VAG heeft dit systeem wel toegepast op de 1900TD motoren die begin jaren 90 werden geleverd in Golf3, Passat en Audi 80.
http://www.tdiclub.nl/printview.php?t=5694&start=0
Als DAT zo is halen we hem misschien wel uit het assortiment.......... (of juist niet HAHA)
BTW het is maar een award, je kunt er ook een andersom bedenken, de topper award oid..
Ik GA er niet over, laat je fantasie werken, post hem en reik hem uit.
Dat denk ik dus wel.
MrBubbles wordt bijv. gehouden aan zijn Waxoyl behadeling, die hij niet wil (achteraf)
Dealer houdt poot stijf, tja dat gaat dus wel om de eurootjes.
Ik zou het even navragen.