Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. leuk fillempie Die Makrospuit van 10 euro werkt dus ? Misschien had de druk wat hoger moeten zijn voor meer "foam"
  2. http://www.kiaclub.nl/topic/9339-best-pic-2012-mrt/ jury feb volgt asap..
  3. Ook deze maand weer een Best Pic. Dames heren doe es je best, je auto of delen ervan creatief in beeld te brengen. In een ander draadje zie ik dat jullie goed in de fotospulletjes zitten dus kom maar op met die wereldprenten.
  4. Daar voeg ik aan toe Specialmade, dat dozenschuivers, want dat zijn het, vaak geen enkele kennis hebben van wat ze verkopen. Dat komt helaas ook bij autodealers voor.. Voor mij de reden dit soort bedrijven alleen te benaderen als het echt te goedkoop is. Voor serieuze foto spullen bestellen via web werk ik zelf het liefst met Camera.nu (dikke 10) Konijnenberg ( 8 ) Kamera Express ( 8 ) Soms ook anderen zoals foto Booms Amsterdam en fotovideo Boom De shop in Alkmaar heeft ook een webshop en lijkt mij ook oké, al heb ik daar geen ervaringen mee. Ze houden elkaar iig goed in de gaten w.b. prijzen, dat wel. Wehkamp doet ook wel eens gek met prijzen en dat zal ik niet laten voor een goedkoop iXusje voor familie ofzo.. Daarnaast heb je pro winkels als een Calumet.. Daar betaal je wat meer. Voor accu's etc Saake shop (ook dikke 10)
  5. deze ? #6 Maar eh, beiden iig bedankt heb zo'n ding niet in huidige voiture.
  6. regel dat even direct met www.autoverlichting-reeuwijk.nl mvv kiaclub.nl Lijkt me wel zo handig..
  7. Yep, met name ingewikkeld pratende studentes fotografie aan de diverse kunstacademies. Dat het zoveel mooier, transparanter, organischer, minder synthetisch is.... (vul de rest van de vaagtaal maar aan) Het maskeert, heel handig, ook vaak gebrek aan technische en digitale vaardigheden. Er zijn ook zat vrouwen die het wel snappen, maar dit terzijde.
  8. Dat probeer ik met mijn echtgenote ook.. Als blikken konden doden......
  9. We gaan nu even eerst voor de auto's en niet voor de in de weg lopers...
  10. Het valt wel op dat er genoeg animo is om in de weg te lopen voor 5 euro en dat boekingen voor de werkelijke toeterverherombouw blijft steken bij 2 Gaat dat echt om geld ?
  11. Beslist niet. Ook Rio's, Pica's, Venga's zijn welkom. We hebben alleen een bewezen hufterproof oplossing voor de SP3 direct in de aanbieding. Als er anderen zijn die net als bowie97 alles incl. beugels voorbereid voor andere kia's is dat prima natuurlijk.
  12. @Schil, ik heb zoiets eens met een zijruit gehad bij een Grijsler Voyager. Een enorme knal en toen allerlei glaskorrels op het kinderzitje achter mijn stoel. Zijruit op weg naar Antwerpen totaal weg. Je schrikt je kapot en goddank zat er niemand. Dader ligt altijd op het kerkhof ahw. Ben dus niet zo van de glasdaken.. Sterkte iig. !
  13. Bericht is doorgestuurd naar Valkmotorparts NB voor de leden die de aansluitmaterialen van valkmotorparts al hebben kan de prijs naar 20,- eu (beugels en catering)
  14. 70-200 4.0 of 2.8 IS USM De 4.0 is een stuk lichter, een heeeeeeeeel stuk goedkoper en helemaal open goed scherp.. Die 75-300 kan dan op marktplaats. Eénbeen statiefje is ook handig. Ik heb er 2 liggen, kun je kiezen.
  15. Martin Valk van valkmotorparts laat het volgende weten: Dag bigwade, dank, ben benieuwd. Laat de mensen als je wilt nog even weten dat ze het makkelijkst even via mail bestellen: sales@valkmotorparts.nl Dan krijgen ze de claxon met een factuur erbij, mogen ze op rekening betalen. Het is een behoorlijk gedoe als mensen via de site bestellen en betalen, waarna ik achteraf 10% moet terugboeken. De kortingscode-optie bij bestellen is nog niet opgeleverd, dat lost dit probleem op. Eigenlijk zou iemand zich moeten opwerpen om een Magnum TM/2 te monteren: deze past ook erg goed qua type geluid en zal zeker bevallen.
  16. Nee, de ceed en andere Kia's wordt puzzelen..
  17. Tussenstand Mastermontage: Bowie97 bevestigd Hulpmontage: xtra40 en bob beiden bevestigd. Kandidaten: (max 12 auto's) (kosten 10/25 Euro p/p) Major Case vand.m Kijken/Ongevraagd Advies Geven/Sfeer Maken/In De Weg Lopen: (max 6) (kosten 5 Euro p/p ) Warmentuuter Smart Specialmade Locatiemanagement/Catering bigwade + Ank
  18. iig niet aan de pont in Akersloot..
  19. blijft afhankelijk van je output grootte. Er is een groot misverstand over megapixels. Ik heb w.b werk dezelfde reut en beter w.b lenzen maar dat maakt niet dat je betere foto's maakt.
  20. doet een 550d ook
  21. Maar wat DOE je er mee ... Printen 70x100cm ?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...