Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Het was even zoeken.. http://www.kiaclub.nl/topic/2170-logos-ceed-crdi-kan-dat-weg/
  2. Dat heb ik met de Rio, die ziet er in een flits best SP3 achtig uit. van achteren. Moet misschien wel aan de bril, btw. Ik kan met herinneren dat er pro-ceed rijders zijn die hun koffer logo profi hebben laten verwijderen. Dus incl. plamuur en spuiten.
  3. @ vand.m Ik begrijp dat je je auto hebt en nu meters moet maken, inrijden tenslotte, haha! Ik hou van dingen afronden en zie je graag asap op de koffie om de toet te kunnen overhandigen. Of ik mijn eigen SP3 dan nog heb is de vraag. Doe maar even via gewone mail. grtz!
  4. Wat een warrig verhaal... Staat "jouw" auto nog bij de dealer, want kapot vanwege slang onderin motor ? Zou moeten toch ? Als die weg is, is er wat anders aan de hand. Dealerverhaal RDW registratie is kul want een dealer heeft direct contact met het RDW en kan dat binnen 2 minuten regelen en dat duurt dus zeker geen week oid. Kortom, dit is een zwamverhaal van de dealer en daar zou ik idd wegblijven. Zoals birdfeedertje al zegt, welk bedrijf is dat wat we moeten gaan mijden als Kia klanten ?
  5. Kia heeft inmiddels echt een heeeeeeeeeeeele bak geld aan banners en meer in AW gestoken. Voor niets gaat de zon op....
  6. http://tinyurl.com/6rhsql7 Ik zie dit soort mensen hier ook "wel eens" voorbij komen...
  7. best pic 2011........ sluitingsdatum 31/12/2011
  8. Hoe kom je daar nu bij ? Over auto's uit bijv DE mag je gewoon de volle mep BPM betalen hoor. Of heeft JanKees iets met die echtgenoot van mw Bruni geregeld ?
  9. Het zal aan mij liggen, komt vaker voor, maar hier kan ik geen touw aan vast knopen. Je schrijft nu over een kenteken, was dat er dan al ? Nagenoeg alle Kia's af importeur hebben al een kenteken. Elmerblues heeft daar een stukje over geschreven. Kan ik even niet zo snel vinden...
  10. Dames heren, het gaat er om een winnaar te vinden van de inzendingen in dit draadje. Daar hadden jullie aan mee kunnen doen........
  11. frod of de suus
  12. Ben zelf niet zo van de frod maar ik ken mensen die er errug blij mee zijn. Kia rijder, en aanwezig op dit forum, wil niet zeggen dat de ogen gesloten moeten blijven voor ander leuks. Je mag hier zelfs op een dag als vandaag tv kijken..en interweppen, leuk toch?
  13. Remko, ik denk dat baggio wat rondomfoto's van de spiegel wil hebben om een 3D modelletje te maken. Gaat dat op een dalmomentje nog lukken ?
  14. 2e Jurylid gezocht !
  15. Als ik het goed lees maakt het financieel niks uit en kost het je veel tijd (wel leuk uitje en spannend) Je zit met een afwijkend, moeilijker te verkopen model later, waar je ook nog even moet afwachten hoe het gaat met een dealer en garantie. Met als redenen de levertijd en de prijsbepaling/bpm toestanden in nl ? Die BPM zul je sowieso ook gewoon moeten betalen. Hele bijzondere actie, dat dan weer wel
  16. Leuk idee ! Ik denk dat Remko.me je wel kan helpen aan beeldmateriaal. Suc6!
  17. Heb je het nu over de frod of de suus ?
  18. bigwade

    Gerammel

    om op het laatste te reageren... Nee dus ! Dit ga je lekker door de dealer uit laten zoeken. Vraag een leuke leen auto. Wie is de dealer ?
  19. Ook leuk hoor.... http://tinyurl.com/7y7yhtq beetje kleine dakrails
  20. @Thoshi Welkom hier. We zijn natuurlijk rete benieuwd naar de move om de voiture uit Frankrijk te halen. En dan zeker met weinig kennis van de taal. Kortom, we verwachten een smeuïg verhaal met alle fiscale tips en tricks en wat het je uiteindelijk heeft opgeleverd w.b. euri.
  21. John, Ik begrijp er geen bibs van. Je koopcontract is van september. Daar is die 500 euro extra inruil korting toch al in verwerkt ? Aflever datum doet er dan toch niet toe ? Begrijp ik dat je nu die 500 euro korting misloopt en daar bovenop een 500 euro meerprijs moet betalen ? Dus een verschil van 1000 euro ? Vragen, vragen..
  22. Grappig, bij de 1e foto lijkt hij klein en bij de 3e weer groter. Lastig om een auto op grootte te schatten op plaatjes. Daar kom ik nu ook achter met de zoektocht naar een (voor mij) bruikbaar barrel. Zo had ik een Mitsubishi Colt veel hoger w.b. zitpositie ingeschat dan de werkelijkheid.
  23. toch even een vraagje. Heb je je auto rond de afleverdatum nog in levende lijve gezien ? Slang onderin de motor kapot is een kulverhaal. Ik vermoed dat jouw auto al een andere eigenaar heeft. Administratie foutje....... btw ik heb nog een machine-silver automaat in de aanbieding Niet wachten, geen afleverkosten..
  24. "(echt backuppen is een vak apart geloof me)" Nooit geweten dat dat een vak/passie kon zijn, weer wat geleerd. Leuk die nieuwe bijdragen
  25. Ik voorzie een taakstrafje van 3-4 uur..
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...