surfingjohn
Leden-
Aantal Items
237 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
11
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door surfingjohn
-
Goedenavond, Ik sta op het punt een 2 jaar oude Sportage GT te kopen, waar ik benieuwd over ben is of de 7 jaar garantie ook volledig geldt voor de airco (behalve natuurlijk steenslag o.i.d.) Ik kan op internet geen garantie voorwaarden vinden, alles wordt verwezen naar het garantieboekje in de auto, maar ja die heb ik nog niet en vergeten in te kijken tijdens de proefrit! Een link naar het betreffende document mag ook natuurlijk, alvast bedankt!
-
Dat laatste heb ik niet opgemerkt trouwens.
-
Zojuist uitgeprobeerd, kan gewoon met de vinger de auto met de startknop starten, zal wel komen omdat er nieuwe batterijen in de sleutels zitten? Maar in ieder geval weet ik nu hoe het moet, mocht het in de toekomst nog eens voorvallen. Bedankt iedereen
-
Afgelopen zaterdag om 01.30 uur bij bekenden willen vertrekken, deuren wilden niet openen (ook de buitenspiegels klapten niet automatisch open), toevallig ook de reservesleutel bij ons, maar ook deze kreeg de auto niet open. Gegeven moment de fysieke sleutel uit de Smartkey gehaald en jawel de deur ging open. Alleen gelijk ging het alarm af, als je jekko in de auto gaan zitten en de startknop ingedrukt, helaas wilde de auto niet starten, direct de auto uit en met de fysieke sleutel auto op slot en alarm stopte. Geen idee hoe dan de auto moet starten, ook in het instructieboekje hierover niets te vinden. Gelukkig hadden de kennissen waar wij geweest waren geschikte batterijen, dus nieuwe batterijen in beide sleutels en de auto was weer op de normale wijze te openen en te starten. Maar nu komt de vraag, stel dat deze situatie nog eens voorkomt, hoe dan de auto te starten met de fysieke sleutel?
-
Ik heb nu 3,5 jaar mijn Niro Business uitvoering, zit toch te denken er nu eens LED koplampen in te zetten. Zijn er nog nieuwe ervaringen met rijders van de Niro? Of ervaringen van rijders die al een tijdje met zelf vervangen LED lampen rijden? Met 2 linker handen ook nog te doen graag
-
Gelukkig sinds kort in het bezit van een iPhone en ik gebruik Flitsmeister via Apple Carplay, geen gedonder meer met updates via een SD kaartje of langs de dealer gaan.
-
Kia blijven rijden Henk!
-
Ik rij altijd met dimlicht, vanaf het begin gedaan.
-
Moeilijk doen over de garantie Kia? Mocht e.e.a. kapot gaan, gewoon de oude standaard geleverde lampen terug zetten!
-
Zojuist ook op mijn telefoon gekeken en inderdaad opeens staat "Probeer het nieuwe Android Auto" er wel, eerdere pogingen was deze melding er niet (1 week geleden nieuwe APK bestand 4.5.592854 op mijn telefoon gezet). Mooi de nieuwe icoontjes op het scherm van de auto, toch wel een verbetering!
-
Ik heb Android versie 9 (Nokia 8 met de meest recente software) en ook geen nieuwe interface. Wat ik heb begrepen is dat niet iedereen de nieuwe interface binnen krijgt, waarom, ik heb werkelijk geen enkel idee.
-
Het staat dus niet bij de instellingen, dat bedoelde ik eigenlijk. En inderdaad Cache wissen en geforceerd stoppen.
-
Idem dito, telefoon herstart, geen effect, bestand geheel verwijderd een opnieuw geïnstalleerd, nog steeds geen melding.
-
Versie 4.5.592854
-
Oke, dit werkt beter, helaas krijg ik niet de melding "probeer het nieuwe Android Auto", ik zal nog wat geduld moeten hebben.
-
Kan iemand stapsgewijs deze handelingen hier neer zetten, de stappen genoemd op Tweakers kloppen volgens mij niet, bedankt alvast!
-
Heeft iemand al via Android Auto (Google Maps) de snelheidsmeter op het scherm van de Kia? Op mijn Nokia zie ik het wel, maar op het scherm van de Niro zie ik het niet. Ik gebruik Android Auto versie 4.3.591844
-
Helemaal gelijk, dealer gebeld, systeem herkend Family Card niet, dus gewoon gratis.
-
Naar aanleiding van de mail van Kia Nederland via mijn Kia afspraak gemaakt voor deze actie. In de mail staat expliciet gratis voor rijders met een geldige Family Card, maar tijdens het plannen voor een afspraak via mijn Kia staat er opeens € 15,-!!!??
-
Blijkt dus niet alle Niro's te zijn, de mijne is van 5-12-2017, bij het RDW onder mijn kenteken geen terugroepacties https://ovi.rdw.nl/default.aspx
-
In Nederland niet via de Playstore, heeft met de wetgeving te maken alhier
-
Wat zijn de wijzigingen t.o.v. de vorige versie?
-
HotSpot Automatisch in de Playstore van Christian Heinisch. Werkt perfect met in- en uitschakelen.
-
Nog niet, staat in de planning, wordt dan hetzelfde zoals het in Waze gebruikt wordt. Trouwens na de laatste update van Google Maps, zijn de gesproken aanwijzingen flink op de schop gegaan, je krijgt nu ipv het opnoemen van alle borden bij een splitsing van snelwegen, nu alleen een gesproken mededeling welke richting je op moet, met netjes rijstrookbegeleiding.