Ik was vroeger een groot fan van Nokia producten.
Toen de ene na de andere mobiel van dat merk in ons gezin op onverklaarbare wijze kapot ging
was de liefde definitief over.
75% doet het nu met een iphone en die blijven het kennelijk doen.
De zeepdoos is een Duits ontwerp, wordt wel in verweggistan gemaakt.
Heb vandaag niet gereden en heb het ook niet kunnen uitproberen.
U hoort..
w.b. verzekering, boeie denk ik dan.
Ik moet gewoon de goedkoopste AR verzekering hebben en zit niet te wachten
op allerlei extra services zoals vervangend vervoer.
Maar goed, dat is voor mij persoonlijk zo, op dit moment.