Wat een warrig verhaal...
Staat "jouw" auto nog bij de dealer, want kapot vanwege slang onderin motor ?
Zou moeten toch ?
Als die weg is, is er wat anders aan de hand.
Dealerverhaal RDW registratie is kul want een dealer heeft direct contact met het RDW
en kan dat binnen 2 minuten regelen en dat duurt dus zeker geen week oid.
Kortom, dit is een zwamverhaal van de dealer en daar zou ik idd wegblijven.
Zoals birdfeedertje al zegt, welk bedrijf is dat wat we moeten gaan mijden als Kia klanten ?