Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. En niet alleen bij de dealers maar ook bij elke andere vakgarage.
  2. VAG heeft dit systeem wel toegepast op de 1900TD motoren die begin jaren 90 werden geleverd in Golf3, Passat en Audi 80. http://www.tdiclub.nl/printview.php?t=5694&start=0
  3. geen streetview in DE hoor...
  4. http://g.co/maps/tv3rv
  5. Deze is toch best leuk ? Ze zoekt nb ook zelf deze webwereld, toch ?
  6. Besef je wel dat die E10 10% minder spritz-caloriën hebben ? Da's maistroep etc.........
  7. Tja, we moeten het hier even mee doen: http://tinyurl.com/6qsxqxu en:
  8. googlemaps pin ca 500m ervandaan ? Hebben we beeld.
  9. Krijgen we nog een wervelend verslag en.......... verschil NL/BE ??
  10. @gare aap, kan het zijn dat de aanhang wat kabaal maakte ? bron: http://sijmster.nl/?p=123
  11. Als DAT zo is halen we hem misschien wel uit het assortiment.......... (of juist niet HAHA) BTW het is maar een award, je kunt er ook een andersom bedenken, de topper award oid.. Ik GA er niet over, laat je fantasie werken, post hem en reik hem uit.
  12. bigwade

    Gaspedaal

    Geen leuke vakgarage in Bolsward ?
  13. Welkom, Ja dat is stoer. Inrijden staat in je boekje of hier op dit forum bij "de instructieboekjes" . Digitale instructieboekjes Kia
  14. Banneman zou DAS kunnen bellen. (is via mail bevestigd) Of hij dat inmiddels gedaan heeft weet ik niet.
  15. Dat denk ik dus wel. MrBubbles wordt bijv. gehouden aan zijn Waxoyl behadeling, die hij niet wil (achteraf) Dealer houdt poot stijf, tja dat gaat dus wel om de eurootjes. Ik zou het even navragen.
  16. Gaan we dáár in rijden ? LEUK !
  17. bigwade

    Verbruik Rio 2011

    Uit 1939 !! 1:20 !!!
  18. Ehhh.......daar heb je toch voor getekend ? Dat kun je volgens mij niet zomaar meer wijzigen.
  19. Dat laatste hoort en is de vorst waarschuwing. Piepje begint bij 5gr
  20. http://www.chinacargps.com/kia-gps-navigation-c-121.html (via google en http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/viewtopic.php?t=14179)
  21. bigwade

    iphone houder

    Nee want ik heb die auto niet meer.
  22. Ging vandaag even goed mis met "u bent gehackt" oid. Maar alles doet het weer, Jheroen bedankt !!
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...