En iemand die denkt de cijfertjes van de verplichte fabrieks testen te kunnen halen, leest geen krant, heeft geen internet en ga zo maar door.
Bij mijn weten adverteert Kia niet met de verbruikscijfertjes, dat doet geen enkele fabrikant.
Ze staan wel onderin de advertenties met kleine lettertjes en dat is verplicht.
Natuurlijk is het in het geval van bicmac serieus geld maar hij rijdt geen 1:16 en het prijsverschil is dan ook geen 1200 euro.
Plat gezegd zouden de verbruikstesten anders en eerlijker moeten en het CO2 geneuzel moet nu ook maar eens ophouden.
Onze i10 is bewust gekocht om zijn b-label en is nu na 3,5 jaar ineens een C
Over 3 jaar ben ik waarschijnlijk een milieuterrorist met die auto.
bah..