Uitstekend idee van je werkgever ! echt..
Je wilt niet weten hoeveel idioten plankgas op een rood stoplicht af komen rijden
en meer van dat soort malle acties..
Dit dwingt mensen zuinig/anders/"nieuw" te gaan rijden.
Zo niet dan lap je dat zelf, eigen keus, prima toch ?
Doet de particuliere rijder al jaaaaaaaaaaaaaren want die moet het zelf betalen.
Voor je baas: Kia norm +20% is te halen..
Hier maak ik vast geen vrienden mee, maar boeie