Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    snel total los

    Beetje oplappen en dan rijdt zo'n ding nog 20 jaar in Egypte oid hoor... Doen ze daar niet moeilijk over.
  2. Via MijnKia (die mails die je krijgt als het goed is) was er een uitnodiging om naar de presentatie van de nieuwe Ceed te komen op het Kia hoofdkantoor langs de A2 Daar kon je je voor inschrijven. Misschien zijn er leden geweest die een fraaie beschrijving van het event, aangevuld met passend beeldmateriaal, kunnen geven
  3. Even OT, maar moet je die Rio nou om de hoek parkeren, of moet er een hoes overheen ?
  4. Je kunt je ook afvragen van hoeveel van die daken kapot gaan. Als je er per land een 3 of 4 op voorraad hebt is het leed geleden, toch ? (had dat al eens eerder getokt, dacht ik)
  5. En in begrijpelijk NL
  6. Voor een Toeterverherinenombouw? Kijkers hebben we nu genoeg. Beugels zelf regelen en ook Stebel Nautilus zelf meenemen. http://www.valkmotorparts.nl/ Lees je de eerste posting even van dit draadje ? grtz!
  7. Sow, hadden we eerst vandaag een Volvo 5T en dan nu een V6 Alfa het moet niet gekker worden. Ik voorzie een Rio Tuning club als dat zo door gaat. Welkom btw !
  8. Ah.. Houteneezen .. dubbel E Mastermontage: Bowie97 bevestigd Hulpmontage: xtra40 en bob beiden bevestigd. Kandidaten: (max 12 auto's) (kosten 10/20/25 Euro p/p) Major Case! vand.m! mrBubbles! kruis! Kijken/Ongevraagd Advies Geven/Sfeer Maken/In De Weg Lopen: (max 6) (kosten 5 Euro p/p ) Warmentuuter Smart Specialmade Labramatiër Wimis Micle Locatiemanagement/Catering bigwade + Ank
  9. Bubbels, ik begrijp er nu geen reedt meer van. Ja toeterombouw of nee toeterombouw U zegt het maar
  10. Kandidaten: (max 12 auto's) (kosten 10/20/25 Euro p/p) Major Case vand.m mrBubbles? kruis Kosten opbouw (kennelijk een ENORM struikelbblok) 25,- euro voor de SP3 ombouwers (handmade beugels door bowie97, al het materiaal en catering) 20,- euro voor de SP3 ombouwers die een Valk aansluit pakket hebben (handmade beugels, en catering) 10,- euro voor de dhz/niet SP3 (catering, elect. aansluit materiaal toeter, zelf beugels/schroefjes regelen ter plekke) 5,- euro voor Kijken/Ongevraagd Advies en Sfeer Maken (catering)
  11. Hoi Wim, ik denk dat ik weet wat je bedoeld, maar dit zou je even door moeten geven aan Jheroen, de forum beheerder. Ik maar wat gedaan ahw..
  12. Aanmelden kan hier: #52
  13. Dames, heren het loopt nog niet echt hard met aanmeldingen voor de 2e Toeterinbouwdag. voor Kijken/Ongevraagd Advies Geven/Sfeer Maken/In De Weg Lopen zijn genoeg aanmeldingen maar het gaat nou net om die toeterverherinenombouw. Voor de SP3 is die voorbereid en je gaat HOE DAN OOK met een werkende en deugdelijk gemonteerde toetert naar huis. Voor andere Kia's moet er wat gevogeld worden. Daar is genoeg kennis voor aanwezig. Voor mensen die niet weten waar dit over gaat ga naar bericht #1 De tussenstand 5/3/2012 Mastermontage: Bowie97 bevestigd Hulpmontage: xtra40 en bob beiden bevestigd. Kandidaten: (max 12 auto's) (kosten 10/20/25 Euro p/p) Major Case vand.m mrBubbles? kruis Kijken/Ongevraagd Advies Geven/Sfeer Maken/In De Weg Lopen: (max 6) (kosten 5 Euro p/p ) Warmentuuter Smart Specialmade Labramatiër Wimis Micle Locatiemanagement/Catering bigwade + Ank
  14. Mooi hoor ! Leuk kleurtje ! Welkom
  15. Moest je nou zelf de glasresten opruimen ?
  16. Oei, da's wel een hele stap terug zeg. Welkom hier ! Misschien kun je nog een fraaie geluidsopname maken van die T5 roffel, kun je die tijdens het rijden in de Rio afdraaien, leuk, haha!
  17. NB aan alle deelnemers: Bewaar je bestanden, al dan niet bewerkt, in de hoogste resolutie/kwaliteit. We hebben ze misschien later nog nodig..
  18. Door een wc raampje ? Maak er meer, en leuker, je mag vaker inzenden hoor.
  19. Belgium (AlexVB) was calling, all douze points Maar.. Absolute nr 1, eenzame hoogte, niet nadoen want niet veilig.. Venga OK Jury: origineel en goed gelukt; helemaal af. Dan nr 2, Sjölp Jury: mooie ruige sfeer, leuk afgewerkt originele uitsnede en aparte beeld verhouding. Op nr 3 jwhoutepen Jury: geeft jaargetijde goed weer en originele uitsnede.. De leuke beeldverhoudingen (panoranma) van jutter waren prettig opvallend. Shot als van RioTom van Dak viel ook op maar daar had meer van gemaakt kunnen worden. Sjölp heeft echt zijn best gedaan met veel inzendingen maar die van zijn eigen handtekening is "zekers" de 2e prijs waard van deze maand. Dames heren, eeuwige roem en misschien een plaatje op de pdf eindejaarskalender (als die er komt) Maart nieuwe uitdaging ?!! Doen !!
  20. Draadje loopt sinds 2/9/2010 We zijn nu wel uit de cijfertjes van de NU leverbare motoren. Dan heb je nog zware voeten en minder zware voeten. Leer er mee leven. Op het Picantodeel beginnen ze al te gillen als een auto niet de beloofde 1:25 haalt maar slechts 1:19,7 Gek genoeg horen we helemaal NIKS van de Sorento gebruikers w.b. verbruik... stoere gasten..
  21. forumleden.......
  22. Dames heren, Ik kijk geregeld op het garagedeel van dit forum. http://www.kiaclub.nl/garage/ Daar staan soms hele verrassende plaatjes. De waardering is echter bijna nul gezien de sterren. Druk eens op zo'n ding als er überhaupt al een foto staat. Zelf doe ik bij 1 foto een 3* en bij meer foto's een 4* en als het echt leuk is een 5* Beetje tekst er bij kan ook geen kwaad. Ook dat deel van dit forum mag best wel eens wat meer aandacht krijgen. Doe er eens wat mee !
  23. Kan het zijn dat de audio extern max 30 gig aan kan ? Raar getal btw het zou 32 gig moeten zijn. Even praktisch.. Hoe lang zijn je reguliere ritten ? Als dat minder dan 2 uur is heb je aan 8 gig met shuffelen meer dan zat.
  24. @Smart, niet helemaal.. Als een van de draden van de naaf er af is gedraaid (kapot is gegaan) zal misschien de hele naaf vervangen moeten worden. Is het een bout die geknapt is, is het een leuke klus die uit de schroefdraad te krijgen. Dat is het punt. We weten nu niet wat er nou werkelijk stuk is gegaan.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...