Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

surfingjohn

Leden
  • Aantal Items

    237
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    11

Alles dat geplaatst werd door surfingjohn

  1. Niet bang voor diefstal?
  2. En in tussentijd nog steeds geen reactie van KMNL??????? Over de vragen van het KGC?????
  3. surfingjohn

    Trekhaak

    Vandaag maar een mailtje gestuurd naar de dealer, wanneer de Bosal vaste trekhaak vervangen gaat worden, hieronder de reactie van de dealer: Na uw mail heb ik Kia gebeld voor de vaste trekhaak. Deze zijn inmiddels geproduceerd. Echter heb ik nog geen levertijd. Zodra ik de trekhaak binnen heb neem ik contact met u op om een afspraak in te plannen. Dit bericht doorgestuurd naar mijn advocaat, ik vind het te lang duren, ik wacht zijn reactie af.
  4. Vroeger ook altijd met een USB zitten te k....., laatste 3 jaar alleen maar Spotify in de auto, werkt perfect!
  5. Ik heb sinds er navigatie ingebouwd zit in mijn auto's (Renault, Ford en Nissan) nog nooit meegemaakt dat de kaarten up to date zijn, ondanks dat het grafisch een mooi plaatje is de standaard navigatie van de Kia Niro, gebruik ik altijd mijn smartphone (iPhone) dus gebruik ook de kaartnavigatie van Apple. Je komt waar je moet zijn, is wel wat sober t.o.v. de Kia navigatie, maar is wel up to date.
  6. Mooie bak!
  7. Staat dat ergens beschreven? Ik heb het idee dat de auto's achter mij toch fel in de ankers moeten als bij mij de ACC gaat afremmen!
  8. Voordat ik de auto kocht bij 5 dealers geweest en inderdaad de eerste 4 of ontkennen of wazig uit de ogen kijken. De 5e gaf het wel toe en daar idd de auto gekocht, de trekhaak is door Kia Nederland geleverd en ze hadden toen ook diverse uitvoeringen. Mijn dealer baalt behoorlijk van de gang van zaken, alle kosten die door hun gemaakt worden (in mijn geval eerst vervanging van de kogel) worden door Kia Nederland vergoed. De verwachtte nieuwe trekhaak incl. verwijderen oude idem dito, deze kosten worden ook door Kia Nederland vergoed. Conclusie Kia Nederland speelt wel degelijk een grote rol hierin.
  9. En wat is de uitkomst geworden van het gesprek?
  10. Eerlijk gezegd ik ook niet, speel alles via Spotify af. Toch nog eens goed kijken of die er echt in zit.
  11. Dat ga je inderdaad denken. Trouwens daar hoort nog een plaatje bij, met nog alleen voeten die uit het zand steken en dat is.......
  12. Mijn ervaring is dat ze dat helemaal niet weten, door KIA Nederland wordt direct of indirect trekhaken geleverd aan de dealer en die gaan ze monteren, wat, wie, waar dat weten ze echt niet. Ik heb bij mijn dealer ook Mobis genoemd, zegt ze helemaal niets. Ze gaan bij bestelling van een trekhaak op zoek naar de artikelcodes in de accessoirelijst die door KIA Nederland is opgesteld.
  13. Wordt de trekhaak omgeruild? of wordt er van jou (de klant) een bijbetaling verwacht?
  14. Heel veel succes! Hopelijk komt er dan ook een oplossing voor diegene die (in mijn mening) ten onrechte op kosten gejaagd zijn. Tevens hou ik mijn hart vast voor de Niro rijders die geen lid zijn van ons forum en dus waarschijnlijk ook niet op de hoogte zijn van de problemen met de trekhaak, hoe bereik je deze gebruikers van trekhaken?
  15. Dank je voor je uitgebreide toelichting, jammer dat het nog zo prijzig is.
  16. surfingjohn

    navigatie

    Nou dat moet ik eens gaan testen, volgens mij heb ik update 11.2.6
  17. Ook getest met een fietsendrager met elektrische fietsen erop?
  18. nee, alleen de zilveren afneembare
  19. Duistere zaak, dealers die niet op de hoogte zijn??!! Kia Nederland die in alle talen zwijgt??!! De klant moet zelf actie ondernemen en is dan weer afhankelijk van de dealer, lijkt me een leuk item voor de programma's Kassa en Radar! Of moeten de gedupeerde klanten maar massaal op Facebook gaan klagen? Trouwens op de Kia site bij zelf samenstellen is er nog maar 1 trekhaak te kiezen als optie en raad eens welke?
  20. 1e week april geplande montage!
  21. Net gebeld door de dealer, Bosal komt met een geheel nieuwe trekhaak voor de Niro in week 13 op de markt, dit is geen gemodificeerd model, maar een complete nieuwe trekhaak. Levering aan de dealer is week 14. Voorlopig heb ik toegestemd om deze nieuwe trekhaak te laten monteren in week 14. Wel aangegeven dat ik niet akkoord ga, indien de levering vertraging op gaat lopen, dat er dan een Mobis trekhaak moet komen.
  22. Dat punt staat op de agenda, ik heb nog maar weinig vertrouwen in Bosal. Als Bosal al met een oplossing komt, moet je nog maar afwachten of dat inderdaad de oplossing is.
  23. Overleg gehad met mijn advocaat, ik moet nog even geduld hebben met wat voor oplossing de dealer/Bosal komt. Indien ik volgende week dinsdag nog geen bericht heb, ga ik zelf aan de bel hangen. Aangezien ik 100 kilometer van de dealer vandaan woon, hebben zij aangeboden indien er een oplossing is mijn auto op te komen halen, kostbare zaak lijkt me.
  24. KIA Nederland heeft de dealer doorverwezen naar de leverancier Bosal. (het wel bekende afschuifsysteem) Vervanging van de kogel komt wel ten laste van KIA Nederland.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...