ook niet op de auto op slot te zetten, de overige portieren zitten wel op slot!? De sleutel zit wel degelijk in mijn jaszak! Gebeurt niet iedere keer, maar 1 op de 3 keer ongeveer. Dus de auto weer in, motor starten en gelijk weer uitzetten en dan kan ik gewoon de auto op slot doen. Bog andere Niro rijders met dit probleem?
  4. Veel rijplezier! Jammer dat de velgen er nog niet zijn, dan wordt het helemaal een plaatje.
  5. Graag een link waar jij ze gekocht heb. Begrijp ik het goed en is het dus net zo eenvoudig als een (origineel) dimlicht vervangen?
  6. Moet toch eerst eens onder de motorkap duiken (snap het verhaal van de doppen niet helemaal), ben a-technisch en als ik de ervaringen lees, doppen etc. wordt ik een beetje huiverig om het zelf te gaan doen.
  7. Dank je, aardig prijsje.
  8. BusinessLine vanaf 5-12-2017, geen enkele probleem met de CC, blijft op de ingestelde snelheid rijden.
  9. Weet jij ook de prijs bij deze dealer?
  10. Normaal gesproken na een paar kilometer (soms wat minder) worden de sensors weer herkend en moet het oranje lampje weer uit gaan.
  11. surfingjohn

    Android Auto

    Afgelopen zaterdag kabeltje via Alie ontvangen, € 1.69 voor de IPhone 6, werkt prima!!!!!
  12. Veel (rij)plezier!
  13. Heel veel plezier!
  14. Ik hoor ook alleen maar een piepje, voel niets aan het stuur of correctie door de auto.
  15. Waarom ruil de Sport niet in? De Crossclimates kunnen het hele jaar eronder. Trouwens mijn bandenleverancier is geen grote fan om 2x per jaar banden te verwisselen op dezelfde velg. Maar misschien heb je een goede reden voor deze constructie en het is natuurlijk jouw keuze.
  16. Waze gaat niet via Apple Carplay. Maar wel altijd gebruikt in mijn vorige auto, als de route via de vaste navigatie niet bevalt, dan Waze op de IPhone gebruiken, helaas wel een klein scherm, maar werkt uitstekend! Wie weet dat Apple ooit Waze gaat toestaan (denk het niet, volgens mij heeft Google Waze overgenomen)
  17. surfingjohn

    navigatie

    Ik ga eens op zoek naar gebruikers van Hotspot op de IPhone, kijken of zij met andere merken radio/navigatie ook dezelfde handelingen moeten verrichten.
  18. surfingjohn

    navigatie

    Volgens T-Mobile: Je kunt je twee simkaarten niet tegelijkertijd op het T-Mobile netwerk gebruiken. Bij gelijktijdig gebruik, met twee verschillende apparaten, zul je verbroken verbindingen ervaren met bellen en mobiel internet. Ook komen gesprekken en sms’jes dan mogelijk niet binnen. Schakel dus het ene apparaat uit voordat je het andere aanzet.
  19. surfingjohn

    navigatie

    Ik moet mezelf corrigeren! Blijkt dat mijn constatering niet zo werkt, ik had thuis gecheckt of de Hotspot op de IPhone aanstond (dat was zo) dus ik stap de auto in en rijden maar, tijdens een file kwam ik erachter dat er geen Wifi teken in het scherm van de Kia stond, dit via het menu ingeschakeld en eindeloos gezoek en talloze Wifi verbindingen maar niet die van mijn IPhone grrrrr. Tijdens een tussenstop op een parkeerplaats even de IPhone gecheckt, Hotspot geopend en binnen no time Wifi verbinding!!! Dus Brat jouw conclusie is volkomen terecht, je moet in de auto eerst via Instellingen naar de Hotspot op de IPhone, omslachtig, waarom hiervvor door Kia en/of Apple hiervoor gekozen hebben is mij ook een raadsel, zou toch eenvoudiger moeten kunnen. Ook natuurlijk op internet gaan struinen, er zijn gebruikers die op hun IPhone een jailbreak hebben gedaan, die krijgen van alles op het scherm van de Kia, o.a. Waze, Google Maps etc. of ze direct kunnen connecten met Wifi moet ik nog uitzoeken. De overweging blijft natuurlijk of je wil gaan jailbreaken op je IPhone.
  20. Klopt, maar dat geeft niet het resultaat wat ik wil.
  21. Nu 1 week de Niro in bezit, zit echter nog te zoeken in de navigatie of het mogelijk is als er een route gekozen is een alternatieve route te kiezen. In Google Maps was ik gewend dat er 2 a 3 opties waren, even de alternatieve route aantikken en klaar. Als voorbeeld Gouda-Amsterdam Droogbak, Niro navigatie gaat via A12>A2>S110 In Google Maps A12>A2>A10>S114 of A12>A2>A10>S112 of A12>A4> S102 of Zou dit ook mogelijk zijn in de navigatie van de Niro, ik heb het in ieder geval (nog) niet gevonden.
  22. Klopt helemaal, dacht dat er voor niet Apple Apps een omweg was, verkeerd gelezen dus
  23. Kan je mij uitleggen hoe dat moet op de IPhone of een linkje?
  24. Helaas gaan de Michelins Crossclimate + pas 19-12 erop, tot die tijd met de huidige sneeuwval maar even geen ritjes maken
  25. Net even getest, klopt helemaal! Mijn volgorde was verkeerd Bedankt voor je tip!
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...