Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. in een andere provincie ? met een welkome snack-stek? Ik zeg doen..
  2. Staat goed in de Vinex in Amersfoort voor de buren. Na een jaartje kan die er ongemerkt af.. Ziet geen hond. Hey Remko 800-900 pix breed is groot zat btw.
  3. Dit #1 gelezen mannen ? Is het wat ?
  4. Kom maar langs. Nieuwegein, NL De koffie is te drinken naar het schijnt.
  5. Wat is een foamgun ?
  6. De Kia SP2 had daar ook enorm last van en het gaat om de draagarmrubbers. Dat een dealer dat niet weet en lukraak schokbrekers gaat bestellen zegt veel over de kennis van de chef werkplaats. Mijn huidige (niet Kia) auto heeft er bij vorst ook last van. Siliconenspray of vet zou helpen voor het geluid. Functioneel is er niks aan de hand ahw.
  7. bigwade

    Auto stomen ?

    Ik heb vandaag voor het eerst een poetsploeg in actie gezien bij mijn redelijk getikte buurvrouw. Die auto zat onder de pekel en dat is er met stoom en doeken afgehaald. Helaas heb ik het proces maar even mogen bewonderen en ineens waren ze weg. Het ging om dit bedrijf http://www.autostomerij.nl/over-ons/ Iemand ervaringen mee ? Ik had het nooit eerder gezien.
  8. Minstens 16-20 forumleden ervaren mij niet als echt gevaarlijk, denk ik. Die heb ik allemaal gezien en vise-versa De koffie staat klaar afrit 18 aan de A12 en dan 5 minuten. Doe maar een voorstel via PB
  9. Remko moet asap contact opnemen met bw om de prijs op te halen in NWGein. Een megabox choco, gesponsord by KiaNL.. Te zwaar om te versturen ahw.
  10. Stuk is als iets het niet meer doet, dat is in jouw geval niet zo. Vind het jammer dat dat zo'n ruimte krijgt. Net als bij je Venga (fantastische auto heb ik wederom mogen ervaren, als inzittende bij die van Smart) begin je over elk kraakje wat te posten als alarmerend, en dat is niet zo.
  11. bigwade

    VIN-CODE

    waarom ben je zo "bezeten" van deze code btw ? Wordt je er gelukkiger van ?
  12. op de geheugenkaart. btw 400 foto's voor een witte auto is wel wat te veel eer hoor..
  13. Waar zit dan die zogenaamde zwendel ? Bij de onafhankelijk Europese testen ? Bij Kia, middels een geprepareerde auto die voor die testen wordt ingeleverd ? Hoe gaat dat bij anderen ? Wie het weet mag het zeggen. De CO2 norm haalt ook geen enkele auto bij normaal gebruik.
  14. Dat is toch niet zo ingewikkeld ? Klein maken naar 800 pixels breed, opslaan als jpg Q5 (kwaliteit) en klaar. Vanuit andere websteks kun je img link /img oid gebruiken. (rechte haakjes om de img dingen..) Suc6
  15. bigwade

    Accu

    Kijk je een beetje uit Roy... http://www.kiaclub.nl/topic/7034-de-auw-gurk/
  16. B&W, en ga jij nou maar aan je stukkie werken testpiloot.. Doe ik het beeld.
  17. waxoyl, ja ik moest ook even zoeken bovenin dit draadje
  18. http://www.autoweek.nl/autonieuws/18584/witte-occasion-steeds-populairder lees vooral ook de comments..
  19. Ik had em gehouden... btw 1:20,3 voor zo'n dieseltje is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven..
  20. Aangezien die systemen minstens 2 jaar achter lopen (net als in de Optima bij de testdrive gisteren) zijn ze heel erg veilig. Ik zou me echt geen zorgen maken. Die jongens weten wat ze willen hebben.
  21. En iemand die denkt de cijfertjes van de verplichte fabrieks testen te kunnen halen, leest geen krant, heeft geen internet en ga zo maar door. Bij mijn weten adverteert Kia niet met de verbruikscijfertjes, dat doet geen enkele fabrikant. Ze staan wel onderin de advertenties met kleine lettertjes en dat is verplicht. Natuurlijk is het in het geval van bicmac serieus geld maar hij rijdt geen 1:16 en het prijsverschil is dan ook geen 1200 euro. Plat gezegd zouden de verbruikstesten anders en eerlijker moeten en het CO2 geneuzel moet nu ook maar eens ophouden. Onze i10 is bewust gekocht om zijn b-label en is nu na 3,5 jaar ineens een C Over 3 jaar ben ik waarschijnlijk een milieuterrorist met die auto. bah..
  22. 2e plaatje
  23. Aan de pont.. sacherijnige mevrouw die na Smarts laatste been vroeg om de deur dicht te doen voordat ik uberhaupt binnen was. Bijna 114 of 144 of 441 (huh??) willen bellen vanwege hond in ijskoude auto..... De 6 euro 25 zal haar omzet van de dag geweest zijn, de pont was closed. Daaaaag akersloot.
  24. Van binnen zie je het niet.......... die kleur. Leuke dag gehad en dash vinden wij helemaal oké. Bij mevouw friet komen we nooit meer, Noord Hollandsche "gastvrijheid" zullen we maar zeggen... http://maps.google.n....005243,0.01207 Verslagje volgt later. First pic:
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...